SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk niet in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De niet zo single, een beetje single of single ValentijnsmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post hier je projecten en creaties![]()
Weet niet kom net kijken.. zag een foto van pizza. Ben nog onderweg naar een club in Gouda als wingwoman van mijn vriendinquote:
Leuk, een avondje Mocrohunting..quote:Op zondag 11 februari 2018 01:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet kom net kijken.. zag een foto van pizza. Ben nog onderweg naar een club in Gouda als wingwoman van me vriendin
So What? (da's de enige die ik kenquote:Op zondag 11 februari 2018 01:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet kom net kijken.. zag een foto van pizza. Ben nog onderweg naar een club in Gouda als wingwoman van me vriendin
Wist ik, poesquote:Op zondag 11 februari 2018 01:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niks
Ik doelde op het stukje 'mocrohunting'
Hoezo in mei?quote:Op zondag 11 februari 2018 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
birkenstocks meeting in mei?
Liever september, dan hebben de voetschimmels de gehele zomer lekker kunnen fermenteren..quote:Op zondag 11 februari 2018 01:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker warm. Ideaal weer om birkenstocks te dragen.
geen last van manquote:Op zondag 11 februari 2018 01:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Liever september, dan hebben de voetschimmels de gehele zomer lekker kunnen fermenteren..
Hier gaat je vriendin straks op lopen als ze helemaal geen ene neuk meer geeft en ook last van kwaaltjes krijgt zoals een rugverzakking en opvliegers..quote:
duurt nog wel een jaar of 25quote:Op zondag 11 februari 2018 01:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier gaat je vriendin straks op lopen als ze helemaal geen ene neuk meer geeft en ook last van kwaaltjes krijgt zoals een rugverzakking en opvliegers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |