Kim Magnus-fappenquote:
oh toch welquote:
Daar geenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh toch wel
aangezien de NOS wegzapte
Sundby doet vandaag ook niet meequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
NOS zou vast wel bij iemand een linkje met Nederland hebben gevonden.
Er doen 2 Turken mee, die zullen vast familie hebben wonen in Nederlandquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
NOS zou vast wel bij iemand een linkje met Nederland hebben gevonden.
De kwalificatie an sich? Dat lijkt me toch prima?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een bijzondere manier van indelen van die kwartfinales
Vind ik wel leuk, beter dan automatische toewijzingquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een bijzondere manier van indelen van die kwartfinales
Jij bent zeker nieuw hier?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een drukke middag met 4 finales
nee, op een knopje drukken om te bepalen in welke heat je terecht komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:01 schreef franklop het volgende:
[..]
De kwalificatie an sich? Dat lijkt me toch prima?
Het is weer eens wat anders ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk, beter dan automatische toewijzing
Ow dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nee, op een knopje drukken om te bepalen in welke heat je terecht komt.
Er waren er nog niet eerder zo veel.quote:
Zo gaat dat altijd, wel leuk want dan kun je een beetje je tactiek kiezen enzo (en dan loont het ook om snel te zijn in de kwalificatie)quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind ik leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sundby doet vandaag ook niet mee
Het is wel een bewuste keuze hč, niet dat je op een knop drukt voor een willekeurige loting.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Vind het wel prima, wel wat leuker dan standaard op basis van uitslag in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is wel een bewuste keuze hč, niet dat je op een knop drukt voor een willekeurige loting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |