Hoeft van mij niet, maar kan het mij voorstellen ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu gaan ze voor Europees voetbal
Je moet altijd voor het hoogst haalbare gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, maar kan het mij voorstellen ja.
Mooi manquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:29 schreef Caland het volgende:
Jezus, wat een bal weer van die El Khayatti oid
Zeker wetenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie beelden uit Den Haag
In de kuip is niemand kansloos dit seizoenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:32 schreef Tchock het volgende:
Go Groningen
Al lijkt me dit een schier kansloze missie.
Behalve Feyenoordquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In de kuip is niemand kansloos dit seizoen
ONGEKENDquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiendag zeg, ADO 2x zoveel punten als Twente. Wat een seizoen... feli ermee, Harrie.
Ado moet er zondag heen. Zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef Tchock het volgende:
Maar alle gebbetjes terzijde, jongens, Groningen is echt vet slecht.
KNVB MAFFIAquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Hey die Turk die klaverjast met Feyenoorders is de scheids vandaag, dat wordt genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |