Ooit gehoord van een smart phonequote:Op maandag 19 februari 2018 10:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je moet ze wel eerst unlocken hè. Ik heb ze met prt scrn allemaal in paint gezet om makkelijk te kunnen alt-tabben
quote:Op maandag 19 februari 2018 22:54 schreef murp het volgende:
Die gast die zich moet “ harden” van zijn moeder
Ik heb hem verteld dat ie beter wat anders kon gaan doenquote:Op maandag 19 februari 2018 22:54 schreef murp het volgende:
Die gast die zich moet “ harden” van zijn moeder
Maar Skyrim en The Witcher zijn volgens mij ook nog op andere manieren op de PC te spelen dan Steam.quote:
kingdom ook hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar Skyrim en The Witcher zijn volgens mij ook nog op andere manieren op de PC te spelen dan Steam.
ik heb zijn gearquote:Op maandag 19 februari 2018 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]Apart ja. Daarna ook niks aan over gehouden geloof ik, geen monnies of iets..
Kun je je gear niet verven dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:17 schreef 2dope het volgende:
Dacht gister eindelijk de laatste quest te spelen, alles wees erop dat het einde nabij was. Maar nee hoor, verhaallijn hobbelt gewoon door. Game crasht trouwens wel vaker naarmate het einde nadert (oneindige laadschermen).
Is het trouwens al 'post je gear/outfit/stats'-tijd?![]()
[ afbeelding ]
Niet de meest aantrekkelijke outfit, maar bijna ondoordringbaar.
Weet iemand trouwens waar je 'neck chains' kunt krijgen?
Niet dat ik weet, maar die inventory view van je personage is niet echt representatief, heeft ook altijd allemaal clipping issues met kledingstukken die door elkaar heen steken. In cut-scenes of tijdens dialogen ziet het er altijd een stuk beter uit. Verder zijn de meeste kledingstukken wel verkrijgbaar in verschillende kleurtjes.quote:
PC-versie? Fiks je gewoon die mod dat je altijd kunt saven.quote:Het jeukt om het spel te kopen, maar ben volgende week niet thuis en ik weet zeker dat ik een keer een bug ga krijgen waardoor de game crasht en ik een tijd niet gesaved heb.
Vogelnesten en kisten van rijkelui...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 09:17 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand trouwens waar je 'neck chains' kunt krijgen?
Thanks, milord. Heb nooit de moeite genomen om in die nestjes te kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vogelnesten en kisten van rijkelui...
Wat is PoC?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:44 schreef 2dope het volgende:
Eurogamer review staat inmiddels ook online. Jammer dat de reviewer de afwezigheid van 'PoC' weer dermate zwaar laat wegen dat er niet eens een recommended rating vanaf kan, terwijl als je de review leest overal in doorklinkt dat het een rock solid (albeit buggy) RPG is.
Jammer dat ik als 'policor' te boek staand persoon moet constateren dat ook EG zwicht voor politieke correctheid in gamereviews. Zelf áls Vavra een dubieus figuur is (met z'n t-shirts van nazi-bands), zou ik een game van zijn hand daar niet op afrekenen. Je kunt wat mij betreft dat soort zaken aangaande de 'artist' best aankaarten, maar niet in een review over de 'art', tenzij politieke ideeën overduidelijk naar voren komen in de game zelf, wat bij KC:D gewoon niet het geval is.
http://www.eurogamer.net/(...)e-deliverance-review
People of Colour.quote:
I know, I know.. Het liefst laat ik die *discussie* ook voor wat het is maar wilde er toch ff iets over kwijt. Eurogamer staat bij mij hoog in het vaandel (hoewel ik deze specifieke reviewer dan weer niet ken), maar dit vind ik wel een beetje bedroevend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |