crime-edit
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 24-11-2000 23:28]
quote:Dan heeft 'ie wel een lange piemel, Soep v/d Dag!
Op 25 november 2000 00:22 schreef Soep v/d Dag het volgende:
ik vind wel dat ze er wat moeilijk bij kijken, vooral die bassist, alsof z'n piemel tussen de snaren zit
quote:
Op donderdag 22 november 2001 19:33 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Stuurbaard bakkebaard, de geen spam topic!niet dat dat een erg nutig topic was trouwens...
Ik ken tot nu toe alleen Lied van de Meeuwen, klinkt erg apart
En ook een erg gave bandnaam overigens
Ik ga ze zeker uitchecken op Lowlands!!!
Kennen mensen het album?
quote:Ja matige cd....
Op zondag 30 juni 2002 18:27 schreef MadScientist het volgende:
Volgens mij hebben ze sinds februari of zo een album uit, genaamd 'Chuck'Ik ken tot nu toe alleen Lied van de Meeuwen, klinkt erg apart
En ook een erg gave bandnaam overigensIk ga ze zeker uitchecken op Lowlands!!!
Kennen mensen het album?
Van alles wat eigenlijk, maar alles net niet.
Heb ze een tijdje terug live gezien in het Burgerweeshuis. Ik vind het vooral een gimmick. Ze maken veel grapjes tussendoor en hebben paar aardige liedjes, waardoor de show wel leuk is om te zien. Maar over het algemeen zijn hun liedjes zwak te noemen.
quote:Hmm, heb ze gisterenavond gezien samen met Krang die later die avond speelde. Ik geef toe dat er veelvuldig gebruik werd gemaakt van gimmicks, maar vond het daarentegen wel een redelijk leuk optreden. Misschien dat ze ondertussen iets beter geworden zijn live, misschien dat het komt door de locatie (Effenaar), misschien gewoon door een andere smaak, maar ik heb prima genoten van het optreden. Vooral de wat langere, meer instrumentale stukken in de tweede helft van het optreden zogen je helemaal mee. Leuk optreden in ieder geval.
Op zondag 30 juni 2002 19:55 schreef -Wepeel2- het volgende:Heb ze een tijdje terug live gezien in het Burgerweeshuis. Ik vind het vooral een gimmick. Ze maken veel grapjes tussendoor en hebben paar aardige liedjes, waardoor de show wel leuk is om te zien. Maar over het algemeen zijn hun liedjes zwak te noemen.
Hoe kom je daar zo ineens op? Ze hebben het afgelopen jaar nog best veel opgetreden (heb ze ook twee keer in die periode gezien) en zullen waarschijnlijk nu aan hun derde CD bezig zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:46 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Volgens mij gebeurt er niet zoveel meer met dit bandje of wel?
"Fabrique", staat ook op "Mercedes". Leuk nummer.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wat is ook alweer dat nummer van: 'allo, allo, allo, telephone'?
Big Low was de tweede en dat was in 1 woord KUT-muziekquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef Arid het volgende:
Gister stonden ze in tivoli. Samen met de twee voorprogramma's (one man trash band en helaas weet ik de andere naam niet meer) was het een topconcert!
Derde keer, op naar de vierde![]()
Deze is weer met zijn drieën dat vind ik toch iets leukerquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:43 schreef Trashcanman het volgende:
Oh, een nieuwe? Dat wist ik niet...
Prima hoes btw, die van l'Amour was erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |