Hmm. Ben benieuwd wat dat betekent voor de performance op de 'normale' PS4.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Speel op pc. Game is heul zwaar, eigenlijk de eerste titel die m'n GTX 1070 met ultra settings op z'n knieën krijgt. Vooral drukke gebieden (marktjes, veel NPC's etc.) hakken erin met langdurige drops naar 20fps. In de wat rustigere gebieden en de open wereld schommel ik tussen de 45 en 60fps. Ben geswitched naar very high voor wat meer stabiliteit. Die patch zal er wel bij in zitten ja, heb geen updates beschikbaar verder.
Ik krijg hem ook voor de ps4 en ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 12 februari 2018 08:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Hmm. Ben benieuwd wat dat betekent voor de performance op de 'normale' PS4.
Volgens mij draait 'ie high settings op 900p met framerate cap op dertig voor base consoles. Gaat wel goed denk ik, al zal je daar ook wel wat dipjes meemaken her en der.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Hmm. Ben benieuwd wat dat betekent voor de performance op de 'normale' PS4.
Ik ben heel benieuwd hoe die daarop draait. Laat vooral je ervaringen ff weten hier.quote:Op maandag 12 februari 2018 11:26 schreef Geralt het volgende:
Ik ga hem halen voor de X denk ik. Mijn 290x gaat dat niet deftig meer trekken denk ik.
Zal ik doen. Morgen ligt ie pas in de winkel toch? Of zijn er al weer winkels die hem al eerder verkopen dat jij hem ook al hebt?quote:Op maandag 12 februari 2018 12:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe die daarop draait. Laat vooral je ervaringen ff weten hier.
Maakt het wel realistischer natuurlijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld een glanzend harnas draagt, spreken de boertjes je aan als een heuse heer, maar als je bloederige, modderige lompen draagt, heb je een grote kans dat mensen niet eens met je willen praten.
Ik heb een reviewexemplaar, geen idee of 'ie al verkrijgbaar is ergens. Embargo eindigt morgenochtend 9u.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zal ik doen. Morgen ligt ie pas in de winkel toch? Of zijn er al weer winkels die hem al eerder verkopen dat jij hem ook al hebt?
Waar blijft die review dan!!!quote:Op maandag 12 februari 2018 12:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb een reviewexemplaar, geen idee of 'ie al verkrijgbaar is ergens. Embargo eindigt morgenochtend 9u.
quote:
Mag niet eerder hè.quote:Embargo eindigt morgenochtend 9u.
Na 20 uur weet je toch wel of iets een kutgame is of niet? Ik bedoel elke game heeft wel wat wat je niet aan staatquote:Op maandag 12 februari 2018 13:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Mag niet eerder hè.
Heb een redelijk overall beeld nu van de game na zo'n 20 uur spelen, maar nog niet genoeg om een definitief oordeel te vellen. Dat is altijd het probleem met grootschalige RPG's reviewen...
Dat wel, maar 'wel of geen kutgame' is wat karig als eindoordeel. Verhaaltechnisch zit ik nog niet eens halverwege voor m'n gevoel.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Na 20 uur weet je toch wel of iets een kutgame is of niet? Ik bedoel elke game heeft wel wat wat je niet aan staat
Ja, daar schijnt het nodige aan verbeterd te zijn.quote:Op maandag 12 februari 2018 12:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Maakt het wel realistischer natuurlijk.
Trouwens...
"Massive improvement in dialogue animation"
Dit zal zeker de sync met geluid en lipbewegingen ook verbeteren. Of niet?
Lees er gewoon stug overheen. En dan niets zeggen over Bubba Sparxxxquote:Op maandag 12 februari 2018 13:15 schreef Nober het volgende:
TT aangepast en het is nog steeds Kingdome
Bubba?quote:Op maandag 12 februari 2018 13:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lees er gewoon stug overheen. En dan niets zeggen over Bubba Sparxxx
Het zal in de loop van de tijd wel beter worden. Het hoeft niet perse aan je hardware te liggen.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:28 schreef 2dope het volgende:
Speel op pc. Game is heul zwaar, eigenlijk de eerste titel die m'n GTX 1070 met ultra settings op z'n knieën krijgt. Vooral drukke gebieden (marktjes, veel NPC's etc.) hakken erin met langdurige drops naar 20fps. In de wat rustigere gebieden en de open wereld schommel ik tussen de 45 en 60fps. Ben geswitched naar very high voor wat meer stabiliteit. Die patch zal er wel bij in zitten ja, heb geen updates beschikbaar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |