quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BREEK
Bijna tweeduizend youtubegebruikers zien optreden van Samantha Steenwijk!
:’)
Notificatie: "Topfavoriet Samantha Steenwijk wint niet The Voice of Holland!"quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BREEK
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BREEK
Het maakt me niet zo veel uit dit jaar, maar Demi hoop ik het minst omdat ik die gewoon oprecht het minst goed vind van deze vier en ik denk dat we daar echt nooit meer iets van zouden horen de komende jaren. Die kans acht ik bij Samantha verreweg het grootst, daarna Jim, daarna Nienke en dan Demi.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik probeer me te bedenken hoe vaak ik er naast heb gezeten wbt voorspellingen in de finale. Geen idee meer.
Ik denk dat Demi of Jim gaat winnen.
Ik hoop op Samantha of Nienke
Precies dit hoop ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:00 schreef DoubleDip het volgende:
Hoop dat Demi er het eerste uit gaat, gevolgd door Nienke. Dan Samantha als tweede en Jim die er met de winst vandoor gaat.
Het is leeggehaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:22 schreef Greys het volgende:
Heeft Anouk nou bijna dr hele Instagram leeggehaald? Er staan nog maar dertien foto's ofzo. Of laadt ie bij mij niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |