abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin donderdag 8 februari 2018 @ 15:30:40 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_177035094
Lieve, toffe, gezellige, bevlogen FOK!kers, we kunnen jouw hulp heel goed gebruiken. FOK! bestaat alweer sinds 1999 en vanaf de start draait de site al op de inzet van gebruikers die zich hebben opgegeven om bijvoorbeeld nieuws te posten, omdat ze een bijdrage willen leveren aan het maken van de leukste site van Nederland voor de leukste users van Nederland.

In de afgelopen jaren zijn we echter misschien een beetje lui geworden en hebben we vooral één op één wat ANP berichten doorgezet. Lekker volle site, maar met maar weinig eigen karakter. Of het is opgevallen weten we niet, maar sinds een paar weken hebben we het roer behoorlijk omgegooid en zijn we langzaam terug aan het gaan naar onze 'roots'. Oftewel; meer zelfgeschreven berichten, meer opmerkelijk nieuws, meer grappige items en een algeheel betere en leukere sfeer.

We zijn nu echter op zoek naar mensen die zich in die nieuwe stijl kunnen vinden, die het leuk vinden om de Frontpage beter en leuker te maken en die ook nog eens tijd en talent hebben voor het schrijven van stukjes. Natuurlijk hoef je geen literair genie te zijn; als je leuk kunt schrijven en regelmatig een uurtje over hebt om wat berichten te zoeken en plaatsen is dat al prima. We zoeken mensen voor vrijwel elke categorie. Het helpt - maar is niet verplicht - als je een sterke affiniteit hebt met het onderwerp. Bijvoorbeeld technieuws, opmerkelijk nieuws, wereldnieuws of wat dan ook.

Je komt terecht in een team vrijwilligers dat enthousiast kan zijn, maar ook gepassioneerd is over het werk dat verzet wordt om de site te vullen en onderhouden. Je hoeft niet te voldoen aan een links of rechts labeltje, maar we verwachten wel dat je niet iemand bent die alles maar racistisch of juist linkse wegkijkcultuur of landverraad vindt. Als je een beetje feeling hebt voor wat mensen graag lezen en wat voor wat reuring zorgt is dat meegenomen.

We benadrukken nog wel dat FOK! draait op vrijwilligers. Mensen die het doen als hobby, in hun vrije tijd. Dat betekent dat er geen vergoeding aan hangt anders dan eer van je werk in de vorm van views en comments van users - die soms meedogenloos kunnen en zullen zijn. Ook help je mee aan het voortbestaan van FOK!, de site waar veel mensen met veel plezier hun vrije tijd doorbrengen.

Vind je FOK! leuk? Help dan FOK! nóg leuker te maken! Mail naar frontpage@fok.nl met als subject 'nieuwsposters' en vertel kort iets over jezelf, of je een specifiek interessegebied hebt in welk soort berichten je zou willen plaatsen en hoeveel tijd je ongeveer denkt te kunnen steken in het zoeken naar en herschrijven van berichten en dan hoor je zo snel mogelijk van ons. Als je alvast een zelfgeschreven stukje zou kunnen bijsluiten - bijvoorbeeld op basis van een bestaand bericht - zou dat ons al helpen een beetje een beeld te vormen van wat we kunnen verwachten.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')