Ik snap persoonlijk niet waarom je daar topic voor opende.
Ik vind de foto's juist leuk!
(en herkende meteen heel veel mensen zonder dat ik ze ooit IRL heb gezien)
maar maak je niet zo druk om een paar foto's.
oké, ik snap heus wel wat je bedoelt, er is geen filtertje over deze foto's gegaan en niemand vind zichzelf echt super op dit soort foto's, maar, je bent wie je bent, en daar veranderen filtertjes en een laag make-up echt niets aan!
Uiteindelijk valt je "masker" af, (brokkelen mag ook , en dan kom je je eigen "ik "tegen, meid......hoofd omhoog, en wees gewoon trots op wie en wat je bent , oké?
ten eerste: er is nooit iets geweest tussen mij en Vixen, zal ook nooit gebeuren (=hetzelfde verhaal als jij en Knut, denk ik)
ten 2e: dat hele gedoe gister was niet n.a.v. de meeting, want ik wist gewoon al dat zij zo was; we kunnen gewoon leuk met elkaar praten en verder niets
Dat er dan wat op het Onzin verschijnt met "het is uit.." daar kan ik niets aan doen, want dat is eerder gebeurd en toen kwam het weer goed of dat deze keer weer gebeurd moet je niet aan mij vragen
Misschien dat ik zo nog ff wat plaats, maar dit wilde ik iig ff zeggen.
JM
quote:
op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef De Parasiet het volgende:Mag ik alle fokkers die wel leuk en lief waren heeeel erg bedanken voor het toch nog herinneren van enkele hoogtepunten????
Thanks.
Ik vond persoonlijk dat er alleen maar hoogtepunten waren en wel meer dan enkele.
* DIGGER heeft zich werkelijk prima vermaakt.
quote:
op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef
[b]Rockbitch(<----Knipoog !!!!!!) het volgende geblaat:
De hele dag te beroerd om ook maar een woord met iemand te wisselen NAAST Ulxx of Re-man (not a borg) en toch klagen dat je mensen amper gesproken hebt.
Ten eerste wat heb jij voor recht van spreken om te zeggen dat ik mij beroerd te voelde om met iemand een woord te wisselen? Had je zo graag met mij willen praten och arme jij ik heb het je maar gespaard. De manier hoe ik mij vermaak ziet er misschien anders uit in jouw ogen. Als ik mij niet geroepen voel om een praatje met iemand te maken moet ik mij dan aanpassen aan andere mensen? Dat doen zij ook niet. Ik heb het heel erg leuk gehad met een paar mensen die ik kende. Kijk, ik stap niet zo op iemand af en zeg: Hoi!!! Zo... jij bent dus Parasiet? Goh ennuh, hoe is het nu met je, nog steeds depressief?
Mensen verschillen in socialiteit. Ik heb er een andere kijk op. Ik heb iedereen gezien je ziet de mensen achter de topics/posts. Ik voel mij hier gelukkig bij. En dan nog iets het feit dat je zo'n topic opent wie wordt hier weer de boosdoener? Dat je mijn naam nog niet hebt vetgedrukt. En Para ik heb vele topics van je gelezen en het komt er op neer je hebt een anti- en je hebt een *ahum* fanclub? Ik hoor hier geen van beiden bij. Als jij je aangevallen wordt hupsakee topic! De mensen reageren waar eindigt het in? Och Para heeft gelijk... Ik had geschiedenis op school maar dmv. Fok ken ik jou hele geschiedenis van A t/m Z en het mooiste is ik ben nog lang niet uitgeleerd hier.
quote:
En dan nog iets van mevr. Jezus: En dan de rotopmerkingen van priscella of moet ik zeggen Queen priscella??
Ooh ooh sorry maar hier moet ik even van op de pot. Welke rotopmerkingen? Moet ik nou bij elke post een knipoogsmiley neerzetten:
Wat moet Here Jezus wel niet denken van jou Topics of de Gelovigen onder ons ik heb een gulden in mijn zak dus God is altijd met mij. Cynisch ja dat ben ik. Cynisch ja dat ben jij maar ga niet zeuren of voel je pers. aangevallen door die opmerkingen tjeeeeezus tss ik moet hier echt van op de pot zeg! Vertel mij eens waar waren die opmerkingen geplaatst? In onzin toch? En? Man oh man doe toch niet zo aanstellerig en ga eens lachen om jezelf dat doe ik ook. Para ga toneelles nemen want je acteerprestaties zijn zo uitermate slecht gespeeld dat ik je Nomineer voor een virtuele Rasberry Fok!Award. In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
Nou nou Priscella toch wat een geschrijf niet?
Inderdaad om precies te zijn:
Woorden: 548
Tekens (exclusief spaties) :2.380 (!!!!!!!)
Tekens (inclusief spaties) :2.931 (!!!!!!!!)
Alinea's: 6
Regels: 33
Pfff, nou ik hoop dat dit nu ook uit de wereld is Priscella gaat haar handen niet meer vuil maken aan deze onzin.
Para/ Mariska het gaat je goed meid niet meer zeiken dan je pisstraal langer is.
Over en SchluSS. Dit is hoe ik er over denk en weet zeker dat dit aapje nog een staartje krijgt maar doe mij en jezelf een plezier en ga lachen:
Ja?
Ooh en P.S.: dank je dat je me koningin noemt ik wou mijn kroontje nog dragen naar de M&G maar ik wou jou niet passeren (en voor Para: tatrataaaaa ) maar je mag omdat jij het bent (en voor Para nog een: trataaaa
) me wel Priscella noemen we willen geen klasseverschil he?
En natuurlijk BIJ/NA ELKE ZIN HOORT DIT OOK TE STAAN:
>In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
<
Lieve Priscella; moet ik aan jou gaan bewijzen dat ik ziek ben??? nee dus. Vrijdag was een enorm fijne dag voor mij, het deed me die ENORME kutperiode die ik heb gehad weer vergetn. En moet ik als borderlinepersoonlijkheid de hele tijd maar boos en verdrietig zijn om te laten zien dat ik toch wel heel erg zielig ben?? Nee dus; depressieve mensen kunnen OOK lol hebben en zijn heus niet ALTIJD depressief, maar hebben er wel LAST van. Maar ja, nu ga ik wel weer erg diep voor je he?
Verder; meid, wie is er hier nu zielig? Je maakt je zelf druk om niks; ik dacht dat er allang al weer rust was op een forum.
Verder; laat iedereen in zijn waarde. We zullen er later nog een topic over beginnen.
Ik wil graag met iedereen goed omgaan en dat maakt de sfeer op dit forum zoiezo beter.
Dit forum is niet bedoeld als forum om je ezeik op uit te leven, maar om te discussieren met andere mensen.
Als je je dus hebt geergerd aan ons (of mij) op de meeting, stuur dan ff een mailtje...
quote:
[b]op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef .
En dan de rotopmerkingen van priscella of moet ik zeggen Queen priscella?? De hele dag te beroerd om ook maar een woord met iemand te wisselen NAAST Ulxx of Re-man (not a borg)
huh?
en dat kwam waarschijnlijk omdat Ted zelf naar haar toeging omdat er toevallgi even geen publiek was.
Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden???
Nou, waarom heb jij eigenlijk niks tegen mij gezegd, Para?
quote:
op 05-08-2000 om 02:16 PM schreef De Parasiet het volgende:
Wat een chaotische brei...ik kan er geen peil op trekken...
Misschien is tekstschrijven iets voor jou???
Het is zo onsamenhangend.....Inderdaad dat is mijn bedoeling ook anders vat je alles veel te letterlijk op.
>In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
<Lieve Priscella; moet ik aan jou gaan bewijzen dat ik ziek ben??? nee dus. Vrijdag was een enorm fijne dag voor mij, het deed me die ENORME kutperiode die ik heb gehad weer vergetn. En moet ik als borderlinepersoonlijkheid de hele tijd maar boos en verdrietig zijn om te laten zien dat ik toch wel heel erg zielig ben?? Nee dus; depressieve mensen kunnen OOK lol hebben en zijn heus niet ALTIJD depressief, maar hebben er wel LAST van. Maar ja, nu ga ik wel weer erg diep voor je he?
hahaha maar ja DAT bedoelde ik niet.
Verder; meid, wie is er hier nu zielig? Je maakt je zelf druk om niks; ik dacht dat er allang al weer rust was op een forum.
ja maar ik had deze topic nog niet gelezen en ik dacht ach mijn naam wordt genoemd mijn vingers jeukten snappie? Ik citeer: [quote]Dit forum is niet bedoeld als forum om je ezeik op uit te leven, maar om te [b]discussieren met andere mensen.
Goed zo! Ik heb alles wat ik wou vertellen in die chaotische brei gezegd. Kom er maar wijs uit.
[/quote]
En nu zingen Para en ik:
Vreeeeede op aaaaarde
Vreeeeede op aaaaarde
Okay M@Zzel
quote:
op 05-08-2000 om 02:47 PM schreef De Parasiet het volgende:
Zucht..ik zou zeggen; doe eens wat aan die koppigheid....(is een BEETJE vervelend voor sommige mensen)
nee, niet doen, gewoon zo blijven!!!
Pris, je bent veel leuker dan Para op deze manier!!!
quote:
op 05-08-2000 om 02:57 PM schreef De Parasiet het volgende:
maak je nou niet verder belachelijk Ulxx..
Ok, ik zal stoppen. Je hebt gelijk. Mensen gaan je zo snel zien als een aandachtszieke aansteller. Dat wil ik niet.
quote:
op 05-08-2000 om 02:23 PM schreef De Parasiet het volgende:
goh, dat was 1 persoon!!!!!!!!!!!!!!!!!en dat kwam waarschijnlijk omdat Ted zelf naar haar toeging omdat er toevallgi even geen publiek was.
Sorry hoor, maar was er nix leukers te doen dan anderen in de gaten houden?
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Mei 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |