Speel mee met de online popquiz van 3 voor 12 en maak kans op mooie prijzen en eeuwige roem. Vele beroemde MuziekFokkers gingen u voor:
quote:Ja
Op zondag 22 december 2002 16:10 schreef Seborik het volgende:
Zow, die ranja! Met 267 verdien je wel een finale.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 22-12-2002 16:16]
quote:Herstel, in de finale had ik er eentje
Op zondag 22 december 2002 16:11 schreef ranja het volgende:Hoop nieuwe vragen vandaag, ben er nog geen een van mezelf tegen gekomen echter...
quote:Ik heb niet gedisconnect hoor.
Op zondag 22 december 2002 16:20 schreef Zander het volgende:
Net trouwens een potje tegen seborik gespeeld, maar als gast. Op de een of andere manier disconnecten mensen volgens mij regelmatig als ze tegen mij moeten... beetje flauw, want ik verlies ook wel regelmatig.
quote:Ik zou eerder disconnecten als ik tegen 'gast' moet, ik zie liever echte namen staan. En tegen Zander spelen zou ik eerder als uitdaging beschouwen
Op zondag 22 december 2002 16:20 schreef Zander het volgende:
Net trouwens een potje tegen seborik gespeeld, maar als gast. Op de een of andere manier disconnecten mensen volgens mij regelmatig als ze tegen mij moeten... beetje flauw, want ik verlies ook wel regelmatig.
quote:Ja, soms wel... zit m'n oog ergens anders dan m'n cursor en dan "shit"...
Op zondag 22 december 2002 16:23 schreef Seborik het volgende:
Drukken jullie ook vaak verkeerd terwijl je het antwoord wel weet?
quote:Jamaar die is ook vervelend... omdat de drie antwoorden op het eerste gezifht opmekaar lijken.
Op zondag 22 december 2002 16:24 schreef Zander het volgende:
Ja, in de haast soms. Zoals die vraag over de titel van de debuut-cd van the Strokes: ik weet het goede antwoord wel, maar toch klik ik soms per ongeluk nog de verkeerde aan.
Hee, had iemand hier die vraag over 'The Elephant Song' gesubmit, omdat we die laatst ook al in onze 'eigen' popquiz hadden behandeld?
quote:Idd een flauwekulvraag ,maarrreh wat is het antwoord?? Voor het geval ik die krijg...
Op zondag 22 december 2002 16:57 schreef Zander het volgende:
"Wat is de beste single aller tijden" - wat is dat voor een flauwekul-vraag?
quote:Hahaha
Op zondag 22 december 2002 17:02 schreef Zander het volgende:
Een of ander plaatje van The Undertones, ik kende het niet.
quote:Ja.
Op zondag 22 december 2002 16:23 schreef Seborik het volgende:
Drukken jullie ook vaak verkeerd terwijl je het antwoord wel weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |