Als ik het bewust niet meer in D&A deel lijkt het me logisch dat ik er hier ook niet uitgebreid over uit ga wijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
True, maar ik vroeg het me af nav je post in het datingtopic en de vraag gaat over hoe je daten in zijn geheel ervaart, dus het leek me niet irrelevant, maar als je het liever niet bespreekt, also fiiine!
Ik vroeg ook niet naar je D&A shizzle, maar of je -met alles wat er bij jou speelt- nooit eens denkt "ik hou het even bij mezelf"? Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik het bewust niet meer in D&A deel lijkt het me logisch dat ik er hier ook niet uitgebreid over uit ga wijden.
Of haar vriend erbij zou zijn wist ik niet. Haar ken ik niet nauwelijks, ik ken alle ins en outs van haar verleden, voordat ze die vriend had hebben we zeer veel gechat en nog daarvoor werkte we bij hetzelfde bedrijf. Ik spreek haar nu al wel weer een hele tijd nauwelijks.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:17 schreef Allures het volgende:
[..]
dit
Waarom ga je sowieso met iemand en haar vriend stappen die je nauwelijks kent en waar je een half jaar niks van gehoord hebt
Hij zoekt geen vriendin, maar een moeder.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:14 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Die date van maandag was heel gezellig opzich, maar niet voor herhaling vatbaar. Nu heb ik een spontaan en leuk gesprek met iemand van Tinder sinds gister. En die vraagt of ik morgen mee broeken uit ga zoeken met hem.Waarom ook niet.
Wel een origineel idee hoor. Die broeken moest hij toch kopen. Waarom niet gelijk combineren met een date.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:21 schreef BrrrKoud het volgende:
Hij zoekt geen vriendin, maar een moeder.
Sommige mensen houden niet zo van appen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:20 schreef GlenSpey het volgende:
Morgen date 3 met Lexa-date. Leuk, zin in, al krijg ik tot nog toe weinig hoogte van haar. Whatsapp gesprekken zijn erg stil, ze vind het meestal niet nodig om het gesprek een beetje voort te laten kabbelen. Ben benieuwd hoe morgen verder verloopt
Nee maar weet je als het elke keer 1 - 2 weken duurt voor je mekaar weer ziet en er in de tussentijd weinig gezegd wordt dan is dat best wel saaiquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet zo van appen.
Begrijpelijk? Maar je gaat natuurlijk niet voor niets al voor de derde keer uit!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar weet je als het elke keer 1 - 2 weken duurt voor je mekaar weer ziet en er in de tussentijd weinig gezegd wordt dan is dat best wel saai
Dan zeg dat tegen haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar weet je als het elke keer 1 - 2 weken duurt voor je mekaar weer ziet en er in de tussentijd weinig gezegd wordt dan is dat best wel saai
Het was echt heel gezellig eigenlijk. En we blijken veel gemeen te hebben, dus we gaan een tweede keer afspreken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:33 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Wel een origineel idee hoor. Die broeken moest hij toch kopen. Waarom niet gelijk combineren met een date.
De dates zijn best leuk, vandaar ook dat we morgen deel 3 al hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Begrijpelijk? Maar je gaat natuurlijk niet voor niets al voor de derde keer uit!![]()
Hoe zijn de dates zelf?
Hoezo drama?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat nog niet![]()
Geen zin in Tinderdrama, dus moet maar toevallig iemand tegenkomen ofzo.
Leukste manier van iemand ontmoeten!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat nog niet![]()
Geen zin in Tinderdrama, dus moet maar toevallig iemand tegenkomen ofzo.
Amper matches, de matches die ik heb valt niet mee te communiceren, tig bots, tig vrouwen die alleen voor de aandacht komen etc. Bleh geef mijn portie maar aan fikkiequote:
Tja dat wel, maar dat blijkt in de praktijk niet zo'n succes te zijn tot nu toequote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Leukste manier van iemand ontmoeten!
Als in dat je überhaupt niet ontmoet of dat je ze wel ontmoet, maar de dames niks zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat wel, maar dat blijkt in de praktijk niet zo'n succes te zijn tot nu toe
Beidequote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als in dat je überhaupt niet ontmoet of dat je ze wel ontmoet, maar de dames niks zijn?
Ja dat is een succesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Komt goed kerel, gewoon je zelf blijven
Paiq misschien?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:58 schreef pitebuell85 het volgende:
Ben klaar met tinder, dit weekend maar eens alternatief zoeken. Iemand nog tips?
Zoveel mensen, zoveel meningen. Gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt en als je niet alleen wilt zijn en dat ook niet hoeft, waarom zou je dan alleen zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een heel pallet tussen alleen op de bank en BAM in een relatie springen.![]()
Ik vond het net als maandag eigenlijk wel heel chill, dat er gewoon iemand een maaltijd voor me gekookt heeft en dat dat gezellig was en dat het ook gewoon een nette jongen was die dat verder helemaal prima vond. Was hem tegen gekomen in de kroeg. Heb gezellig met hem staan dansen. Heb m voor ik langs kwam geïnformeerd over mijn klachten zodat ie geen verkeerd idee kon krijgen en dat was het eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |