...En volgens de man van de verfspeciaalzaak beschermt deze beits weer niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:08 schreef Pietermaai het volgende:
[..]
Deze beits volgens de man van de Hornbach wel. Ik vroeg er specifiek naar in ieder geval. Het was wel een beetje een haastige keuze moet ik toegeven. Helaas heb ik te weinig tijd om goed m'n research te doen naar de perfecte afwerking.
Ik weet niet of er standaard olie in beits zit, maar in deze beits wel en olie helpt wel tegen vochtopname toch?
Lui bij de bouwmarkt zijn nou niet altijd de beste adviseursquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:08 schreef Pietermaai het volgende:
[..]
Deze beits volgens de man van de Hornbach wel. Ik vroeg er specifiek naar in ieder geval. Het was wel een beetje een haastige keuze moet ik toegeven. Helaas heb ik te weinig tijd om goed m'n research te doen naar de perfecte afwerking.
Ik weet niet of er standaard olie in beits zit, maar in deze beits wel en olie helpt wel tegen vochtopname toch?
Haha, dat is zeker waar. Ze hebben allemaal wel hun eigen standaard antwoord klaarliggen blijkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lui bij de bouwmarkt zijn nou niet altijd de beste adviseurs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |