Maar hij kan wel wat langer thuis blijven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stomme vraag wellicht maar waarom heeft Federer niet op maandag of dinsdag gespeeld? Hij moet nu 5 dagen achter elkaar. Is toch logischer een dag rust daartussen in te bouwen
tuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Krajicek die keus aan hem zelf heeft gelaten.
vrouw en kids zijn thuis, hij is zo kort mogelijk weg voor deze #1 stuntquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij kan wel wat langer thuis blijven.
Maar hij was op maandag al wel in Rotterdam hequote:Op donderdag 15 februari 2018 21:34 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
vrouw en kids zijn thuis, hij is zo kort mogelijk weg voor deze #1 stunt
Waarschijnlijk Federer ja, zeker omdat hij juist morgen de nummer 1-positie op de wereldranglijst terug kan pakken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:39 schreef Mozart13 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er morgen de meeste support krijgt; Haase/Griekspoor of Federer? Als het aan mij ligt, weet ik het wel.Fedje
20-18 ofzo toch in de tiebreak?quote:Op donderdag 15 februari 2018 21:27 schreef Marcoss het volgende:
Kohli speelde vorig jaar rond deze tijd ook al zo’n geniale pot tegen Murray in Dubai
(Al verloor hij die uiteindelijk ook.. )
Zelfs een gemiddelde Keniaanse future is sfeervollerquote:Op donderdag 15 februari 2018 21:56 schreef DeeBee het volgende:
Heerlijk potje tussen Nederlands trots in een kolkend Ahoy. #feestophetbondskantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |