Hij is niet compleet maarja..
quote:Die had ik al gezien.
Op woensdag 25 december 2002 10:30 schreef PazZzcaL het volgende:
Hier staat er nog 1: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11028&item=1946675522Hij is niet compleet maarja..
toevoeging:
Mocht iemand nog schema's, testcartridges of servicehandleidingen hebben van welke console dan ook, ik hoor het graag!
Doe maar een aanbod en zal kijken of 't bevalt!!
quote:Meer info please! Wat voor games, welke versie Lynx, welke staat enzovoort! Met een mede-werktuigbouwer moet toch wat te regelen zijn!
Op donderdag 26 december 2002 16:14 schreef Archie het volgende:
* Archie heeft nog een Atari Lynx met 12 spellen liggen!!Doe maar een aanbod en zal kijken of 't bevalt!!
quote:Zo goed als perfecte staat.....alleen de stickers op de achterkant zijn wat afgesleten!!
Op donderdag 26 december 2002 17:25 schreef Khadgar het volgende:
Meer info please! Wat voor games, welke versie Lynx, welke staat enzovoort! Met een mede-werktuigbouwer moet toch wat te regelen zijn!
Versie: PAG-0200
Spellen: California Games, Paperboy, Rygar, Electrocop, Viking Child, World Class Fussball/Soccer, Blue Lightning, Rampage, Switchblade II, Scrapyard Dog, Gordo 106 en Batman Returns (inclusief alle boekjes en beschrijvingen voor zover ik weet dan!! )
quote:Uhmz.....eigenlijk had ik nog niet over een bedrag nagedacht....
Op donderdag 26 december 2002 19:16 schreef Khadgar het volgende:
Klinkt goed. Wat heb je zelf voor bedrag in gedachten, want ik ken zelf nog geen Lynx prijzen.
quote:Wederom, geen idee. De winkel zal je er maximaal 30 euro voor geven, gok ik (als je mazzel hebt). Maar dat vind ik wel heel schraal.
Op donderdag 26 december 2002 20:32 schreef Archie het volgende:[..]
Uhmz.....eigenlijk had ik nog niet over een bedrag nagedacht....
Wat geef je normaal gesproken voor een gamegear met zoveel spellen enzo?? (beetje vergelijkbaar model)
quote:Jah dat lijkt me zelf ook wel erg weinig!!
Op donderdag 26 december 2002 20:47 schreef Khadgar het volgende:
Wederom, geen idee. De winkel zal je er maximaal 30 euro voor geven, gok ik (als je mazzel hebt). Maar dat vind ik wel heel schraal.
quote:Doe effe wat research en kijk wat je er voor wilt hebben. Wil je hem uberhaubt wel kwijt. Ebay is een leuke vergelijking voor je.
Op donderdag 26 december 2002 20:48 schreef Archie het volgende:[..]
Jah dat lijkt me zelf ook wel erg weinig!!
Hoeveel wil je er max aan uitgeven??
quote:Tussen de 4 en 7,5 euro per spelletje...de console zelf is niet te vinden!!
Op donderdag 26 december 2002 21:10 schreef Khadgar het volgende:
Doe effe wat research en kijk wat je er voor wilt hebben. Wil je hem uberhaubt wel kwijt. Ebay is een leuke vergelijking voor je.
quote:Een mint, nieuw in doos, console gaat over de balie vanaf 50 euro ongeveer, met als max iets van 120 euro.
Op donderdag 26 december 2002 21:17 schreef Archie het volgende:[..]
Tussen de 4 en 7,5 euro per spelletje...de console zelf is niet te vinden!!
12 spellen a 5 euro/stuk....+ console....100 euro of zoiets?
quote:Mooie prijs maar dat kan ik er niet voor geven. Kheb er echt het geld niet voor om ff 100 euro uit mijn zak te trekken...
Op donderdag 26 december 2002 21:34 schreef Archie het volgende:
Ok hij's niet meer nieuw in de doos....zit wel zo'n draagtas met ruimte voor 12 spellen omhoog (in vorm van koffertje)....12 spellen a 5 euro/stuk....+ console....100 euro of zoiets?
quote:Daarom vroeg ik ook al....wat bied je?? Er is altijd wel een deal te maken!!
Op donderdag 26 december 2002 21:44 schreef Khadgar het volgende:
Mooie prijs maar dat kan ik er niet voor geven. Kheb er echt het geld niet voor om ff 100 euro uit mijn zak te trekken...
quote:[TK] Toshiba Libretto 30 laptop misschien heb je hier wat aan?
Op donderdag 26 december 2002 21:45 schreef Archie het volgende:[..]
Daarom vroeg ik ook al....wat bied je?? Er is altijd wel een deal te maken!!
quote:Nou niet echt...
Op donderdag 26 december 2002 22:03 schreef Khadgar het volgende:
[TK] Toshiba Libretto 30 laptop misschien heb je hier wat aan?
Hoeveel geld kan je missen?
quote:Iets van 50/60 euro?
Op donderdag 26 december 2002 23:20 schreef Archie het volgende:
Of heb je misschien iets anders interessants wat je kwijt wil om te ruilen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |