Precies mijn gedachten ja, de 3-0 maken en dan weer zo'n overact neerzetten.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:10 schreef Ties02 het volgende:
Moest wel weer lachen vanavond toen ik Weghorst als een debiel zag juichen na een totaal nietsbetekende goal
Ik heb wel een zwak voor die jongenquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten ja, de 3-0 maken en dan weer zo'n overact neerzetten.
BELEVING GEILHEID VOOR DE GOAL AF EN TOE GEMEEN ZIJNquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar buiten het veld is het zo'n normale, lieve en intelligente jongen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Idd willem 2 en Nac staan voor.. roda verliest, erg gunstig allemaal. Maar dan moet Ajax wel nog scoren!quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:10 schreef Zipportal het volgende:
VVV 3-0 achter, gewoon.
Bestuur tegen de muur.
MANNETJESPUTTERquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
BELEVING GEILHEID VOOR DE GOAL AF EN TOE GEMEEN ZIJN
ABSOLUTE WILquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
MANNETJESPUTTER
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Ik kan echt heel slecht over dat soort types. Hoewel ik moet zeggen dat hij in interviews best sympathiek overkomt. Dat is dan altijd zo teleurstellend.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor die jongen
Soort van gehandicapte die op heel hoog niveau presteert en hij komt uit Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |