Iedereen valt in herhalingquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
Wilders heeft een punt, maar valt nu wel in de herhaling waardoor hij de kracht uit z'n verhaal haalt.
Ik ben het in zoverre met je eens dat het zelfs voor de VVD beter zou zijn als ze over 4 jaar weer eens buiten de regering blijven.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Zeggen dat het parlement een nepparlement is is een doodzonde. Rutte die al 7 jaar daadwerkelijk het parlement degradeert tot een nep-parlement is geen enkel probleem.
Ff de nieuwe rapper sjors video checken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
Zit lekker angry birds te spelen op zijn mobieltje?
Je zegt dan: middelvinger naar het staatsrecht, ik vind deze coalitie belangrijker.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie niet in hoe je als partij nog geloofwaardig kan zijn als je deze motie van wantrouwen niet steunt. Eigenlijk zeg je dan "Wij zijn te dom, wij moeten niet ingelicht willen worden door de regering".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |