abonnement Unibet Coolblue
pi_183741652
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2018 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat mag ik toch zeker hopen met m'n rood-wit versierde muts!
:D

Hoeveel pieken zou Courtney inmiddels hebben gehad? ;(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 december 2018 @ 11:02:41 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_183741672
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 11:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

:D

Hoeveel pieken zou Courtney inmiddels hebben gehad? ;(
En hoeveel dalen, :o?

Ze was toch een keer betrapt op het strand met een of ander wijf?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184695003
Even een zak Doritos kopen..

´
  roze dinsdag 29 januari 2019 @ 16:33:36 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_184695103
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:29 schreef Kim-Holland het volgende:
Even een zak Doritos kopen..

[ afbeelding ]
Lol wat
Your beauty never ever scared me.
pi_184695192
Het lijkt wel alsof ze het elke keer weet te presteren met nog minder kleren aan naar buiten te gaan. En dan ook nog in een oma bh :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_184695335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:37 schreef rena het volgende:
Het lijkt wel alsof ze het elke keer weet te presteren met nog minder kleren aan naar buiten te gaan. En dan ook nog in een oma bh :P
Die oma-bh's zijn toch hartstikke hip tegenwoordig? Zo ook met de slips tot de tieten. Ik heb ook zo'n setje. :+ Nu nog het lef hebben om bij de Aldi in m'n setje rond te struinen :')
´
pi_184695765
People of Walmart *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_190609148


pi_190609236
Holy crap, wat gebruikt zij? Ik ben wel blij om te zien dat haar mond weer een eigen persoonlijkheid heeft.
Spoilers!
pi_190609580
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy crap, wat gebruikt zij? Ik ben wel blij om te zien dat haar mond weer een eigen persoonlijkheid heeft.
Orange juice en pink pills.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 december 2019 @ 14:38:58 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190612317
Haar hoofd lijk hier ineens zo anders. Veel grover en groter ofzo. Kan er mijn vinger niet echt opleggen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_190615959
quote:
15s.gif Op maandag 23 december 2019 14:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Haar hoofd lijk hier ineens zo anders. Veel grover en groter ofzo. Kan er mijn vinger niet echt opleggen.
Ik vind haar gezicht zelfs onherkenbaar. Die eerste foto had ik zelfs nooit online gezet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:23:10 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_194555758
Ik keek net ff op de insta van Courtney, maar die heeft ook ineens het licht gezien ofzo? Lijkt wel een ander mens :o

instagram
instagram


wel nog steeds die eendenbek helaas :P
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:32:19 #164
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_194555899
Plaatje doet het niet. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:32:54 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_194555905
is gewoon een instagram embed?
Bij mij laadt ie meestal binnen 3 seconden wel ;)
disclaimer
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:08:14 #166
327807 Mariposas
יה&#14
pi_194557222
Ik had haar inderdaad al gezien met nieuwe look, staat haar een stuk beter dit!
Leuk wel die post (de onderste) maar op meer recente foto’s staat ze weer vol plamuur en met duckface. Gevalletje even meeliften op de “reality”-hype van instagram.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_194557363
Oh hier is het topic. Ik zocht haar laatst op Google en blijkbaar kijkt ze nu heel anders terug op die tijd met die engerd.
Ze is nog steeds freaky maar wellicht mentaal eindelijk een beetje volwassen geworden. :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:50:52 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194557838
Ik denk wel dat zij worstelt met mentale problemen en misschien overmatig drugs- en drankgebruik, wellicht zelfs een verslaving.

Ze ziet er wel beter uit weer. En ik denk ook wel dat ze oprecht gelooft in het accepteren van je eigen lijf en de body-positivitybeweging. Ze kijkt inderdaad anders terug op de tijd met Doug en naar eigen zeggen is ze gegroomd, (mentaal) mishandelt en onderdrukt. Wel logisch ook eigenlijk, ze was nog maar 16.

En ze heeft haar vader al enkele jaren niet meer gesproken. Ook i.v.m mentaal abuse en neglect oid.

Verder heeft ze Chrissy Teigen beschuldigt van pesten dmv screenshots van toen Courtney nog 16 jaar was. Teigen zei shit als dat ze zichzelf van kant moest maken, dood moest etc.

Dan zijn er nog troubles in paradise, is het inmiddels voorbij met Sheng volgens mij en zat ze laatst in een jacuzzi met Brian Austin Green (ex van Megan Fox) een jointje te roken.

Tot slot zegt ze bezig te zijn met een boek (autobiografie) over haar tijd met Doug en wil ze zich inzetten voor slachtoffers van abuse.

Nu zijn jullie weer voor een groot deel up-to-date, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:03:21 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_194558028
Thanks chips! :D
disclaimer
pi_194563396
Ik heb altijd een fascinatie voor gebroken zielen.
Courtney is duidelijk erg zoekende en ik ben benieuwd of ze het ooit gaat vinden.
Gun het haar wel btw, dus zeker geen hate hier.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:50:37 #171
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_194567530
Bijzonder bericht aan Doug op haar Insta.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_194572738
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk wel dat zij worstelt met mentale problemen en misschien overmatig drugs- en drankgebruik, wellicht zelfs een verslaving.

Ze ziet er wel beter uit weer. En ik denk ook wel dat ze oprecht gelooft in het accepteren van je eigen lijf en de body-positivitybeweging. Ze kijkt inderdaad anders terug op de tijd met Doug en naar eigen zeggen is ze gegroomd, (mentaal) mishandelt en onderdrukt. Wel logisch ook eigenlijk, ze was nog maar 16.

En ze heeft haar vader al enkele jaren niet meer gesproken. Ook i.v.m mentaal abuse en neglect oid.

Verder heeft ze Chrissy Teigen beschuldigt van pesten dmv screenshots van toen Courtney nog 16 jaar was. Teigen zei shit als dat ze zichzelf van kant moest maken, dood moest etc.

Dan zijn er nog troubles in paradise, is het inmiddels voorbij met Sheng volgens mij en zat ze laatst in een jacuzzi met Brian Austin Green (ex van Megan Fox) een jointje te roken.

Tot slot zegt ze bezig te zijn met een boek (autobiografie) over haar tijd met Doug en wil ze zich inzetten voor slachtoffers van abuse.

Nu zijn jullie weer voor een groot deel up-to-date, :+.
Ze heeft wel regelmatig ruzie met Chris Sheng (lijkt niet echt een heel stabiele relatie iig) en dan lijkt het even uit te zijn, maar dan zie ik haar later wel weer met hem op een Insta foto staan, dus of het nou echt uit is... :') Sowieso wonen die nog wel bij elkaar.

Doug heeft trouwens ook een boek geschreven, "Flushing Hollywood". Gaat ook deels over het huwelijk met Courtney. Hij beweert o.a. dat de zwangerschap/miskraam in 2016 fake was en verzonnen voor de aandacht omdat ze geen geld meer hadden. Courtney heeft dit nooit bevestigd noch ontkent.

Gelukkig ziet Courtney nu wel in hoe ziek die relatie eigenlijk was, en dat het verkeerd was voor hem om met haar te trouwen toen ze nog minderjarig was. Ook zegt ze dat ze emails heeft gekregen van vrouwen die ook door hem versierd werden toen ze nog minderjarig waren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 augustus 2020 @ 18:56:24 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_194574833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze heeft wel regelmatig ruzie met Chris Sheng (lijkt niet echt een heel stabiele relatie iig) en dan lijkt het even uit te zijn, maar dan zie ik haar later wel weer met hem op een Insta foto staan, dus of het nou echt uit is... :') Sowieso wonen die nog wel bij elkaar.

Doug heeft trouwens ook een boek geschreven, "Flushing Hollywood". Gaat ook deels over het huwelijk met Courtney. Hij beweert o.a. dat de zwangerschap/miskraam in 2016 fake was en verzonnen voor de aandacht omdat ze geen geld meer hadden. Courtney heeft dit nooit bevestigd noch ontkent.

Gelukkig ziet Courtney nu wel in hoe ziek die relatie eigenlijk was, en dat het verkeerd was voor hem om met haar te trouwen toen ze nog minderjarig was. Ook zegt ze dat ze emails heeft gekregen van vrouwen die ook door hem versierd werden toen ze nog minderjarig waren.
Klopt, recentelijk nog werd er met Sheng op Instagram een halve ruzie uitgevochten.

Ik geloof Doug wel als het gaat om dat zwangerschapsverhaal. Btw, dat boek heeft ook iets met ‘Fake boobs’ in de titel, :'). Stiekem vraag ik me soms af of ze hem niet terug zou nemen als ze weer in een depressie zit en hij spijt zou betuigen en de Borsato-chameur uithangt. Maar goed, we’ll never know. Ze lijkt inderdaad wel door te hebben dat het ongezond was.

Toch maakt ze er in haar muziek wel gebruik van om meisjes-sekssymbool te zijn door nummers als ‘daddy issues’ en nummers over drugsgebruik (wiet, stoer hoor). Maar dat laatste vind ik wel typisch Amerikaans, dus tja.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199689573
Courtney gaat mogelijk weer trouwen. Na vier jaar knipperlichtverkering ten huwelijk gevraagd door Chris Sheng, en ze heeft ja gezegd!

https://www.instagram.com/courtneyastodden/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 31 mei 2021 @ 10:28:17 #175
52016 Lyssa
music <3
pi_199691774
Ohh! En wat ziet ze er goed uit! Ik zie geen fillers meer? Foto's zonder make up waar ze gewoon zichzelf mag zijn. *O* O+
pi_199757958
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:28 schreef Lyssa het volgende:
Ohh! En wat ziet ze er goed uit! Ik zie geen fillers meer? Foto's zonder make up waar ze gewoon zichzelf mag zijn. *O* O+
'Hen'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2021 @ 18:12:17 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199757999
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

'Hen'.
Was ze altijd al LBHGTXYZ? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199821260
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:28 schreef Lyssa het volgende:
Ohh! En wat ziet ze er goed uit! Ik zie geen fillers meer? Foto's zonder make up waar ze gewoon zichzelf mag zijn. *O* O+
Ik vond het ook echt een verademing.
Ze ziet er best fris uit. In de hoogtijdagen van dit topic was het een draaama.
pi_200228350
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vond het ook echt een verademing.
Ze ziet er best fris uit. In de hoogtijdagen van dit topic was het een draaama.
Zou ze mentaal ook wat opgefrist zijn? Tmaakt natuurlijk een leuk topic, maar dat kind was wel echt serieus fucked up in de tijd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200228411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zou ze mentaal ook wat opgefrist zijn? Tmaakt natuurlijk een leuk topic, maar dat kind was wel echt serieus fucked up in de tijd!
Als je interviews en zo met haar zag dan kon ik dat nooit rijmen met de foto's die je van haar zag. Het leken twee totaal verschillende mensen :? Ontzettend lief en timide meisjes tov de eh....erotisch uitdagende foto's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200228428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je interviews en zo met haar zag dan kon ik dat nooit rijmen met de foto's die je van haar zag. Het leken twee totaal verschillende mensen :? Ontzettend lief en timide meisjes tov de eh....erotisch uitdagende foto's.
Een soort lower level Britney... Als een soort handpoppetje in de bekendheid gebracht door mannen die er een slaatje uit willen slaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200228437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

Een soort lower level Britney... Als een soort handpoppetje in de bekendheid gebracht door mannen die er een slaatje uit willen slaan?
Ja, dat idee dus! Veel t ejong om te beseffen dat ze gewoon keihard gebruikt wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200228578
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je interviews en zo met haar zag dan kon ik dat nooit rijmen met de foto's die je van haar zag. Het leken twee totaal verschillende mensen :? Ontzettend lief en timide meisjes tov de eh....erotisch uitdagende foto's.
Ik had ook wel medelijden met haar. Ze lijkt me geen kwade meid.
pi_200254487
Wow ik was haar gewoon vergeten, volgde vroeger dit topic alrijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')