SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.geekbuying.co(...)---Black-379403.html
En net gestart op indiegogo is de opvolger, de GPD WIN 2.
Met veel betere specificaties en als het goed is wat stabielere hardware qua cooling en accu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.indiegogo.com(...)r-aaa-games-laptop#/
Ik heb zelf nu een GPD WIN 1 (nieuwste versie met alu top) en de GPD WIN 2 in de pre order.
Ik speel op dit moment South Park The Fractured But Whole en Thimbleweed Park. maar heb Fallout New Vegas en Borderlands 2 er ook al op uit gespeeld.
[ Bericht 3% gewijzigd door HeatWave op 07-02-2018 15:09:25 ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Snap ik, de WIN 1 is nu voor 300 te vinden, maar de 2 kost minstens het dubbele.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dingetje, maar de prijs schrikt mij nogal af.
Vetter dan, alle PC games?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:13 schreef fathank het volgende:
Koop dan gewoon een Switch.
Vettere games ook.
Ja, want gamen op een Intel Atom lijkt me nou niet echt een feest. Om over de prijs van dat tweede ding niet te spreken.quote:
Dat valt dus reuze mee gezien het 720 scherm. Natuurlijk moet je wat details naar beneden schroeven, maar er zijn tientallen youtube filmpjes te vinden waarop AAA games best prima speelbaar te zien zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, want gamen op een Intel Atom lijkt me nou niet echt een feest. Om over de prijs van dat tweede ding niet te spreken.
¤650 voor een complete Windows laptop in zakformaat met snelle SSD en M3 CPU? Dat is helemaal niet zo’n gekke prijs. Een MacBook met dezelfde specs kost het dubbele.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, want gamen op een Intel Atom lijkt me nou niet echt een feest. Om over de prijs van dat tweede ding niet te spreken.
Niet helemaal te vergelijken qua bouwkwaliteit natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2018 15:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
¤650 voor een complete Windows laptop in zakformaat met snelle SSD en M3 CPU? Dat is helemaal niet zo’n gekke prijs. Een MacBook met dezelfde specs kost het dubbele.
Zeker. Maar komen daar geen invoerkosten bij?quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken qua bouwkwaliteit natuurlijk. Maar het is gewoon de enige echt portable game laptop.
Maar als je de WIN 2 nu wil kopen komt ie op 526 euro uit, dat is best te doen.
Ze gaan proberen dat iig zoveel mogelijk te voorkomen, maar uitsluiten kan je het niet idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 00:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zeker. Maar komen daar geen invoerkosten bij?
GPD Win 2: 6” 720p schermquote:Op maandag 12 februari 2018 12:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik hou het wel bij een SwitchEen spel als Skyrim speel ik het liefst niet op zo'n ''klein'' scherm. Wel tof apparaat overigens.
Daarom zeg ik ook ''ik''quote:Op maandag 12 februari 2018 13:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GPD Win 2: 6” 720p scherm
Nintendo Switch: 6.2” 720p scherm
Ik denk dat ik die 5mm minder schermdiagonaal wel overleef..
Dat is ook zo. Ik denk ook niet dat de discussie Switch vs. GPD Win erg zinvol is. Het zijn twee totaal verschillende apparaten, bedoeld voor verschillende groepen gebruikers, die toevallig hun primaire marketingpunt (handheld gaming) delen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook ''ik''Fijn dat het jou wel bevalt! Grootte van het scherm is prima, maar bepaalde spellen speel ik gewoon niet graag op zo'n klein scherm. Zelfde geldt voor de Switch. Maar laat de Switch nou net vooral games hebben die prima te spelen zijn op het kleinere scherm (voor mij dan)
Het is speelbaar, somsquote:Op maandag 12 februari 2018 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, Boderlands op de Vita.. Wat een gedrocht van een port was dat zeg!
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik denk ook niet dat de discussie Switch vs. GPD Win erg zinvol is. Het zijn twee totaal verschillende apparaten, bedoeld voor verschillende groepen gebruikers, die toevallig hun primaire marketingpunt (handheld gaming) delen.
Ik vind de Nintendo Switch de meest interessante console van de afgelopen jaren, en geloof meteen dat je er veel plezier van hebt. Er komen inderdaad veel goede games uit die perfect werken op het 6” scherm.
De GPD Win sluit meer aan op mijn gebruik. Niet alleen vind ik het vet om Bioshock, Doom, Portal en Tomb Raider op een handheld te kunnen spelen, maar ik wil hem ook gebruiken voor emulators, zowel in handheld mode als aan de tv. Daarnaast is het een ideale compacte mediacenter om mee te nemen op reis en in het hotel aan de tv te hangen.
De GPD Win is misschien niet beter dan de Switch als pure console, maar voor mij persoonlijk is het wel een veelzijdiger apparaat.
En dan heb je nog mensen als Heatwave, die het niet nodig vinden om te kiezen en beide apparaten halen voor maximaal plezier
Bij mij is het begonnen met de GP2X die echt een heerlijke retro emulator was, nog voordat de eerste iPhones en Androids er waren. Sindsdien heb ik eigenlijk alles wat ik kon vinden wel geprobeerd, van emuleren op de PSP tot de Shield Portable, en zelfs de Razer Edge, die nauwelijks handheld te noemen was.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is speelbaar, soms.
En ik heb wel een tijdje lopen kloten met windows tablets en controllers etc, dat ging opzich ook nog wel redelijk. Maar dit is alles in 1 klein pakketje.
En dan heb ik nog een zooi hele vage "open source" handhelds die het allemaal net niet waren.
De GCW Zero heb ik wel, evenals een Dingoo en wat vage onbekende chineze dingen.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij mij is het begonnen met de GP2X die echt een heerlijke retro emulator was, nog voordat de eerste iPhones en Androids er waren. Sindsdien heb ik eigenlijk alles wat ik kon vinden wel geprobeerd, van emuleren op de PSP tot de Shield Portable, en zelfs de Razer Edge, die nauwelijks handheld te noemen was.
De enige echt bekende handhelds die ik kan bedenken die ik nooit geprobeerd heb, zijn de GCW Zero en de Pandora. En de Matrimax iPlay was qua vormfactor ideaal, maar kon ik niet vinden voor een acceptabele prijs, dus daar heb ik ook geen ervaring mee.
Nope, is allemaal onderdeel van de verzameling.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je doet niet toevallig een van die dingen weg? Zoek voor mijn moeder nog een handheld die voornamelijk 16/32-bit emuleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |