Jij zou hem nog naar Rusland sturen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
Slippende tong bij Baudet. Heeft wel wat versnaperingen op.
Maar was Zijlstra chantabel?
Eh nee, als dit niet bekend was geworden, dan hadden de Russen er wel een slaatje uit kunnen slaan op bepaalde dossiers wrs.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:26 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Jij zou hem nog naar Rusland sturen?
Vraag me af hoe zo`n journalist (die dit teweeg heeft gebracht) hier nou naar kijktquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:27 schreef Klaphark het volgende:
Ze hebben het toch vrij lastig met deze kwestie.
Die zitten daar te smullen nu op de redactiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo`n journalist (die dit teweeg heeft gebracht) hier nou naar kijkt.
Vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:27 schreef Klaphark het volgende:
Ze hebben het toch vrij lastig met deze kwestie.
Ik ben benieuwd wat Shell ervan vind.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eh nee, als dit niet bekend was geworden, dan hadden de Russen er wel een slaatje uit kunnen slaan op bepaalde dossiers wrs.
Die heeft het niet echt teweeg gebracht natuurlijk. Dat heeft Halbe gedaan met z'n verzinsels. De journalist heeft de leugen ontmaskert. Heeft z'n werk gedaan en goed. Die zal tevreden zijn dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo`n journalist (die dit teweeg heeft gebracht) hier nou naar kijkt.
Rutte staat om de hete brei heen te draaien, iedereen stelt 8 keer dezelfde vraag om in Nieuwsuur te komen zometeen en Baudet is dronken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:29 schreef _--_ het volgende:
Wat zijn de hoogtepunten tot nu toe? Ik heb het niet echt gevolgd.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:30 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Rutte staat om de hete braai heen te draaien, iedereen stelt 8 keer dezelfde vraag om in Nieuwsuur te komen zometeen en Baudet is dronken.
Ook lastig uit te leggen dit.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:31 schreef Sylv3se het volgende:
Rutte is niet op z'n best vanavond, warrig verhaal.
Een leuk fittie tussen Wilders en Baudetquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:29 schreef _--_ het volgende:
Wat zijn de hoogtepunten tot nu toe? Ik heb het niet echt gevolgd.
De vierde macht in optima forma. Zien alleen maar een bevestiging van hun bestaansrecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zitten daar te smullen nu op de redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |