abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177184183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien iets langer nadenken.

Maar verder ging het natuurlijk meer om het feit dat het me wel relevant leek wat men in het land zelf vond van een eventueel lidmaatschap, maar dat leek voor betreffende user niet relevant.
NAVO lidmaatschap vind ik (zeker voor de Baltische staten) erg begrijpelijk maar EU lidmaatschap was veel te snel en niet nodig of terecht wat mij betreft.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177184215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus dan doet het er niet toe wat men in de Baltische staten zelf wil of vindt?
Het lijkt me niet dat de inwoners van een land dat alleen beslissen, Marokko heeft ook wel eens een aanvraag gedaan om lid te worden van de Europese gemeenschap.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_177184232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:10 schreef Tanatos het volgende:

[..]

NAVO lidmaatschap vind ik (zeker voor de Baltische staten) erg begrijpelijk maar EU lidmaatschap was veel te snel en niet nodig of terecht wat mij betreft.
Ik zou dat eerder andersom zien. De NAVO is een militaire verdragsorganisatie met wederzijdse beschermingsplicht. Dat lijkt me voor Rusland bedreigender dan een economische unie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177184256
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:12 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat de inwoners van een land dat alleen beslissen, Marokko heeft ook wel eens een aanvraag gedaan om lid te worden van de Europese gemeenschap.
Mooie stropop, maar ik heb het nergens over alleen of unilateraal beslissen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')