abonnement Unibet Coolblue
pi_177155539
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:46 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Je staat niet voor niets zoenend en lachend op vakantiefoto's dus ik denk niet dat Gordon liegt, trouwens. Er speelde iig iets tussen die 2. Maar hangen in de slachtofferrol alsof hij er niks aan kan doen vind ik treurig. Hij legt de schuld totaal buiten zichzelf terwijl hij z'n eigen liefdes uitkiest. Hij maakt zelf keer op keer de fout. Imo is ie echt een dramaqueen, aandachtzoeker ook met die onvolwassen huilteksten.
Hij zal niet gelogen hebben, maar hij kan het wrs niet verkroppen dat hij verlaten is. Eén grote jankbal.
pi_177155647
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde zwak voor hem, vind hem ergens zielig ofzo. Tis een soort groot kind dat heel veel behoefte heeft aan liefde en niet alleen zijn.

Maar bij die #ennuweersneldoor trok zelfs ik m'n wenkbrauwen op hoor :D Hij moet juist eens ophouden met zo snel van de een naar de ander rennen en die weer als De Grote Liefde zien. Doe toch eens rustig man.

En toch blijft m'n zwak voor hem. Geen idee waarom precies. Het is een ongeleid projectiel maar tis geen slecht mens volgens mij.
Het is volgens mij echt een lieverd, maar ik denk echt dat hij ergens niet helemaal spoort ofzo. Zoals hij zich gedraagt nu, zo kun je toch niet serieus zijn als man van zijn leeftijd? :{ Het is enorm kinderlijk.

Als het verhaal is zoals het is, dan snap ik 100% dat ie over de rooie is. Wie zou dat niet zijn? Maar hoe ie zich nu opstelt is toch wel erg onvolwassen.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 17:52:56 #128
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_177157217
Pfff, Gordon H. is bijna 50, dat betekent dat je misschien een beetje volwassen moet worden. Als jij iemand graag wilt en hij wil jou niet, dan is dat heel verdrietig, maar om dan iemands carrière om zeep te helpen, is niet nodig.
Hij wist gisteren al dat die jongen hem niet wilde, dan is het niet nodig om iemand kapot te gaan maken. Sowieso die hele hysterie om alles maar direct op social media te klappen, is ook belachelijk en onvolwassen. Misschien is Kevin B. wel heel erg geschrokken van zijn outing.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2018 @ 18:54:46 #129
368283 ato
pi_177158648
Je kan het niet maken om alles in de media te gooien, ik moet meteen denken aan die Tokkie families die ook alles op Facebook zetten als ze ruzie hebben.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177159045
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde zwak voor hem, vind hem ergens zielig ofzo. Tis een soort groot kind dat heel veel behoefte heeft aan liefde en niet alleen wil zijn.

Maar bij die #ennuweersneldoor trok zelfs ik m'n wenkbrauwen op hoor :D Hij moet juist eens ophouden met zo snel van de een naar de ander rennen en die weer als De Grote Liefde zien. Doe toch eens rustig man.

En toch blijft m'n zwak voor hem. Geen idee waarom precies. Het is een ongeleid projectiel maar tis geen slecht mens volgens mij.
Precies dit _O_ O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 februari 2018 @ 20:01:21 #131
22592 crew  Ole
pi_177160675
quote:
Hoewel de advocaat van K. B. beweert dat zijn cliënt en Gordon nooit een liefdesrelatie gehad hebben, twijfelt John van den Heuvel enorm aan deze lezing. Hij vierde namelijk samen met zijn vrouw, de presentator en K. B. Oud & Nieuw in Zuid-Afrika.

Volgens John lunchte en dineerde hij enkele dagen daarna ook nog met Gordon en K. Op verzoek van Gordon heeft de misdaadverslaggever zich in zijn ex verdiept. „Er gaat een enorme beerput open over de achtergronden van deze jongen, hoeveel schade hij heeft toegebracht. Ik heb vandaag ook gesproken met slachtoffers van hem, dames die mishandeld zijn, bedreigd zijn, daarvan ook melding hebben gedaan hebben de politie, officieel aangifte gaan doen.”


Inmiddels heeft de advocaat van K. B. een kort geding aangespannen tegen de presentator, omdat deze weigert al zijn social media posts te verwijderen waarin de man genoemd en getoond wordt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177161748
John van den Heuvel :') Heel die stomme RTL kliek...Echt, wat moet je ermee.
pi_177162273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:30 schreef Colafles63 het volgende:
John van den Heuvel :') Heel die stomme RTL kliek...Echt, wat moet je ermee.
niet kijken en hier wegblijven.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:52:10 #134
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177165264
Chiel heeft ook om vastklampgedrag de verkering beëindigd. Ik geef Gordon het nadeel van de twijfel. Kevin zal wel friends with benefits hebben gewild.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_177165841
Die John van de Heuvel is altijd al een triest persoon geweest. Maar dit slaat werkelijk alles.
pi_177165873
Ik heb John wel hoger staan dan Kevin B.
pi_177166020
Iemand die niet een relatie wil met Gordon hoger hebben staan dan john van den heuvel :')
pi_177169767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:09 schreef TheVulture het volgende:

Als die telefoontjes van de laatste dagen zijn en er al het een en ander bekend was bij Gordon dan is het heel vreemd dat je iemand 22 uur geleden op Instagram presenteert als je nieuwe grote liefde en hem pak 'm beet 6 uur later helemaal affikt...

Als je al wist dat ie niet zuiver was en daar boos over bent (begrijpelijk) is die publieke outing van liefde en afbreken wel redelijk apart :P
Rancune, hij moest hem wel eerst als zijn grote liefde lanceren om een paar uur later in alle media te kunnen vertellen dat het een oplichter was, dat is wel duidelijk, de tijdslijn zegt alles hier.

Een advocaat gaat niet onder zijn eigen naam liegen in een krant, hij zegt letterlijk dat de stalkerige berichten van de afgelopen dagen zijn (als in van voor 12 feb); de advocaat spreekt met de krant op de dag dat Gordon K.B, als zijn grote liefde uit, dus het gestalk (en gedreig) was al even aan de gang.

Het enige doel van Gordon is dus geweest (en nog steeds) om deze jongen/man gepland af te fakkelen.

Laat de rechter maar uitspraak doen, de heer K.B. heeft terecht een advocaat in de arm genomen. Gordon staat er niet netjes op, bah.
pi_177169836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah ik wist even niet meer wanneer de presentatie was, dacht dat dat al twee dagen geleden was.
Ik gok toch echt dat die boze berichten van Gordon allemaal van ná de presentatie zijn in elk geval. Geloof er zelf niks van dat het daarvoor al was. Zou nergens op slaan inderdaad.

En hij zal daarvoor vast ook veel berichten gestuurd hebben, maar dan verliefde berichten. Wat die vent nu stalking noemt. Hoop dat ie alle communicatie bewaard heeft. :P

Aan de andere kant, als die gast een dreig-voicemail heeft van vóór de liefdespresentatie gaat Gordon nat inderdaad. Maar ik denk zelf dat de advocaat dat er dan wel bij had gezegd dat dat dreigbericht van daarvoor was. Dan had ie een veel sterker punt namelijk.
Nee, dit is echt smerig wat er is gebeurd is, de advocaat geeft ook aan dat Gordon van tevoren al gedreigd heeft de carriere van K.B. kapot te zullen maken, dat staat op band.

Blijkbaar is Gordon al enige tijd (weken/week/dagen) afgewezen door K.B.
Daarna is hij hem gaan lastigvallen, ik maak je carriere kapot, 10 berichten per uur etc etc.

K.B. reageert niet maar neemt een advocaat in de arm, want hij is (aankomend) arts en wil niet als toyboy van Gordon te boek staan, misschien ligt eea ook gevoelig bij zijn Turkse familieleden.

Gordon wordt steeds woedender, dus stelt hij K.B. bewust voor als zijn grote liefde in de media, met als enig doel hem daarna compleet af te kunnen branden, als oplichter te kwalificeren, alle foto's en fimpjes online te gooien (terwijl hij misschien discretie had belooft tijdens hun fling), liegen dat er allerlei aangiftes tegen hem lopen (wat de politie ontkend), etc. etc.

K.B heeft niets te winnen met dit alles, Gordon is een naar rancuneus mannetje, echt heel smerig dit, jammer voor die jongen,dat hij hier maar veel geld uit mag slepen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 14-02-2018 03:27:38 ]
pi_177170240
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Wtf, iemand je ex ook helemaal laten natrekken om het feit dat je afgewezen bent... 8)7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177170817
Dat er nog mensen zijn die zich binnen een straal van 10 meter van Gordon willen bevinden zeg :r
pi_177171045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 03:19 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, dit is echt smerig wat er is gebeurd is, de advocaat geeft ook aan dat Gordon van tevoren al gedreigd heeft de carriere van K.B. kapot te zullen maken, dat staat op band.

Blijkbaar is Gordon al enige tijd (weken/week/dagen) afgewezen door K.B.
Daarna is hij hem gaan lastigvallen, ik maak je carriere kapot, 10 berichten per uur etc etc.

K.B. reageert niet maar neemt een advocaat in de arm, want hij is (aankomend) arts en wil niet als toyboy van Gordon te boek staan, misschien ligt eea ook gevoelig bij zijn Turkse familieleden.

Gordon wordt steeds woedender, dus stelt hij K.B. bewust voor als zijn grote liefde in de media, met als enig doel hem daarna compleet af te kunnen branden, als oplichter te kwalificeren, alle foto's en fimpjes online te gooien (terwijl hij misschien discretie had belooft tijdens hun fling), liegen dat er allerlei aangiftes tegen hem lopen (wat de politie ontkend), etc. etc.

K.B heeft niets te winnen met dit alles, Gordon is een naar rancuneus mannetje, echt heel smerig dit, jammer voor die jongen,dat hij hier maar veel geld uit mag slepen.
Als dit allemaal waar is, is hij rijp voor het gekkenhuis. Psycho.
pi_177171107
Gordon wordt met de jaren wel steeds extremer ofzo.
Komt dat nou door social media steeds meer naar voren en met zijn programma’s overal of is het echt zijn karakter?
Ik vind het een heel complex iemand. Enerzijds heel gevoelig, attent en grappig. Anderzijds echt borderline trekjes die heel storend zijn.
pi_177171488
Mensen die Gordon nog steeds 'een lieverd' vinden kan ik niet zo goed begrijpen. De enige reden waarom deze halve zool zich 'lief' of 'attent' gedraagt is dat hij het zelf enorm graag wil krijgen. Sommige mensen zijn aardig van zichzelf..Gordon is niet meer dan een valse nicht die lievigheid acteert.
pi_177171810
Zo...los van wie hier in dit verhaal de slechterik is; Gordon heeft ze duidelijk niet alle twaalf in een kratje.
Wat een gek.
pi_177171836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:22 schreef Brybry het volgende:
Zo...los van wie hier in dit verhaal de slechterik is; Gordon heeft ze duidelijk niet alle twaalf in een kratje.
Wat een gek.
Hij gaat wel te ver ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 februari 2018 @ 09:40:44 #147
163650 Greys
pi_177172044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 03:19 schreef Za het volgende:
de advocaat geeft ook aan dat Gordon van tevoren al gedreigd heeft de carriere van K.B. kapot te zullen maken, dat staat op band.
Linkje? Over het 'van tevoren' bedoel ik, want dat heb ik gisteren dan gemist. :)

quote:
Blijkbaar is Gordon al enige tijd (weken/week/dagen) afgewezen door K.B.
Dit blijkt uit..?

Oprechte vragen hoor, ik wil je best geloven maar waaruit blijkt dit dan? Ik volg niet alles.

Als dat allemaal waar is dan neemt mijn zwak voor hem idd ook heel rap af, maar ik wacht even af of het idd waar is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 februari 2018 @ 10:00:31 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177172277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 16:41 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik vond m eerst leuk. Maar nu weet ik zeker dat hij echt een steek los heeft. Ben je in de 50 en dan sta je nog zo kansloos in het leven met continue nieuwe 'liefdes' die allen breed uitgemeten moeten worden in de media.
Dit, pubergedrag, incl. deze social media streek.
Iemand binnen 24 uur als grote liefde presenteren en totaal affakkelen klopt van geen kant.
Daarbij; als je iemand als je grote liefde presenteert dan overleg je dat toch eerst, dat doe je toch niet zonder toestemming van je "grote liefde"?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177172958
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:00 schreef Leandra het volgende:

Daarbij; als je iemand als je grote liefde presenteert dan overleg je dat toch eerst, dat doe je toch niet zonder toestemming van je "grote liefde"?
Dat dus ook, uit alles heeft hij de schijn tegen, inclusief die hashtag met de volledige naam van die jongen, dat doet toch ook geen normaal mens _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177173029
https://www.instagram.com(...)-by=gordonheuckeroth

Hij heeft zijn instagram leeggehaald qua foto's en zojuist dit er op gepost, nog wel even de jongen volledig bij naam noemen natuurlijk :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')