Juist ja, ik gun het Maren wel, ze kijkt altijd zo lief en zielig na een gelukte/mislukte sprong.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Het slot van het schansspringen ook
Het is hier trouwens erg rustig, iedereen op dag 3 al compleet uitgeput?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:08 schreef franklop het volgende:
Vind je het gek dat ze zo'n last van de wind hebben als ze met die bladblazers staan
Ik zat tijdens het schaatsen zowel schansspringen als moguls te kijken, heb toen maar even de mogulsfinale uitgesteld afgemaakt en schansspringen op pauze gezet, inmiddels ben ik weer livequote:Op maandag 12 februari 2018 15:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is hier trouwens erg rustig, iedereen op dag 3 al compleet uitgeput?
quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het schaatsen zowel schansspringen als moguls te kijken, heb toen maar even de mogulsfinale uitgesteld afgemaakt en schansspringen op pauze gezet, inmiddels ben ik weer live
Jij als absolute kenner, moeten de Duitsers/Noren/Canadezen/Amerikanen zich zorgen gaan maken om Nederland inzake medaille spiegel. Die 10-12 gouden medailles lijken toch met de dag een stuk realistischer?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat tijdens het schaatsen zowel schansspringen als moguls te kijken, heb toen maar even de mogulsfinale uitgesteld afgemaakt en schansspringen op pauze gezet, inmiddels ben ik weer live
Zeker de Noren en Duitsers hoeven dat nietquote:Op maandag 12 februari 2018 15:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij als absolute kenner, moeten de Duitsers/Noren/Canadezen/Amerikanen zich zorgen gaan maken om Nederland inzake medaille spiegel. Die 10-12 gouden medailles lijken toch met de dag een stuk realistischer?
Het nieuws van Laura al gehoord?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kan Iraschko nog een medaille pakken, het zou best kunnen dat één van de twee toppers een beetje nerveus wordt. Zeker voor Althaus is dit nieuw, Lundby heeft hier al gestaan en weet dus wat het is.quote:
Wat?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het nieuws van Laura al gehoord?
Schijnt weer onwel geworden te zijn, kermde het uit van de pijn, dokters maakten zich even zorgen. Schijnt nu al wat beter zijn, maar ze kan nauwelijks bewegen. In Hochfilzen al gelijkaardige problemen, beetje zorgwekkend.quote:
Het podium zoals het er nu staat zou denk ik iedereen mee kunnen leven? Eigenlijk ook wel in eender welke volgorde.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker de Noren en Duitsers hoeven dat niet
Dat is niet zo bestquote:Op maandag 12 februari 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schijnt weer onwel geworden te zijn, kermde het uit van de pijn, dokters maakten zich even zorgen. Schijnt nu al wat beter zijn, maar ze kan nauwelijks bewegen. In Hochfilzen al gelijkaardige problemen, beetje zorgwekkend.
Jij vreest ook voor de grote schans, waar de windnetten volgens Thoma dan nog eens twee meter te laag zijn.quote:
Ik wil gewoon peter van hal horen...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij vreest ook voor de grote schans, waar de windnetten volgens Thoma dan nog eens twee meter te laag zijn.
twitter:DansLaMusette twitterde op maandag 12-02-2018 om 15:25:51Très étonnant que la Vuelta n'ait pas encore organisé d'arrivée au sommet de ce truc. https://t.co/F8Q9ZkBbZC reageer retweet
En in het Nederlands?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:28 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:DansLaMusette twitterde op maandag 12-02-2018 om 15:25:51Très étonnant que la Vuelta n'ait pas encore organisé d'arrivée au sommet de ce truc. https://t.co/F8Q9ZkBbZC reageer retweet
Drie dingesen op de rit zijn niet georganiseerd voor de truc op de berg.quote:
Zeer verwonderlijk dat de Vuelta nog geen aankomst heeft georganiseerd op de top van zo’n ding.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeer verwonderlijk dat de Vuelta nog geen aankomst heeft georganiseerd op de top van zo’n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |