Kevin pearce niet kennenquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
White niet op waarde schatten.
Het hoord er voortaan wel beetje bij he? Van oehhh als hij maar goed land.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, uiteraard willen we gewoon zeker de toppers een paar strakke runs zonder val zien maken, lijkt me.
De spanning wel, met uiteraard de hoop dat het goed gaat en we een topshow krijgenquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:42 schreef isax het volgende:
[..]
Het hoord er voortaan wel beetje bij he? Van oehhh als hij maar goed land.
Soms een wat slordige landingquote:
Zie je goed. Al was het niveau bij de dames ook wel ok.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kijk dit normaal echt nooit, alleen gisteren ook de vrouwen gekeken. Maar ben ik nu gek of lijken de runs van die mannen gemiddeld wat spectaculairder dan die van de vrouwen? Of zie ik dat verkeerd?
Moet je even Shaun White googlen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kijk dit normaal echt nooit, alleen gisteren ook de vrouwen gekeken. Maar ben ik nu gek of lijken de runs van die mannen gemiddeld wat spectaculairder dan die van de vrouwen? Of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |