Data Frog misschien interessant.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je doet niet toevallig een van die dingen weg? Zoek voor mijn moeder nog een handheld die voornamelijk 16/32-bit emuleert.
Je kan er iig ook spellen bij zetten, is voor dat geld nog best een geinige optie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Data Frog misschien interessant.
Ik heb geen idee, mijn soort game nietquote:
Jammer. Heb je een tip voor wat de beste optie voor 50-100 is? Of kan ik haar dan beter gewoon een PSP geven?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan er iig ook spellen bij zetten, is voor dat geld nog best een geinige optie.
Zo'n expert ben ik er ook weer niet in hoor. Als ze gewoon een beetje wil gamen is er heel erg veel keuze. Wil je gewoon een "vast" apparaat, of moet je er ook nog zelf dingen mee kunnen etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer. Heb je een tip voor wat de beste optie voor 50-100 is? Of kan ik haar dan beter gewoon een PSP geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |