Dat is al een van de matigste springers in de World Cup van de noordse combinatie, dus jaquote:Op maandag 19 februari 2018 13:53 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht dat Korea ook nog maar 1 keer had gesprongen, maar de tweede springer van Korea had slechts 29 punten.
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:53 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht dat Korea ook nog maar 1 keer had gesprongen, maar de tweede springer van Korea had slechts 29 punten.
Denk dat het podium zelfs al weg is na 2 van de 8 sprongen, serieus gat.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Twee ronden gehad en de te verwachten uitslag vult de top-6 al.
Ik verwacht ook niet dat er nog iets gaat wijzigen in de top.quote:Op maandag 19 februari 2018 13:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat het podium zelfs al weg is na 2 van de 8 sprongen, serieus gat.
Dan kunnen we zo veilig door naar de bobslee en kan het schansspringen op de plee-erquote:Op maandag 19 februari 2018 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat er nog iets gaat wijzigen in de top.
quote:Op maandag 19 februari 2018 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan kunnen we zo veilig door naar de bobslee en kan het schansspringen op de plee-er
Het is voor de Duitsers toch ook wel flink stilgevallen met de gouden medailles, beetje hetzelfde stramien als bij de Nederlanders.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Oh de Duitser doet het bobsleeën zo ook live, die zien ook geen heil meer in de kans op goud
Daar gaan ze SWEEPEN, let maar op.quote:Op maandag 19 februari 2018 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Oh de Duitser doet het bobsleeën zo ook live, die zien ook geen heil meer in de kans op goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |