Al die zuurheid uit die dagen met dat soort figuren, dan zijn we nu toch stukken meer verwend met deze generatie schaatstersquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft Ingrid Paul nog aardig wat centen gekost.
Dan kan je wel in lounge zitten en wifi gebruiken?quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:42 schreef danos het volgende:
Ff opschieten met die zamboni's, moet om 12.00 uitchecken in het hotel. Ik
Te langzame openingquote:
Heeft er in ieder geval 1 raak geschoten.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is het halve peleton al over heen geweest.
En onderdoorquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op de kamer zitten, deur gebarrikadeerdquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan je wel in lounge zitten en wifi gebruiken?
NOu nou nouquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker een nachtje extra betalen straksquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:47 schreef danos het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op de kamer zitten, deur gebarrikadeerd
Wie?quote:
Gewoon doen alsof je aan het schijten bentquote:Op woensdag 14 februari 2018 11:47 schreef danos het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op de kamer zitten, deur gebarrikadeerd
Tuitert, althans het lijkt er verdacht veel opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |