We voetballen de laatste tijd ook wel best aardig. Totdat de bal bij Tighadouini en Boere komt, waarna ie verloren wordt en we weer opnieuw kunnen beginnen. Toen El Hamdaoui een helftje spits stond tegen Cambuur kon je wel zien wat het plan was. Spits inspelen, middenvelders er overheen en afdrukken. Zijn toen vaker gevaarlijk geweest met diepgaande middenvelders dan in alle wedstrijden met Boere in de spits erna.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsnog mag ie er wel wat meer van bakken met dit materiaal dan hij nu doet ouwe reus.
Statistisch gezien creëeren we met die opstelling meer dan met Hake's 4-3-3. We krijgen echter ook meer tegen met Verbeeks mandekking dan Hake's zonedekking.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:49 schreef Ties02 het volgende:
Als je tegen de fucking hekkensluiter nog vast blijft houden aan die laffe kut opstelling en dan die rare wissels toepast heb je het goed wies kapot. Gertjan wat ben je aan het doen?!
Huidige begroting sowieso niet. De kans is best aanwezig dat we kapot gaan ja, of dat er een buitenlandse investeerder komt ofzo. Denk dat ik in beide gevallen een leuk clubje in Duitsland opzoek om te gaan supporteren.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat fc Twente niet failliet bij degradatie? Je kunt dan toch nooit de huidige begroting rond krijgen.
Pff, ik wil er niet aan denken dat Twente kapot gaatquote:Op maandag 19 februari 2018 10:37 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Huidige begroting sowieso niet. De kans is best aanwezig dat we kapot gaan ja, of dat er een buitenlandse investeerder komt ofzo. Denk dat ik in beide gevallen een leuk clubje in Duitsland opzoek om te gaan supporteren.
Het gaat sowieso geen Red Bull worden... mag niet van de KNVB, ook zal de investeerder genoegen moeten nemen met max 49% van de club, aangezien een club in Nederland (volgens de regels van na het ado fiasco) niet meer in handen mag komen van een investeringsgroep of andere geld schieters. Maar goed redbull arena mag dan wel kunnen ze die kopen voor 100 miljoenquote:Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, ik wil er niet aan denken dat Twente kapot gaatBuitenlandse investeerder zou leuk zijn, zolang we geen Red Bull Twente oid gaan heten
Ze hebben met Leipzig toch al een Duitse club?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, ik wil er niet aan denken dat Twente kapot gaatBuitenlandse investeerder zou leuk zijn, zolang we geen Red Bull Twente oid gaan heten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, Sparta en Roda zijn echt tering slecht dit seizoen. In principe hoef je er maar 1 extra onder je te houden. Kans is groot dat die Belg het nog verprutst bij NAC. Dus jullie zijn safe
Mocht je echter toch nacompetitie moeten spelen, dan vlieg je er 100% uit.BFF met GGMM
quote:
dit dus...quote:Op maandag 19 februari 2018 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
maar ik ben bang dat we nacompetitie gaan spelen en er dan idd uitvliegen tegen een supergemotiveerd NEC, Fortuna, Emmen of Telstar
Ach, wat is het verschil nou tussen een hengst en een stier?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een hengst is fucking majestic. Aan de andere kant heeft een stier onmeunige bal'n.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wat is het verschil nou tussen een hengst en een stier?
Jamaar clean sheet ditdat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:27 schreef Solstice1 het volgende:
Da's toch wat bijzonders he. Tactisch onbenul die ons mentaal wel prima wist te preparen voor het kampioenschap.
Ik vind punt 5 wel heel goed gevondenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef DonRaja het volgende:
Misschien kan Steve helpen, met een powerpoint...
[ afbeelding ]
That's footballquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind punt 5 wel heel goed gevonden
Die gast is helemaal geslacht in de UK, ik vraag mij af waarom ze hem toch als analyst blijven vragen. Misschien juist om hem nog meer belachelijk te maken...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind punt 5 wel heel goed gevonden
Bij ons laten ze nu soms zelfs Drenthe opdraven las ik..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die gast is helemaal geslacht in de UK, ik vraag mij af waarom ze hem toch als analyst blijven vragen. Misschien juist om hem nog meer belachelijk te maken...
Goed punt... Ze zullen zich daar wellicht hetzelfde afvragen over Waterreus.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij ons laten ze nu soms zelfs Drenthe opdraven las ik..
quote:FC Twente kan aankomende zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht waarschijnlijk opnieuw geen beroep doen op Oussama Assaidi, zo weet de Tubantia te melden. De behendige aanvaller heeft deze week nog niet meegetraind met de Tukkers.
Assaidi kampt met vocht in de knie en daardoor moest hij ook al de wedstrijden tegen AZ, Ajax en Sparta aan zich voorbij laten gaan. Het is nog niet duidelijk of Gertjan Verbeek volgende week woensdag, in de halve finale van de KNVB Beker, wel weer een beroep kan doen op Assaidi.
De kans is groot dat Adnane Tighadouini daardoor zondag weer in de basis begint bij FC Twente. Opvallend genoeg zijn de trainingen van vrijdag en zaterdag besloten, terwijl Verbeek eerder nog aangaf dat hij geen voorstander is van sessies achter gesloten deuren.
Zucht.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Makkelijk Makkelie de scheidsrechter a.s. woensdag, uit tegen AZ voor de beker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |