Daarmee ook zeker van de halve finales lijkt me.quote:Op woensdag 21 februari 2018 03:08 schreef franklop het volgende:
GB scoort er 2 en nu 4-4 met 2 ends te gaan...
Zweden 5 voor met 2 te gaan, dat is wel binnen
Yupquote:Op woensdag 21 februari 2018 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarmee ook zeker van de halve finales lijkt me.
GBR wint --> GBR in halve finales, Canada eruitquote:
zie mijn post van gisteren. Als Canada wint is kans op 3 way tie grootquote:Op woensdag 21 februari 2018 03:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
GBR wint --> GBR in halve finales, Canada eruit
Canada wint --> GBR kan nog naar halve finales, Canada leeft ook nog een beetje
Zo zit het?
Het is net zo vreemd als wanneer je als niet-Nederlander het Nederlandse OKT gaat kijken omdat je schaatsen leuk vindt om te zien, niet dusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief is dat het onofficiele wereldkampioenschap![]()
Canada maakt fouten, gras is groen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 03:30 schreef franklop het volgende:
Voor de zoveelste keer dat Canada de guard raakt ipv eromheen te gaan.. hier zijn grote kansen voor GB voor 2 of meer..
Welkom bij curlingquote:Op woensdag 21 februari 2018 03:43 schreef heywoodu het volgende:
Topfavoriet Canada niet door de groepsfase, complete outsider Zuid-Korea domineert, wereld op z'n kop dit.
quote:
Met zijn 3en een 3way tie voor 2 plekken. VS heeft onderling 2 keer gewonnen en daarom als nummer 3 geklasseerd. Dan treed de regel in werking als er dan nog 2 teams zijn voor 1 plek, dat er dan een tiebreaker wordt gespeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2018 10:07 schreef Nattekat het volgende:
GB en SUI gaan schijnbaar een tiebreaker spelen... wat is dat nou weer voor onzin? GB heeft al eens gewonnen van Zwitserland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |