Die bugs worden opgelost. Daarna zal het alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn zeer tof, krijg zin in de game. De bugs weerhouden me er wel nog even van. Denk dat dit wel echt een game is om een Yi-Long te doen zodat men tijd heeft om alles op te lossen voor de GOTY-editie.
Als ik een game breaking bug tegenkom begin ik gewoon opnieuw.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn zeer tof, krijg zin in de game. De bugs weerhouden me er wel nog even van. Denk dat dit wel echt een game is om een Yi-Long te doen zodat men tijd heeft om alles op te lossen voor de GOTY-editie.
Zit de oorspronkelijke taal van die tijd wel in de game?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Ruwe diamant' is wat mij betreft een hele goede manier om KC:D te omschrijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit de oorspronkelijke taal van die tijd wel in de game?
Yi-Long zal trots zijn en wachten op de GOTY Editionquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
'Ruwe diamant' is wat mij betreft een hele goede manier om KC:D te omschrijven.
[..]
Yup.
Maar het is niet Japans, gaat het dan nog wel op?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yi-Long zal trots zijn en wachten op de GOTY Edition
Pas maar op, mijn Henry is een meedogenloze klootzak en hoewel dat leuk spelen is is het een dure hobby als je steeds 200 groschen moet lappen om überhaupt iemand een vraag te mogen stellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:34 schreef Typisch het volgende:
De eerste paar zwervers ondertussen ook zonder problemen weten te bestelen van hun zuurverdiende items.Lockpicken ook onder de knie.
Ja, deze Henry gaat een rogue worden.
Ben je vaak betrapt?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Pas maar op, mijn Henry is een meedogenloze klootzak en hoewel dat leuk spelen is is het een dure hobby als je steeds 200 groschen moet lappen om überhaupt iemand een vraag te mogen stellen.
zo lang in ik niet betrapt word zal dat toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Pas maar op, mijn Henry is een meedogenloze klootzak en hoewel dat leuk spelen is is het een dure hobby als je steeds 200 groschen moet lappen om überhaupt iemand een vraag te mogen stellen.
Nee valt wel mee, stealth/pickpocket werkt vrij simpel. Maar dat is slechts één van de vele mogelijkheden om een beroerde reputatie te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je vaak betrapt?
Of zijn dit van die Skyrim / GTA praktijken waar een alziend oog je altijd in de gaten houdt.
Klopt, was ook meer een heads-up in het algemeen. Je komt namelijk niet zo makkelijk weer van een slechte rep af (veel radiant quests doen). Heb inmiddels wel een paar perks die er goed bij aansluitenquote:Op zaterdag 17 februari 2018 02:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo lang in ik niet betrapt word zal dat toch wel meevallen?
Slechte rep iddquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:59 schreef NothingHappened het volgende:
Ik heb nu wel in Talmberg zo’n rood symbooltje met gouden munten naast de plaatsnaam staan![]()
Ik ben niet betrapt. Weet iemand wat dat is, want ik vrees mijn reputatie
Ok, hmmm ik haggle wat af inderdaad. Ik dacht dat het om pickpocket ging, wat ik welgeteld 3 of 4 keer (succesvol) gedaan heb.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Slechte rep iddJe kunt dat makkelijk per plaatsje bekijken onder Player -> Reputation.
Oh wacht ik dacht dat je die emoticons bedoelde die op de map naast iedere plaatsnaam staan.
Met die muntjes is volgens mij gewoon slechte prijzen.
Volgens mij moet je dan een boete dokken bij de schout, diefstal of zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:59 schreef NothingHappened het volgende:
Ik heb nu wel in Talmberg zo’n rood symbooltje met gouden munten naast de plaatsnaam staan![]()
Ik ben niet betrapt. Weet iemand wat dat is, want ik vrees mijn reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |