En Bergsma zat niet in dezelfde lotingsgroep als Kramer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Prima loting voor Kramer, tegen Bergsma had hij sowieso niet kunnen loten omdat landgenoten niet tegen elkaar mogen rijden...
Kan ie zich mooi op Bloemen en Bergsma richten
De vorm van Sven lijkt me dit keer wel iets beter dan toen, hij straalt weer dat ouderwetse onoverwinnelijke uit, dat had hij in Sochi toch echt niet...quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:27 schreef MiLalaa het volgende:
is iedereen vergeten dat Kramer 4 jaar terug ook gunstig ná z'n concurrent Bergsma lootte, maar het toch niet haalde?
Ik vind de loting nog weinig zeggen. Maar ik hoop natuurlijk wel dat ie het haalt. Dat worden heeeele zenuwachtige minuten![]()
Heeft Beckert trouwens zo'n goed voorseizoen gereden dat we die nu steeds zien tegen Kramer?
Dat was in 2014 ookquote:Op woensdag 14 februari 2018 09:17 schreef Pino112 het volgende:
Kramer gaat winnen, die weet nu wat ie moet rijden.
Na rit 3quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:31 schreef MiLalaa het volgende:
zou er na 2 of na 3 ritten gedweild worden?
dit ivm planning vrije middag
zo matig hebben die niet gereden dit seizoen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:33 schreef Remzz het volgende:
Jammer van die matige Italianen, had liever Pedersen en Michael ook op de 10 gezien.
Nee maar dit toernooi bakken ze er niet zo heel veel van. En ze zijn met hun hoofd al bij de ploegenachtervolging.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zo matig hebben die niet gereden dit seizoen.
Tumolero reed een prima 5k. Ghiotto heeft z'n vorm van het begin van het seizoen (nog) niet inderdaad, anders had Bergsma de beste loting.quote:Op woensdag 14 februari 2018 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar dit toernooi bakken ze er niet zo heel veel van. En ze zijn met hun hoofd al bij de ploegenachtervolging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |