Patricio Graff. Ook een clubheldquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef Bugno het volgende:
Wie gaat er linksback spelen volgende week? Van Persie, in de geest van Dirk?
Dat is ook helemaal niet het criterium voor een rode kaart, dat is het ontnemen van een doelkans en dat deed hij welquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef De_Kraam het volgende:
Dat was weer geel. Hij was nog niet doorgebroken.
Zul je zien dat ie maar 1 wedstrijd krijgt. Sta je dan met je geluk.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het geluk van PSV kent geen grenzen.
De rode Argentijnquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Patricio Graff. Ook een clubheld
Gio trekt zijn voetbslschoenen nog een keer aanquote:Op zondag 11 februari 2018 16:11 schreef Tagliano het volgende:
Haps geblesseerd, Malacia rood
Had je Nelom nou toch maar gehouden
FIFA-stijl.quote:
Je ziet dat er in het ontwerp geen rekening wordt gehouden met 3 roden.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Wel grappig die twee rode kaartjes linksboven
Bilal wel, die krijgt een schorsing voor lomp spel. Malaria niet, volgens mij is zoiets 1 wedstrijd,.quote:
Dan scoort Malacia een eigen doelpunt waarmee PSV de 3 punten pakt.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie maar 1 wedstrijd krijgt. Sta je dan met je geluk.
Ben wel benieuwd hoe ze dat doenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
FIFA-stijl.
[..]
Je ziet dat er in het ontwerp geen rekening wordt gehouden met 3 roden.
Hij staat 25 meter van het doel af of zo, er was nog geen sprale van een doelkans.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet het criterium voor een rode kaart, dat is het ontnemen van een doelkans en dat deed hij wel
Ik kom niet meer bijquote:Op zondag 11 februari 2018 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Wel grappig die twee rode kaartjes linksboven
Hij kan zo alleen op de keeper af, da's een doelkansquote:Op zondag 11 februari 2018 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij staat 25 meter van het doel af of zo, er was nog geen sprale van een doelkans.
Hoe is iemand oo god mag weten hoe ver van het doel neermaaien een directe scoringskans ontnemen dan, wanneer er nog een speler bij was gekomenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet het criterium voor een rode kaart, dat is het ontnemen van een doelkans en dat deed hij wel
Aan de onderkant passen ook nog kaartjesquote:Op zondag 11 februari 2018 16:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat doen
Of vier
Volgens HMF is dit prima als het kut gaat met Feyenoord.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar het Feyenoord-topic om de topsportmentaliteit te ontdekken.
Dat kan als je doorgebroken bent, terwijl wij stellen dat dat niet zo was, omdat KEA daar nog stondquote:Op zondag 11 februari 2018 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij kan zo alleen op de keeper af, da's een doelkans
Al sta je op de middenstip, dat doet er niet toe.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij staat 25 meter van het doel af of zo, er was nog geen sprale van een doelkans.
Hoe hoog leg jij de lat?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens HMF is dit prima als het kut gaat met Feyenoord.
Liever 5e dan kampioen genot.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens HMF is dit prima als het kut gaat met Feyenoord.
Om het kampioenschap strijden is alleen maar stressvol.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Liever 5e dan kampioen genot.
Vraag is of die er nog bij kan komen terwijl die Vitessespeler (Beerens meen ik) toch al op volle snelheid richting het doel wasquote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan als je doorgebroken bent, terwijl wij stellen dat dat niet zo was, omdat KEA daar nog stond
Ik heb deze even gekopieerd naar het Feyenoordtopic, ik hoop niet dat je het erg vindt..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft ook altijd toepasselijk
Kijk straks maar naar mijn cluppie tegen ADO, dan rollen de tranen pas over je wangen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft ook altijd toepasselijk
Klopt, anders vliegt dat keppeltje immers van je kop.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnt dat ala je niet springt, je een jood bent. Kan iemand dit beamen?
YUU NEFFER WOK ALOON..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoordsupporters met de act dat ze er altijd achter blijven staan!!!
Als dat maar de vraag is, is het geen directe scoringskans en dus geen roodquote:Op zondag 11 februari 2018 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag is of die er nog bij kan komen terwijl die Vitessespeler (Beerens meen ik) toch al op volle snelheid richting het doel was
Ik kan wel begrijpen dat daar rood voor gegeven wordt, al is het geen overduidelijke rode kaart
Oh jij bent nog de enige die in de Euroborg zitquote:Op zondag 11 februari 2018 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kijk straks maar naar mijn cluppie tegen ADO, dan rollen de tranen pas over je wangen.
Wat sportief van jequote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze verdiende overwinning, Joezi..
Allang niet meer, ik heb wel betere dingen om mijn geld aan uit te gevenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij bent nog de enige die in de Euroborg zit
Ik bedoel dat dat hetgeen is waar je naar moet kijken, Higler zal ervan overtuigd zijn geweest dat dat niet het geval wasquote:Op zondag 11 februari 2018 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dat maar de vraag is, is het geen directe scoringskans en dus geen rood
Net op tijdquote:Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is een nieuw tactisch plan aan het bedenken
De Pers in de basis.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de goedkeuring van Typisch.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moet op de training echt zo het lulletje zijnquote:
Die blaast zichzelf nog een keer op in de kleedkamer.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah Karim weer net zo mad als vorige week?
Havenslaaf, poot..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind beide kaarten discutabel. Maar dan zal ik wel weer uitgemaakt worden voor havenslaaf of zo dus laat maar zitten.
Dat gaat wat ver, maar als je dat vindt kunnen we je ook niet uitmaken voor kenner.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind beide kaarten discutabel. Maar dan zal ik wel weer uitgemaakt worden voor havenslaaf of zo dus laat maar zitten.
och och havenslaafquote:Op zondag 11 februari 2018 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn zoon heet Turijn..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kind naar een stad vernoemen in Italië.
Ik haak af..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu de wedstrijd van de week. Groningen-Ado
Gefeliciteerd alvast met de drie puntjes.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu de wedstrijd van de week. Groningen-Ado
nu al?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast met de drie puntjes.
Die speknek mag figuurlijk en letterlijk afvallen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is de afbraak van de goednieuwsshow rond Ron Jans compleet. Genot.
In zijn beloofde Duitsland.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die speknek mag figuurlijk en letterlijk afvallen.
Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de FC zolang Faber daar trainer is.quote:
Mathijsengodquote:Op zondag 11 februari 2018 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Nu al een walgelijke promo voor Fey-PSV.
Ik had ook niet verwacht dat Groningen eerder dit seizoen ADO compleet zou afdrogen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de FC zolang Faber daar trainer is.
Dat was echt een uitschieter hoor, uit hebben we verder helemaal niks gewonnen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Groningen eerder dit seizoen ADO compleet zou afdrogen.
Eigenlijk zou Karwei de sponsor moeten zijn van Twentequote:Op zondag 11 februari 2018 16:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik drink nu een cola zero
Inb4 Twente nul punten grappen
quote:Op zondag 11 februari 2018 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Karwei de sponsor moeten zijn van Twente
PSV moet tegen Heerenveen. Dat is ook nog niet gewonnen. Uit had PSV geen schijn van kans.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:34 schreef Befbekje het volgende:
PSV gaat komend weekend een gat van negen punten slaan.. Ajax wint niet in Zwolle..
Ga jezelf maar moed inpraten.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:34 schreef Befbekje het volgende:
PSV gaat komend weekend een gat van negen punten slaan.. Ajax wint niet in Zwolle..
0 punten.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:39 schreef Ties02 het volgende:
De ultras van Groningen pakken maar weer eens een doek erbij wat ze al drie keer hebben gebruikt
De klemtoon ligt tussen nor en maliter..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Normaliter
Klemtoon is moeilijk bij dit woord
op maquote:Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Normaliter
Klemtoon is moeilijk bij dit woord
Kenneth is een vuile Deense fascist..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:41 schreef Ties02 het volgende:
Kenneth moet gewoon hardop lachen om de vragen van JJ
Aan Perez is NIETS Deens aan.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kenneth is een vuile Deense fascist..
Beetje jammer idd.quote:
Goeie keus, gaat je veel ergernis besparen aangezien Grunn echt niks meer klaar kan spelen.quote:
Successupporter dat je er niet zit..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goeie keus, gaat je veel ergernis besparen aangezien Grunn echt niks meer klaar kan spelen.
het is uitverkocht, geen kaartje meer te krijgenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Successupporter dat je er niet zit..
Ze hadden Rusnak nooit moeten verkopen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon heeft daar de trend ingezet om de seizoenskaart op te zeggen
Zeg maar gerust skere student die geen geld kan veroorloven voor een seizoenskaartquote:Op zondag 11 februari 2018 16:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Successupporter dat je er niet zit..
Dickie kan het ook.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fonsie is ziek. Zit niet op de bank
Binnenkort zit alleen Hans Nijland er nog.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon heeft daar de trend ingezet om de seizoenskaart op te zeggen
quote:Op zondag 11 februari 2018 16:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Binnenkort zit alleen Hans Nijland er nog.
Hello Paul
Ook Duitsers in Amsterdamquote:Op zondag 11 februari 2018 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hitler vandaag al in Arnhem aanwezig, Goebbels in Groningen. Invasie gaande.
International voor Noorwegenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:49 schreef Befbekje het volgende:
Toch wel knap dat die Johnsen lekker rendeert bij ons aller ADO, heeft toch niet veel gepresteerd voordat 'ie in Agga terecht kwam..
Als ik een half jaar ga trainen ben ik dat ook, dat is geen verdienste..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
International voor Noorwegen
Jij bent geen Noor.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik een half jaar ga trainen ben ik dat ook, dat is geen verdienste..
Die tweede sloeg nergens op, die eerste kun je geven. Ze zullen die van Malacia wel niet seponeren.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Lukt ook wel zonder ADO hoorquote:
Nooit gezienquote:Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef Befbekje het volgende:
Tagliano maakte net een foutje in het Feyenoordtopic..
Het hele Feyenoordtopic is een foutje.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef Befbekje het volgende:
Tagliano maakte net een foutje in het Feyenoordtopic..
Sowquote:Op zondag 11 februari 2018 16:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het hele Feyenoordtopic is een foutje.
Dit klopt, René..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het hele Feyenoordtopic is een foutje.
quote:Op zondag 11 februari 2018 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Groningen niet gewoon in de Langeleegte gaan spelen?
Echt een van de lelijkste stadions in de eredivisiequote:Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een mooi stadion voor een subtopper.
Ik vind het wel een aardig stadion.. Lijkt een beetje op Highbury, zo dicht op het veld..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt een van de lelijkste stadions in de eredivisie
Die hoofdtribune is net een varkensstal
Subtop is AZ en Utrecht . Groningen is al jaren grijze middenmootquote:Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een mooi stadion voor een subtopper.
Als we zo als natte kranten blijven spelen kan je zoiets verwachten helaas...quote:Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef Liftdeur het volgende:
Ik was recent nog in de Euroborg biij de wedstrijd tegen Heracles, maar godver het is echt een dooie boel daar.
Bij Groningen lijkt het me beter dat je zo ver mogelijk van het veld zitquote:Op zondag 11 februari 2018 16:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig stadion.. Lijkt een beetje op Highbury, zo dicht op het veld..
Welnee, mooier dan al die lelijke stadions met die grachten.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt een van de lelijkste stadions in de eredivisie
Die hoofdtribune is net een varkensstal
quote:Op zondag 11 februari 2018 16:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Groningen lijkt het me beter dat je zo ver mogelijk van het veld zit
Alleen is alles in beton gegoten aan dat stadion, afgrijselijk.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig stadion.. Lijkt een beetje op Highbury, zo dicht op het veld..
Voorheen waren ze ooit een ambitieuze subtopperquote:Op zondag 11 februari 2018 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Subtop is AZ en Utrecht . Groningen is al jaren grijze middenmoot
[..]
Jammer dat we dit seizoen al blij zijn als we niet in de degradatiezone komen...quote:Op zondag 11 februari 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorheen waren ze ooit een ambitieuze subtopper
Je bent zelf een hoekje kwark.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Is dat hoekje van de Groningen Fanatics nou nog steeds helemaal leeg
Wat een treurboel
[..]
Doekje gestolenquote:Op zondag 11 februari 2018 17:00 schreef Tagliano het volgende:
Is dat hoekje van de Groningen Fanatics nou nog steeds helemaal leeg
Wat een treurboel
Ja, maar dan geef je toch lekker je seizoenskaartje aan iemand anders johquote:
Ja toen ze nog pareltjes als Nevland , Berg en Suarez hadden . Die kunnen ze ook niet meer scoutenquote:Op zondag 11 februari 2018 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorheen waren ze ooit een ambitieuze subtopper
Wie maak je blij met een seizoenskaart van Grunnquote:Op zondag 11 februari 2018 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar dan geef je toch lekker je seizoenskaartje aan iemand anders joh
Voetbalsupporters zijn tuig, stuk voor stuk.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn vaak maar raar.
Ajax die ooit in één jaar drie spelers van Groningen haaldequote:Op zondag 11 februari 2018 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja toen ze nog pareltjes als Nevland , Berg en Suarez hadden . Die kunnen ze ook niet meer scouten
Klopt, ben heeeel lang geleden ook wel eens in het Oosterparkstadion (met statribunes) geweest. Dat was andere koek, heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2018 16:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als we zo als natte kranten blijven spelen kan je zoiets verwachten helaas...
kaltgestellt is een heerlijk woord.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn tuig, stuk voor stuk.
Die moeten kaltgestellt worden.
Jeetje.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn tuig, stuk voor stuk.
Die moeten kaltgestellt worden.
Goede vraagquote:Op zondag 11 februari 2018 17:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie maak je blij met een seizoenskaart van Grunn
quote:Op zondag 11 februari 2018 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja toen ze nog pareltjes als Nevland , Berg en Suarez hadden . Die kunnen ze ook niet meer scouten
Wel zielig hoe het met die Silva afliepquote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die ooit in één jaar drie spelers van Groningen haalde
quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Klopt, ben heeeel lang geleden ook wel eens in het Oosterparkstadion (met statribunes) geweest. Dat was andere koek, heerlijk.
Verdiende loon.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel zielig hoe het met die Silva afliep
Que?quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben daar nog iets te jong voor maar ik heb gekke verhalen van mijn vader gehoord van Oosterparkquote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Klopt, ben heeeel lang geleden ook wel eens in het Oosterparkstadion (met statribunes) geweest. Dat was andere koek, heerlijk.
Hij leeft toch nog gewoon?quote:Op zondag 11 februari 2018 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2018 17:05 schreef Befbekje het volgende:
O ja nu weet ik het weer.. Iets met z'n schouder toch..
Ook maar kaltstellen dan.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, maar de kwaliteit daarvan is wel vrij matig
Haha ja dit dus, ik heb ook wel eens een koelkast over dat hek gesmeten zien worden. Nog steeds geen idee waar ze dat ding vandaan haddenquote:
Echt? Dacht dat hij het gewoon weer deedquote:Op zondag 11 februari 2018 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, maar de kwaliteit daarvan is wel vrij matig
Dat kan.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was bijna dood door die blessure
Ja dat wist ik nog, maar dacht dat het nu weer goed ging gewoon.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was bijna dood door die blessure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |