Spurs zijn altijd kut in Europaquote:
Tijd om het om te draaien.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spurs zijn altijd kut in Europa
Je zou bijna denken dat ze geen recente beelden mogen uitzenden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het toch doodvermoeiend dat ze een 'analyse' doen en dan alleen beelden van twee tot vijf maanden terug gebruiken.
Om Debruynegodquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een spanningsloze pot als die gaan kijken?
voor kdb en aguiro natuurlijk.Ik morgen liever naar porto-liverpool dan naar real-psgquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een spanningsloze pot als die gaan kijken?
Haha.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
voor kdb en aguiro natuurlijk.Ik morgen liever naar porto-liverpool dan naar real-psg
Hahahahaha. Jouw kansloze Premier League verheerlijking en goednieuwsshow is echt verschrikkelijk zielig.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
voor kdb en aguiro natuurlijk.Ik morgen liever naar porto-liverpool dan naar real-psg
gekquote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |