Ja. Terwijl het opzoeken van identificatie met de stof echt wel de moeite waard is. Sterker nog, dat leer je eigenlijk ook al, betekenisvol maken, etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:09 schreef LeSage het volgende:
![]()
Mooi stuk Kwak!
Ik ben een soort allergisch geworden nadat ik er op de pabo mee doodgegooid werd. Ik moest de intrinsieke motivatie van VMBO basis LWOO leerjaar 2 zoeken voor wiskunde
Is dat de peutervariant van "je krijgt je rijbewijs als je tot je 18e niet rookt" en dan de dag er na een peuk opsteken?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:54 schreef Roomsnoes het volgende:
Goede nuance Kwak!![]()
In- of ex - O heeft gisteren, na 10x op het potje geplast en een stickertje te hebben gekregen, een bezoekje gebracht aan een speelhel. Zij had het fantastisch en mooi niet dat ze nu die luier af doet
Ja ben bang van wel :’)quote:Op maandag 12 februari 2018 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat de peutervariant van "je krijgt je rijbewijs als je tot je 18e niet rookt" en dan de dag er na een peuk opsteken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Volgende keer uit het zicht proberen :p, dat werkt ook bij honden.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:20 schreef LeSage het volgende:
...
Ik paste vandaag een tip toe die je altijd krijgt. Als je peuter niet luistert, loop uit zicht en hij komt wel.
We lieten hem in de sneeuw, waren een heel eind verder, meneer draait om en sjouwt lachend aan![]()
Uch, hier precies hetzelfde. Allemaal lamlendig en gammel geweest vorige week, gisteren leek iedereen weer op te knappen en vannacht waren we allemaal aan t spugen. Feest.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:09 schreef lunapuella het volgende:
Ik dacht dus dat Ketel helemaal de oude weer was? Spuugt hij vannacht zijn hele bed onder.En ik daarna ook (die zure lucht ook
).
We maken er maar een gezamenlijk bankdagje van.
Dit wil ik niet horen *stopt vingers in oren la la la la*quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Uch, hier precies hetzelfde. Allemaal lamlendig en gammel geweest vorige week, gisteren leek iedereen weer op te knappen en vannacht waren we allemaal aan t spugen. Feest.![]()
Beterschap!
Minion vlokken natuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:46 schreef twist02 het volgende:
Vraagje: wat krijgen jullie peuters zoal als broodbeleg?
Die van ons begint steeds meer te weigeren dus ben op zoek naar inspiratie
Interessante discussie hierboven trouwens, ga ik later nog eens op m'n gemak lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |