NEEE NEEEquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef Zipportal het volgende:
KingRoland heeft een leuke OP geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Tagliano op 13-02-2018 21:23:44 ]
2-0 maakt Tottenham wel goed thuis?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende: [..] 2-0 is straks thuis nog wel goed te maken lijkt me dom om blind te gaan aanvallen nu als tottenham
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef PSVCL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tagliano op 13-02-2018 21:24:01 ]Oh.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon kijkt liever de dateables en vier handen op een buik dan CL voetbal
Dat vind ik heel vreemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef Ties02 het volgende:
bianconeri wowquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2-0 maakt Tottenham wel goed thuis?
Volgens mij ken jij Juventus en de Spurs niet.
heel VBL weet dat Paxcon 24/7 grindr gebruikt dus tsjaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Tagliano op 13-02-2018 21:25:11 ]
Wat gebeurt hier?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat vind ik dit nou jammer
Dus eigenlijk kijken we nu naar Ajax 2 - Ajax 3?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
shirt van juve lijkt op Ajax van achteren maar dan met zwart wit in plaats van rood wit.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kijken we nu naar Ajax 2 - Ajax 3?
What has been seen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
shirt van juve lijkt op Ajax van achteren maar dan met zwart wit in plaats van rood wit.
Als je dan je ogen dichtknijpt lijkt het net of Ajax ook CL speelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Oh ik bedoelde meer dat er een valse stand gepost werdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Doe eens de andere wedstrijd in spoilers bespreken of in een ander topic dan deze
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef Toto69 het volgende:
foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze topic genot.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Doe eens de andere wedstrijd in spoilers bespreken of in een ander topic dan deze
Als het om het laatste seizoen van GoT gaat kies ik ook voor deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen GoT of deze wedstrijd, dan zou ik voor deze wedstrijd kiezen
Slaat echt nergens op he, spurs krijgt werkelijk alle ruimte van Juve.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eriksen 20 meter ruimte geven
Juvegenot
Maar niemand neemt Belgen serieus.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
Op de Belg zeggen ze Delliejallie
Aad de Mos zegt Aliquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
Op de Belg zeggen ze Delliejallie
Nouja ze gingen dus 16 wedstrijden waarvan 15 zonder tegengoal.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Is Juve al het hele seizoen zo matig?
Goede conversatiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef KingRoland het volgende:
hey frozen leuk dat je er bent hoor
ja goed en met jou
oh mooi om te horen, leuk dat je dat even vraagt
Lees de OP eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
lees de OPquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ja even zoeken dan, want zonder UI is natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ooit nog eens een nieuwe hebben
de die hard serie A boys zijn inactief (Biaconeri en hafcfan)quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen, maar ik hoor graag meerdere meningen over iets.
tottenham speelt best goedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2-0 maakt Tottenham wel goed thuis?
Volgens mij ken jij Juventus en de Spurs niet.
STIJNGODquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Allegrigod moet even een defensieve wijziging doen. Dit is natuurlijk niets.
Groningen - ADOquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n goede pot zag.
Eredivisie aids
Normaal kunnen die Italiaanse ploegen wel verdedigen. Nu hebben ze Kane al drie keer volledig vrij gelaten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
dat tottenham valt me best mee, maar dat komt vooral omdat die italianen zich lieten inzakken
altijd zo laf he....gewoon doorvoetballen dan is het zo 4-0
Nee maar echt, het is dat er met defensieve individuele klasse gecompenseerd kan worden maar het verbaast me hoeveel ruimte ze tussen de linies en in het centrum weggeven.quote:
chielini moet hem overlaten aan benatia,die stopt em in zijn zakquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Normaal kunnen die Italiaanse ploegen wel verdedigen. Nu hebben ze Kane al drie keer volledig vrij gelaten.
ncoiquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven we elkaar die ene cruciale vraag te stellen?
"Pap, hoe hoog leg jij de lat?"
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_een_vraag.htmlquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Durven we elkaar die ene cruciale vraag te stellen?
"Pap, hoe hoog leg jij de lat?"
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:40 schreef Edensnator het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)heeft_een_vraag.html
MOTD heeft soms ook behoorlijk magere analyses welquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:42 schreef Magere_Gein het volgende:
Goede analyse eerste helft. Wat een aids zeg dat Veronica...
(edit: ben dan ook match of the day gewend...)
Als Gullit er zit is het eigenlijk al niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MOTD heeft soms ook behoorlijk magere analyses wel
Topprogrammaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MOTD heeft soms ook behoorlijk magere analyses wel
Bij FC Afkicken doen ze soms wel een poging.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso ontbreekt het aan een goed voetbalprogramma waarbij ze duidelijk kunnen uitleggen waarom een tactiek niet werkt oid...
Die zit er echt nooit meerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Gullit er zit is het eigenlijk al niet serieus te nemen.
FC Afkickenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso ontbreekt het aan een goed voetbalprogramma waarbij ze duidelijk kunnen uitleggen waarom een tactiek niet werkt oid...
Meestal sla ik de analyses wel overquote:
Vooral met Shearer ernaastquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Gullit er zit is het eigenlijk al niet serieus te nemen.
Ik blijf meestal wel kijken voor de epic banter van Gary Linekerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal sla ik de analyses wel over
Maar dat is ideaal juist, kan je even je tanden poetsen
Dat kan nog wel eens lollig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik blijf meestal wel kijken voor de epic banter van Gary Lineker
Als je hem nou eens vergelijkt met Tom Egbersquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens lollig zijn
Dat is hetzelfde als de PL vergelijken met de Eredivisie, eigenlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je hem nou eens vergelijkt met Tom Egbers
Tom Egbers is ook helemaal geen presentator.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je hem nou eens vergelijkt met Tom Egbers
Prioriteiten hequote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar is Mexicanobakker nu al zijn vriendin aan het wippen en heeft hij een groot deel van deze pot gemist?
Je bedoelt zijn rechterhandquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar is Mexicanobakker nu al zijn vriendin aan het wippen en heeft hij een groot deel van deze pot gemist?
Mexicanobakker boycot de CL sinds de epische cumbek van Barcaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexicanobakker boycot de CL sinds de epische cumbek van Barca
Verdommequote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel zijn vriendin afhouden omdat hij naar het langlaufen moet gluren.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
Schelvis is echt een slechte commentator. Eriksen was samen met Dembele de beste man op het veld de eerste helft. Bovendien staat Eriksen er zowat in alle toppers in Engeland. Alleen tegen City was hij minder maar toen was heel Tottenham niets.
lolquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
Schelvis is echt een slechte commentator. Eriksen was samen met Dembele de beste man op het veld de eerste helft. Bovendien staat Eriksen er zowat in alle toppers in Engeland. Alleen tegen City was hij minder maar toen was heel Tottenham niets.
Toen zat Stijn met Cavaliers sporting tegen Leverkussen ofzo te kijken omdat dat een mooiere wedstrijd zou worden:Dquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
mexicanobakker is ook een lekker ding.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
De truuc van Emiel?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moesten ze ook alweer zo lachen?
Joh ik vond het gewoon een leuk gifje ouwe reus. Vind Erikson een geweldenaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen. Maar als je nooit premier league voetbal kijkt. Tja.
Vers gemaakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Bernadeschi is een ontzettend nieuwe speler inderdaad, nou zeg
Wel lollig alsof jouw mening de enige juiste kan zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen. Maar als je nooit premier league voetbal kijkt. Tja.
13 caps voor Italie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Bernadeschi is een ontzettend nieuwe speler inderdaad, nou zeg
Frans jongen toch, frans frans frans...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frans jongen toch, frans frans frans...
Dat is geen mening. Schelvis claimt dat Eriksen nooit wat laat zien in grote wedstrijden. Slaat gewoon nergens op als je regelmatig een potje kijkt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel lollig alsof jouw mening de enige juiste kan zijn
Vertel maar welke wedstrijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat is geen mening. Schelvis claimt dat Eriksen nooit wat laat zien in grote wedstrijden. Slaat gewoon nergens op als je regelmatig een potje kijkt.
Jawel hoor, maar ik ging het toevallig opzoeken toen we het er over hadden of het allemaal internationals waren en nu jij dit zegt ging ik ook maar eventjes gebruik maken van mijn vers opgedane kennis.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn sarcasme kwam niet helemaal lekker door
"Eriksen was samen met Dembele de beste man op het veld de eerste helft. "quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:01 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat is geen mening. Schelvis claimt dat Eriksen nooit wat laat zien in grote wedstrijden. Slaat gewoon nergens op als je regelmatig een potje kijkt.
Keurigquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ging het toevallig opzoeken toen we het er over hadden of het allemaal internationals waren en nu jij dit zegt ging ik ook maar eventjes gebruik maken van mijn vers opgedane kennis.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien had Spurs Walker toch niet moeten laten lopen
Slobeendquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben vanavond lekker uit eten geweest boys. Met wie uit dit topic zouden jullie uit eten willen?
Ik denk Manolevjequote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nu zit ik al de hele tijd te denken waarom Rene en Schelvis zo moesten lachen.
Iedereen die niet naar de McDonalds wilquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben vanavond lekker uit eten geweest boys. Met wie uit dit topic zouden jullie uit eten willen?
Met Franske, dat lijkt me met een paar baco's op een hele toffe vent.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:03 schreef Mansjester het volgende:
JR, pasta eten bij de Italiaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Vorige week in een heel chill restaurant geweest in Breda, dan krijg je een kaart en moet je allemaal gerechtjes (max 3) aanstrepen en dat kan je dan blijven doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die niet naar de McDonalds wil
En garnalenkroketquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Biefstukje bij Loetje werkt beter.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:06 schreef PSVCL het volgende:
Juve speelt altijd zo.. inzakken en het initiatief laten aan de tegenstander
Maken straks de 3-1 en dan is het gedaan.
Spurs is ecbht nie beter
Dat heb ik ook een keer gedaan hier in de buurt, al was het onbeperkt tot de keuken dicht was. Allemaal lekkere gerechten gekozen BOH. Geen vreetschuuraids maar wel veel eten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige week in een heel chill restaurant geweest in Breda, dan krijg je een kaart en moet je allemaal gerechtjes (max 3) aanstrepen en dat kan je dan blijven doen.
Was bedrijfsuitje dus heb me flink vol gegeten.
Lekker manquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voegt niks toe aan mijn leven.
Net als gekookte aardappelen en rijst, maar een saai bijgerecht. Dan maak ik liever een goede substantiële saus en salade erbij oidquote:
slobeendquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Gefliptquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik at dit weekend een burger bij Geflipt
Heb lekker gesmuld
Bijgerecht? Hoofdgerecht joh, zalm of kip en groente erdoor bohhquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als gekookte aardappelen en rijst, maar een saai bijgerecht. Dan maak ik liever een goede substantiële saus en salade erbij oid
Ik ga dit ook eens proberen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik at dit weekend een burger bij Geflipt
Heb lekker gesmuld
Ahhh chill, mjah wij hadden 3 uur de tijd dus wel genoeg gegeten en was idd geen vreetschuur gewoon prima eten allemaal. Helaas gingen enkele collega's na 2 uur en 5 bier zich wel een beetje gedragen alsof het een vreetschuur was. Mjah Zeeuwenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan hier in de buurt, al was het onbeperkt tot de keuken dicht was. Allemaal lekkere gerechten gekozen BOH. Geen vreetschuuraids maar wel veel eten.
Met satesaus zekerquote:
Ik vind Loetje echt overratedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Biefstukje bij Loetje werkt beter.
ik ga dan even naar de macquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit ook eens proberen.
Burger Bar vind ik ook nog steeds fijn.
Ja dat is toch niks joh, heb liever dat je deeg bakt dat het krokant is. Niet kokenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bijgerecht? Hoofdgerecht joh, zalm of kip en groente erdoor bohh
Zeeuwen eten toch alleen mosselen? #dtvquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh chill, mjah wij hadden 3 uur de tijd dus wel genoeg gegeten en was idd geen vreetschuur gewoon prima eten allemaal. Helaas gingen enkele collega's na 2 uur en 5 bier zich wel een beetje gedragen alsof het een vreetschuur was. Mjah Zeeuwen
Lekkere speciaalbiertjes erbij ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga dit ook eens proberen.
Burger Bar vind ik ook nog steeds fijn.
Nu begrijp ik gelijk waarom je pasta niet te vreten vindtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is toch niks joh, heb liever dat je deeg bakt dat het krokant is. Niet koken
Vooral als ze nat en zout zijn ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeeuwen eten toch alleen mosselen? #dtv
LuLquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, grijp eens in Tagliatelle
Ik vind oesters wel fijner, maar die moet je niet in een vreetschuur eten, want danquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral als ze nat en zout zijn ja.
NoNickOnequote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt is die pipo die allemaal plaatjes van snacks plaatst.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het enige wat nog ontbreekt is die pipo die allemaal plaatjes van snacks plaatst.
Die heeft volgens mij geen interessante voetbalvisie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
NoNickOne
Wat een debiele user is dat zeg
Sowwwwwquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
NoNickOne
Wat een debiele user is dat zeg
Oesters vind ik ook chill, werk ik een visrestaurant in Zeeland dus steek er enkele duizenden per zomer open. Heel soms verneuk ik het dan als ik het wat te gehaast doe en moet ik hem dan maar eventjes zelf opeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind oesters wel fijner, maar die moet je niet in een vreetschuur eten, want dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |