abonnement Unibet Coolblue
pi_177000767
Dinsdagavond 20:30 op Nederland 3.

Hier verder

4HOEB-bingokaart onder de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:18:20 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177000788
Die TT :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:18:24 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177000789
Saaie aflevering
pi_177000800
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb een volslagen gemiddeld gezin.
Ik heb één uur in de week een programma dat mij het idee geeft dat wij het als familie wel aardig doen.

Dan moeten ze niet met een normale familie op de proppen komen. Het is wel mijn belastinggeld he! :{
_O- _O-
pi_177007265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 21:18 schreef leolinedance het volgende:
Saaie aflevering
Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc. Er is hier verdorie een baby in het spel! Sorry, maar ik vind dat gewoon fucked up.

Mooie aflevering gister en een prachtige baby. Dat meisje heeft meer in haar mars dan ze denkt :)
  woensdag 7 februari 2018 @ 07:54:40 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177007275
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:53 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc. Er is hier verdorie een baby in het spel! Sorry, maar ik vind dat gewoon fucked up.

Mooie aflevering gister en een prachtige baby. Dat meisje heeft meer in haar mars dan ze denkt :)
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177007427
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:53 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc. Er is hier verdorie een baby in het spel! Sorry, maar ik vind dat gewoon fucked up.

Mooie aflevering gister en een prachtige baby. Dat meisje heeft meer in haar mars dan ze denkt :)
:') !
pi_177007748
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:') !
Heeft ie wel gelijk in. Het is zeer treurig als je hoopt op de meest lelijke situaties omdat je jezelf dan wat fijner voelt over je leventje.
pi_177007874
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:53 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Heeft ie wel gelijk in. Het is zeer treurig als je hoopt op de meest lelijke situaties omdat je jezelf dan wat fijner voelt over je leventje.
Dat is de enige reden dat ik op FOK! zit :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:07:03 #10
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177007940
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:53 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc.
Dat is het bestaansrecht van dit hele programma :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177008002
Laten we eerlijk zijn, als het bij iedere tiener zo soepel verliep, zouden er maar weinig mensen kijken. Dan kun je net zo goed gaan filmen bij een stel dertigers met vaste banen en een doorzonwoning waar alles gestructureerd verloopt.
pi_177008087
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:11 schreef Rianne84 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als het bij iedere tiener zo soepel verliep, zouden er maar weinig mensen kijken. Dan kun je net zo goed gaan filmen bij een stel dertigers met vaste banen en een doorzonwoning waar alles gestructureerd verloopt.
Ze woonden nog wel steeds bij de ouders van die jongen toch? maar dat leek vrij soepel te lopen en dan is dat een goede tijdelijke oplossing.

Bij degenen waar het lastiger verloopt is woonruimte vaak een ding.
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:18:58 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177008098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:11 schreef Rianne84 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als het bij iedere tiener zo soepel verliep, zouden er maar weinig mensen kijken. Dan kun je net zo goed gaan filmen bij een stel dertigers met vaste banen en een doorzonwoning waar alles gestructureerd verloopt.
Zo soepel loopt het allemaal niet, en zoveel tieners zijn er in NL gelukkig niet zwanger.
Dat kind is niet al te lang geleden behoorlijk ernstig mishandeld, dan kan ze met haar huidige verkering wel een leuke knul hebben getroffen, en mazzel hebben dat ze voorlopig gewoon bij zijn ouders kunnen wonen en dat er geen haast is zelfstandig te gaan wonen, maar ik benijd haar niet, ten eerste al niet omdat op je 18de een kind krijgen gewoon vrij pittig is, en ten tweede om de bagage die ze heeft.
Dat dit nu zo "goed" is afgelopen is mooi, maar dit had ook een hele andere aflevering kunnen worden.

Daarbij vind ik het wel goed dat ze ook laten zien dat niet iedere tienerzwangerschap een hoeft te zijn van verslavingen, geen flauw idee van gezond/ongezond, kattenstront in de babykamer enz. want laten we vooral niet doen alsof dat de standaard is bij tienerzwangerschappen, en die kant leek het wel op te gaan met het programma.

Al even afgezien van het feit dat ik persoonlijk niet zo zit te wachten op dat soort situaties als er een baby in het spel is, vanwege de baby zelf, maar ook vanwege het voorbeeld dat gesteld wordt richting andere pubers die "per ongeluk" de pil vergeten. Want roken en een tray red bull per week leek bijna acceptabel te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:21:06 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177008119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze woonden nog wel steeds bij de ouders van die jongen toch? maar dat leek vrij soepel te lopen en dan is dat een goede tijdelijke oplossing.

Bij degenen waar het lastiger verloopt is woonruimte vaak een ding.
Ja idd, en daarbij scheelt het vast dat dit niet een enorm eigenwijze troel was, want dan zal je schoonmoeder het al snel zat zijn.
De schoonmoeder leek bijna medelijden met haar te hebben, maar iig compassie, en dat zal het ook een stuk makkelijker voor ze maken ze bij hen in huis te laten wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177008150
Dit keer trouwens geen slechte pilsmoesjes, maar ze waren gewoon eerlijk.
pi_177008358
Tuurlijk is het bemoedigend dat het ook goed kan gaan. Sterker nog; in meeste gevallen zal het wel goed gaan denk ik. Maar het gaat natuurlijk ook om kijkcijfers en sensatie. Het blijft TV.
pi_177008870
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:07 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat is het bestaansrecht van dit hele programma :')
Dat zegt wel genoeg hoe de samenleving in elkaar steekt.
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:49:56 #18
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177009512
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:10 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Dat zegt wel genoeg hoe de samenleving in elkaar steekt.
Dat is gewoon de mens, die geniet zo nu en dan van andermans ellende/domheid. En anderen willen dan weer met hun kop op tv. Brengt elkaar in evenwicht.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177009838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk is het bemoedigend dat het ook goed kan gaan. Sterker nog; in meeste gevallen zal het wel goed gaan denk ik. Maar het gaat natuurlijk ook om kijkcijfers en sensatie. Het blijft TV.
En het idee is ook dat de BN-er moeder een soort steun biedt als aanvulling op de mensen uit hun omgeving.

Sommigen krijgen uit hun omgeving totaal geen stimulans om te gaan werken of ooit nog een opleiding op te pakken. En BN-ermoeder neemt tienermoeder dan bijvoorbeeld een keer mee naar een studieloopbaanbegeleider.

Als zelfs dat soort dingen niet meer nodig zijn wordt het echt een beetje koffieleuten met een zwangere.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 11:06:46 ]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 februari 2018 @ 12:07:39 #20
426493 crew  PippenScottie
pi_177011031
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:53 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc. Er is hier verdorie een baby in het spel! Sorry, maar ik vind dat gewoon fucked up.

Mooie aflevering gister en een prachtige baby. Dat meisje heeft meer in haar mars dan ze denkt :)
Dit programma werkt als de ouders binnen bepaalde parameters vallen. Loopt alles relatief goed, dan is het hartstikke fijn voor ouders en kind, maar dan is er geen enkele reden om te kijken.

Loopt het echt verkeerd af, dan schiet het programma ook zijn doel voorbij. Ik ben een paar keer echt van slag geweest na een uitzending waarbij een moeder niet in staat was om liefde te tonen voor het kind, of waarbij jeudgzorg al heel snel over moest gaan tot uit-huisplaatsing.
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 12:19:40 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177011229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:18 schreef Leandra het volgende:

Want roken en een tray red bull per week leek bijna acceptabel te zijn.
Tray per dag komt eerder
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177011513
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:07 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dit programma werkt als de ouders binnen bepaalde parameters vallen. Loopt alles relatief goed, dan is het hartstikke fijn voor ouders en kind, maar dan is er geen enkele reden om te kijken.

Loopt het echt verkeerd af, dan schiet het programma ook zijn doel voorbij. Ik ben een paar keer echt van slag geweest na een uitzending waarbij een moeder niet in staat was om liefde te tonen voor het kind, of waarbij jeudgzorg al heel snel over moest gaan tot uit-huisplaatsing.
Dat snap ik, maar toch vind ik sommige reacties en het sensationele van het programma stuitend. Dit seizoen gaat nog wel tot nu toe, maar voorgaande seizoenen waren omgedoopt tot freakshow waar alles wat mis kon gaan misging. Ik ben toen ook afgehaakt, het ging mij te ver.

Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat niet elke tienerzwangerschap van een leien dakje gaat en dat dit programma ook leerzaam kan zijn. En juist dat laatste daar wordt niet bij stilgestaan. Het moet allemaal zo tokkie mogelijk zijn, maar er wordt vergeten dat er wel een baby straks in een belabberde leefomgeving moet opgroeien.
pi_177011697
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:36 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar toch vind ik sommige reacties en het sensationele van het programma stuitend. Dit seizoen gaat nog wel tot nu toe, maar voorgaande seizoenen waren omgedoopt tot freakshow waar alles wat mis kon gaan misging. Ik ben toen ook afgehaakt, het ging mij te ver.

Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat niet elke tienerzwangerschap van een leien dakje gaat en dat dit programma ook leerzaam kan zijn. En juist dat laatste daar wordt niet bij stilgestaan. Het moet allemaal zo tokkie mogelijk zijn, maar er wordt vergeten dat er wel een baby straks in een belabberde leefomgeving moet opgroeien.
Juist dat de tokkiegevallen worden uitgezonden zorgt ervoor dat anderen kunnen worden wakkergeschud om het zelf anders aan te pakken.

Het is niet zo dat als ze de tokkiegevallen niet meer uitzenden het ineens ook niet meer voorkomt in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2018 12:48:14 ]
pi_177011976
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:47 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Juist dat de tokkiegevallen worden uitgezonden zorgt ervoor dat anderen kunnen worden wakkergeschud om het zelf anders aan te pakken
Dat betwijfel ik. Dat is waarschijnlijk het doel van het programma. Maar in de praktijk wordt er gekeken voor de sensatie. Om daarna lekker te twitteren 'OMG, ROOKT ZE? WAT SLECHTTTTTT'. Ja, wat. Daar zat je toch op te wachten? :')
pi_177012289
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:04 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Dat is waarschijnlijk het doel van het programma. Maar in de praktijk wordt er gekeken voor de sensatie. Om daarna lekker te twitteren 'OMG, ROOKT ZE? WAT SLECHTTTTTT'. Ja, wat. Daar zat je toch op te wachten? :')
Jij doet toch eigenlijk hetzelfde? Je hebt al vooraf geconcludeerd dat mensen het voor de sensatie kijken, maar toch ga kom je naar dit topic om te reageren dat dat 'not done' is.
pi_177012383
Wat een gezeik ineens
pi_177012432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gezeik ineens
Stel huisvrouwen opeens hier.

Laten we het liever over georgina hebben: suffe muts.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 7 februari 2018 @ 13:33:57 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177012501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gezeik ineens
Laat dat kind toch :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177012752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat dat kind toch :{w
:D

We kunnen verder hoor, ik heb mijn zegje gedaan.
pi_177015156
Wat een leuk stel! O+ Mooi om te zien.

Georgina was (is..) wel een muts hoor, past niet echt bij dit programma.

Niemand het ''Djevano'' naambordje gespot in de kinderkamer? ;)
pi_177016756
Jawel had ik wel gezien.

Alle namen van de afgelopen 3 jaar:

Elena
Jacinto
Liam
Amaniyy
Aïda
Luna
Felicia Chanel
Levi
Bella
Bram
Treasure
Shadiya
Divainchely
Jayden
Djeslyne
Traylano
Fenlichano
Vanessa
Kyano
Lorenzo
Alakay
Jasmin
Twight
Jaylino
Revelino
Mylène
Deliah
Isayah
Jashley
Noah
Jayvano
Jayda
Jaimy
Jaylano
Dylano
Jenna
Djevano

:')

Gelukkig zit er nog een "Bram" tussen :D
pi_177017007
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Jawel had ik wel gezien.

Alle namen van de afgelopen 3 jaar:

Elena
Jacinto
Liam
Amaniyy
Aïda
Luna
Felicia Chanel
Levi
Bella
Bram
Treasure
Shadiya
Divainchely
Jayden
Djeslyne
Traylano
Fenlichano
Vanessa
Kyano
Lorenzo
Alakay
Jasmin
Twight
Jaylino
Revelino
Mylène
Deliah
Isayah
Jashley
Noah
Jayvano
Jayda
Jaimy
Jaylano
Dylano
Jenna
Djevano

:')

Gelukkig zit er nog een "Bram" tussen :D
Meine Liebe, deze lijst! :X
  roze woensdag 7 februari 2018 @ 17:51:48 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177017045
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 7 februari 2018 @ 17:52:21 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177017055
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Jawel had ik wel gezien.

Alle namen van de afgelopen 3 jaar:

-knip-

:')

Gelukkig zit er nog een "Bram" tussen :D
Damn :'( :')
Your beauty never ever scared me.
pi_177017113
quote:
Ik heb een klein beetje het idee dat ze dit bewust doen. Tijdens het vorige seizoen was er opeens heel veel ophef over de afleveringen en was het de vraag of de makers niet veel te ver gingen met wat ze lieten zien.. Misschien proberen ze dat dit seizoen wat te voorkomen.
  roze woensdag 7 februari 2018 @ 17:55:35 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177017129
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb een klein beetje het idee dat ze dit bewust doen. Tijdens het vorige seizoen was er opeens heel veel ophef over de afleveringen en was het de vraag of de makers niet veel te ver gingen met wat ze lieten zien.. Misschien proberen ze dat dit seizoen wat te voorkomen.
Daar heb ik ook al over na zitten denken ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_177017200
Godsamme; de namen :') :')

Blijkbaar is een naam die eindigt op -o trending of zo :')
pi_177017421
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godsamme; de namen :') :')

Blijkbaar is een naam die eindigt op -o trending of zo :')
Correctie; -no
No'no's +
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 18:15:56 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177017452
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:48 schreef Svane het volgende:

[..]

Meine Liebe, deze lijst! :X
Zeker 50% heeft een Y :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 18:16:17 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177017461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 18:13 schreef Poes. het volgende:

[..]

Correctie; -no
No'no's +
No-go's
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:18:52 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177018853
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:53 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Omdat alles relatief goed ging?

Ik vind het echt not done dat mensen speciaal kijken en hopen op tokkies die roken, werkloos zijn, hun huis een chaos is (áls ze een eigen woning hebben) etc. Er is hier verdorie een baby in het spel! Sorry, maar ik vind dat gewoon fucked up.

Mooie aflevering gister en een prachtige baby. Dat meisje heeft meer in haar mars dan ze denkt :)
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 07:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Natuurlijk, wat is er leuk aan een 'gewoon' gezinnetje een uur lang volgen op tv? Die zie ik de hele week al op allerlei plaatsen. Ik heb weinig tijd om tv te kijken, dus als ik er dan voor ga zitten moet het wél kwaliteits-tv zijn. Of inhoudelijk goed, of spannend, of grappig, maar dit was het allemaal niet.

Dan kan die baby nog zo prachtig zijn, dat is verder niet zo relevant. Of wil je zeggen dat het minder leuk zou zijn als die baby een lelijk mormel was?
  woensdag 7 februari 2018 @ 19:21:17 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177018936
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:53 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Heeft ie wel gelijk in. Het is zeer treurig als je hoopt op de meest lelijke situaties omdat je jezelf dan wat fijner voelt over je leventje.
Ja, je moet die tokkies vooral spiegelen aan je eigen leven :') Het is gewoon entertainment man. Laat iedereen toch gewoon een beetje lol hebben in de avond :D

quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:07 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Dat is het bestaansrecht van dit hele programma :')
En dat dus.

Damn, je zult alles in het leven maar zo serieus nemen _O-
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 20:50:02 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177117341
Dinsdag met een beetje mazzel is het de zus van de moeder jonger dan d'r kind _O-

Tevens, Kim Kötter :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 11 februari 2018 @ 20:55:54 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177117474
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:50 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag met een beetje mazzel is het de zus van de moeder jonger dan d'r kind _O-

Tevens, Kim Kötter :@
pi_177117703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]


[..]

Natuurlijk, wat is er leuk aan een 'gewoon' gezinnetje een uur lang volgen op tv? Die zie ik de hele week al op allerlei plaatsen. Ik heb weinig tijd om tv te kijken, dus als ik er dan voor ga zitten moet het wél kwaliteits-tv zijn. Of inhoudelijk goed, of spannend, of grappig, maar dit was het allemaal niet.

Dan kan die baby nog zo prachtig zijn, dat is verder niet zo relevant. Of wil je zeggen dat het minder leuk zou zijn als die baby een lelijk mormel was?
Kwaliteits tv vind je alleen bij de vpro ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177117716
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:50 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag met een beetje mazzel is het de zus van de moeder jonger dan d'r kind _O-

Tevens, Kim Kötter :@
Die kim heeft me toch een rotkop. Sjesus.
pi_177117728
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Die kim heeft me toch een rotkop. Sjesus.
Die is toch ook samen met die bolle volkszanger?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 11 februari 2018 @ 21:12:24 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177117757
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:50 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag met een beetje mazzel is het de zus van de moeder jonger dan d'r kind _O-

Tevens, Kim Kötter :@
Ik snap de zin na een paar keer lezen nog niet :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_177117768
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die is toch ook samen met die bolle volkszanger?
Geen idee?
pi_177117774
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik snap de zin na een paar keer lezen nog niet :@
Ik ook niet :D

Maar hij zal bedoelen dat de moeder 30 is, haar kind 17 en de zus van de moeder 16 ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2018 21:14:11 ]
pi_177117820
Wellicht aborteren?!
pi_177117828
De moeder = de tienermoeder.
Oma is zwanger, baart het zusje van tienermoeder = zusje is jonger dan eigen kind.
  zondag 11 februari 2018 @ 21:18:48 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177117898
De ene baby is dus al oom/tante bij de geboorte.
Gebeurt bij zwarte kousen gezinnen ook nog wel eens, maar dit lijkt me een andere categorie :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177117920
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:18 schreef Leandra het volgende:
De ene baby is dus al oom/tante bij de geboorte.
Gebeurt bij zwarte kousen gezinnen ook nog wel eens, maar dit lijkt me een andere categorie :+
Zo ''ken'' ik een kerel van 50+ die z'n tienerbruidje 2x heeft bezwangerd, kinderen zijn ook jaren jonger dan z'n kleinkinderen :')

-Edit- Even opgezocht; hij is van '59, zij van '90. Relatie sinds '06. Do the maths.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2018 21:22:59 ]
  zondag 11 februari 2018 @ 21:23:16 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177117982
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:20 schreef Poes. het volgende:

[..]

Zo ''ken'' ik een kerel van 50+ die z'n tienerbruidje 2x heeft bezwangerd, kinderen zijn ook jaren jonger dan z'n kleinkinderen :')
Bij mannen zal dat vaker voorkomen; de bekende "tweede leg".
We hadden pas op het schoolplein een dolletje dat ik zo geëmancipeerd ben dat ik ook een tweede leg had :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 februari 2018 @ 21:25:24 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177118032
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:20 schreef Poes. het volgende:

[..]

Zo ''ken'' ik een kerel van 50+ die z'n tienerbruidje 2x heeft bezwangerd, kinderen zijn ook jaren jonger dan z'n kleinkinderen :')

-Edit- Even opgezocht; hij is van '59, zij van '90. Relatie sinds '06. Do the maths.
Getver, was ze 16 :{
Hij is 7 jaar ouder dan ik, zij 1 jaar ouder dan mijn oudste :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177118074
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Getver, was ze 16 :{
Hij is 7 jaar ouder dan ik, zij 1 jaar ouder dan mijn oudste :X
Jonger dan zijn eerste leg kinderen _O-

Maar goed, ze zijn dus al 12 jaar samen, is ook wat van te zeggen :Y
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 21:35:01 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177118207
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik snap de zin na een paar keer lezen nog niet :@
De moeder en dochter zijn beide zwanger ;)

Edit: wat Poes zegt dus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 11 februari 2018 @ 21:36:46 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177118233
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De moeder en dochter zijn beide zwanger ;)
En het kind van dochter wordt eerder geboren dan het kind van moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 februari 2018 @ 21:38:41 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177118273
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De moeder en dochter zijn beide zwanger ;)

Edit: wat Poes zegt dus.
Ooooh :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 21:44:17 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177118362
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het kind van dochter wordt eerder geboren dan het kind van moeder.
Precies, daarom zeg ik, met een beetje mazzel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:44:56 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177160087
Hopelijk wordt de nieuwe aflevering zo wat vermakelijker als die van vorige week!
  roze dinsdag 13 februari 2018 @ 20:00:06 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177160626
Zin in *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_177160827
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Zin in *O*
pi_177160870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:44 schreef leolinedance het volgende:
Hopelijk wordt de nieuwe aflevering zo wat vermakelijker als die van vorige week!
Om te beginnen met een rokende moeder :P
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:10:08 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177160963
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Om te beginnen met een rokende moeder :P
Geen werk, energydrink, wel pil/condoom gebruikt, babykamer niet op tijd klaar etc.
pi_177161547
w/
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177161702
>:O
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:29:51 #69
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177161729
:W
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177161736
Trauma check
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:15 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161746
Haai vrindjes :W
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161754
Nepwimpers
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:27 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177161763
Blijft mooi. Kim Kutter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177161769
Mooi meisje weer.
Tap tap tap
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:41 #75
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177161771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen werk, energydrink, wel pil/condoom gebruikt, babykamer niet op tijd klaar etc.
bingo
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:42 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177161774
Hebben we de bingo bij de hand?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:30:52 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161781
Waarom slik je de pil als je dat niet regelmatig doet? :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161783
Ah het condoom scheurt terwijl ze de pil onregelmatig slikt
pi_177161799
Condooms scheuren kennelijk wel erg snel als ik dit programma moet geloven
pi_177161808
Begint lekker
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:31:36 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161811
Geen inkomen, Check
Geen huis
Vreemdgaan
Gezeur met ouders

Pareltje
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161816
Cuck gevonden die voor de baby van een ander gaat zorgen
pi_177161831
Haha typisch
pi_177161843
Zat jarenlang in de friendzone totdat ze hem nodig had
pi_177161844
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Condooms scheuren kennelijk wel erg snel als ik dit programma moet geloven
Kan ook vrij makkelijk door verkeerd omdoen met nepnagels hoor.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:32:35 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161851
Menno " ik ga gewoon m'n lul achterna"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161853
REN jongen!
Tap tap tap
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:32:50 #88
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177161863
Catch of the century :')
Don't let my username fool you...
pi_177161867
Is dit de vader? Of degene waar ze mee vreemd ging? Of weer een ander?
pi_177161868
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan ook vrij makkelijk door verkeerd omdoen met nepnagels hoor.
Uh okee
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:01 #91
186611 Haags
pi_177161872
Apart stel
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:10 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177161877
Menno is ook geen scheikundige.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:12 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161880
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan ook vrij makkelijk door verkeerd omdoen met nepnagels hoor.
Dan doe het met je mond... Of laat hem het doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161884
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan ook vrij makkelijk door verkeerd omdoen met nepnagels hoor.
of omdoen met de mond want dat doet iedereen toch?
pi_177161892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:32 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit de vader? Of degene waar ze mee vreemd ging? Of weer een ander?
Een sukkel die erin getrapt is en binnen paar jaar gillend weg is gerend
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:42 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Menno is ook geen scheikundige.
Die heeft het scherpzand niet uitgevonden nee.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177161905
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan doe het met je mond... Of laat hem het doen.
met de mond omdoen :’)_
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 20:33:46 #98
186611 Haags
pi_177161907
Kim wie?
Zonder wrijving geen glans
pi_177161930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:32 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit de vader? Of degene waar ze mee vreemd ging? Of weer een ander?
Weer een ander

De beste vriend van dr broer, ze kennen elkaar al lang en hij had altijd al een oogje op haar
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:34:20 #100
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177161936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kim wie?
Kutter

kut hihaho
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177161942
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan doe het met je mond... Of laat hem het doen.
Inderdaad, maar verwacht bij deze groep wel dat soort fouten.
pi_177161946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kim wie?
Kötter
pi_177161951
Wat is dat voor knulletje? :D
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 20:34:52 #104
186611 Haags
pi_177161960
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Kutter

kut hihaho
Nooit van gehoord
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:35:09 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177161970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:34 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is dat voor knulletje? :D
Japio
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:35:25 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177161979
Dat kind heet Muk? :')

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:35:47 #107
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177161995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat kind heet Muk? :')

[ afbeelding ]
Professor Oak wordt even anaal genomen hier?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:36:33 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177162023
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nooit van gehoord
Keer gezien als dagvoorzitter van Agrifirm Jongerendag
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:37:17 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat kind heet Muk? :')

[ afbeelding ]
Muck ja.... ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162067
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Keer gezien als dagvoorzitter van Agrifirm Jongerendag
:')_!

Had ze een mooi praatje over zaden en veevoer?
pi_177162087
Haha, Flevoland en Zuid-Holland lijkt me juist totaal geen verrassende statistiek
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:38:22 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162094
Haar kont is ook flink zwanger. #nice
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162129
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:38 schreef Protoplanet het volgende:
Haha, Flevoland en Zuid-Holland lijkt me juist totaal geen verrassende statistiek
Ik gok Rotterdam en Almere
pi_177162133
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:39 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ik gok Rotterdam en Almere
Dacht ik ook inderdaad
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:39:38 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162143
Ook weer geen zwangerschapsgym of cursus gedaan.... zo zonde, bang voor wat er komen gaat en niet geleerd hebben hoe je dat kunt opvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:39:43 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162148
Hahahaha episch!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:39:46 #117
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177162150
Hahha, d'r moeder is ook zwanger :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177162167
Ik ben ook 35 ;(
Tap tap tap
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:08 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162170
Crap, d'r moeder is 35 :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162180
En zij is 18 ofzo?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:24 #121
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177162184
Dus de baby van die moeder is de oom/tante van het kind van Melissa :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177162192
Moeder is ook tienermoeder, stond die al op de bingo?
pi_177162193
Traumatisch fileerden
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:49 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook 35 ;(
Had je al bijna oma kunnen zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:50 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177162203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:39 schreef Leandra het volgende:
Ook weer geen zwangerschapsgym of cursus gedaan.... zo zonde, bang voor wat er komen gaat en niet geleerd hebben hoe je dat kunt opvangen.
zo overrated
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:40:54 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162206
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Hahha, d'r moeder is ook zwanger :')
Staat die ook op de bingokaart?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162258
Werk :o
pi_177162260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:40 schreef Leandra het volgende:
Crap, d'r moeder is 35 :X
Gilf :9~
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:42:30 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162270
Mooie plottwist als moeders zwanger blijkt te zijn van Menno.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:42:35 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162274
Wel schattig, dat vriendje dat zich zo inzet voor haar, terwijl ze zwanger is van een ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162275
Ginger! Heeft geen ziel.
Tap tap tap
pi_177162282
Die moek he'm
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:43:38 #133
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162315
Ik heb lang getwijfeld maar ik heb toch maar een relatie met haar genomen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162327
Man van weinig woorden
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:43:56 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177162328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Mooie plottwist als moeders zwanger blijkt te zijn van Menno.
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177162346
Zou ze niet zekerheid zoeken? Betwijfel haar echtheid daarin
pi_177162352
Gipsbuik gvd
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:44:32 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177162358
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb lang getwijfeld maar ik heb toch maar een relatie met haar genomen.
Ja joh, doe maar. Ken t skele
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:44:33 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162359
TIETEN
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162361
Haha Menno doet de tieten wel even
pi_177162363
Zou die cuck er ook overheen mogen?

Of zou die nu voor het eerst aan dr tieten mogen zitten
pi_177162379
Ze gebruikt hem en z'n baan _O-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:45:14 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162380
Och toch.... arm joch, waar begint hij aan.
Ik vraag me af of hij het kind ook nog gaat erkennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162386
Wat voor werk doet hij?
pi_177162409
Die jongen is hartstikke gek.
Tap tap tap
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:46:40 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162440
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zou ze niet zekerheid zoeken? Betwijfel haar echtheid daarin
Ja, ik vind dat ook wat discutabel, maar ik zou in haar situatie sowieso geen relatie beginnen terwijl ik zwanger was van een ander.
Aan de andere kant kenden ze elkaar al heel lang, dus dat scheelt misschien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ze gebruikt hem en z'n baan _O-
Precies dit ja!
pi_177162468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ook wat discutabel, maar ik zou in haar situatie sowieso geen relatie beginnen terwijl ik zwanger was van een ander.
Aan de andere kant kenden ze elkaar al heel lang, dus dat scheelt misschien.
Maar ook nog vreemd gegaan tijdens begin van zwangerschap :’)_
pi_177162469
Zet hem lekker op de stoep
pi_177162470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ook wat discutabel, maar ik zou in haar situatie sowieso geen relatie beginnen terwijl ik zwanger was van een ander.
Aan de andere kant kenden ze elkaar al heel lang, dus dat scheelt misschien.
3,5 jaar vind ik ook niet echt heel lang.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:48:07 #151
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177162517
Wat hebben die mensen toch altijd allemaal voor drama's "meegemaakt" :?
Don't let my username fool you...
pi_177162521
Veiligheidsoverwegingen
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:48:24 #153
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162532
Lol de moeder is voortvluchtig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162533
Moeder op de vlucht voor de politie?
pi_177162546
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Moeder op de vlucht voor de politie?
Of doorgedraaide ex?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:48:50 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177162550
Onherkenbaar in beeld terwijl je alles gewoon ziet incl tattoo

:')
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:48:56 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162555
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:47 schreef Chai het volgende:

[..]

3,5 jaar vind ik ook niet echt heel lang.
Ze is 17 toch? Dat is bijna 20% van haar hele leven, het is iig vanaf het begin puberteit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:49:01 #158
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177162559
De ex van Holleeder misschien?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:49:07 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162567
Leuk van die Kim Kutter dat je dit zomaar in iemands gezicht gooit met camera er bij en alles. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162590
Jammer dat djie moeder is afgeschermd.
pi_177162595
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:49 schreef Ingolstadt het volgende:
De ex van Holleeder misschien?
kan die niks beters krijgen?
pi_177162600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ook wat discutabel, maar ik zou in haar situatie sowieso geen relatie beginnen terwijl ik zwanger was van een ander.
Aan de andere kant kenden ze elkaar al heel lang, dus dat scheelt misschien.
Ik ken iemand die toen ze 5 maanden zwanger was ook een nieuwe relatie kreeg. Die man erkende het kind en vervolgens kwamen er nog 2 kinderen bij.

Nu zijn ze gescheiden maar het oudste kind blijft voor die man gewoon zijn dochter net als de 2 die biologisch wel van hem zijn.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:50:03 #163
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162611
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onherkenbaar in beeld terwijl je alles gewoon ziet incl tattoo

:')
Ik was al bang dat ze zouden vergeten om de naamketting te blurren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162629
Zelfs afgeschermd vind ik die moeder er onverzorgd uitzien.
pi_177162664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:50 schreef praadje het volgende:
Zelfs afgeschermd vind ik die moeder er onverzorgd uitzien.
Geen gilf ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:51:34 #166
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162685
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:50 schreef praadje het volgende:
Zelfs afgeschermd vind ik die moeder er onverzorgd uitzien.
Een blik in de toekomst voor Menno.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162697
Wat staat er op moeders shirt?

Blut?
Blurr?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177162707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:50 schreef praadje het volgende:
Zelfs afgeschermd vind ik die moeder er onverzorgd uitzien.
door die rooie vlekken? :+

Ik kwam wat later invallen maar hoe oud ist meisje?
pi_177162708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Een blik in de toekomst voor Menno.
Yep.
pi_177162710
Taboe viel toch wel mee in 2000?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:52:13 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162714
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat staat er op moeders shirt?

Blut?
Blurr?
Blue
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162723
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat staat er op moeders shirt?

Blut?
Blurr?
Bluf
pi_177162727
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat staat er op moeders shirt?

Blut?
Blurr?
Bluf
pi_177162739
Oh bah wat naar, seksueel misbruik.. Vreselijk.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:52:51 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
Taboe viel toch wel mee in 2000?
Ja joh, in 2000 was het ook gewoon bizar als je op je 15de een kind kreeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:53:13 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162757
Moeder heeft een sleeve zo te zien, charming.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162768
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
Taboe viel toch wel mee in 2000?
Ze kon toen misschien nog niet in zo'n moederhuis terecht.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:53:40 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162786
Die moeder is vieszwanger.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:53:43 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177162791
Lijkt me gewoon altijd bizar als je op je 15e een kind krijgt. Behalve in Afrika wellicht
pi_177162796
Het is de schuld van jeugdzorg
pi_177162801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja joh, in 2000 was het ook gewoon bizar als je op je 15de een kind kreeg.
En nu niet?
In 2000 werd een klasgenoot van mij ook zwanger, nu is ze oma :7
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:54:04 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177162811
Wat was het probleem precies? Seksueel misbruikt tijdens logeerpartijtje oid?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_177162816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
Taboe viel toch wel mee in 2000?
Valt wel mee ja, in de jaren 60 viel het zelfs al mee volgens mijn oma. Mijn oma was ook 15 toen ze zwanger raakte en 16 toen ze met mijn opa trouwde. Kwam toen vrij vaak voor vertelde ze laatst doordat de anticonceptie nog niet zo was als tegenwoordig.
pi_177162824
Meisje lijkt op zich niet heel achterlijk ofzo.
pi_177162852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat was het probleem precies? Seksueel misbruikt tijdens logeerpartijtje oid?
Seksueel misbruik is altijd een probleem.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:55:09 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177162870
Hier ziet ze er wat beter uit
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:55:55 #187
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177162893
Kutvluchtelingen
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:07 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162903
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

En nu niet?
In 2000 werd een klasgenoot van mij ook zwanger, nu is ze oma :7
Draagt die klasgenoot nu op TV een shirt met "Blue" erop? :+
Maar kinderen van tienermoeders hebben zelf ook een grote kans (erg) jong een kind te krijgen, dus verbazingwekkend is het niet.

Aan de andere kant zou ik juist verwachten dat die moeders het correct en veilig gebruiken van anticonceptie er bij hun kinderen zo ongeveer in rammen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177162914
Jaylin? :')
pi_177162921
Jaylin
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:25 #191
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177162924
Jaylin :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:26 #192
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162926
Godverdomme weer zo'n naam. :') !!!!!!!!!!!!!!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:29 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177162930
Y

_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177162934
Baby ook geblurrd? :')
pi_177162940
Niet weer de naam ;(
Tap tap tap
pi_177162950
Het zijn altijd dezelfde rare namen valt me op.
pi_177162952
Geblurde baby _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2018 20:57:41 ]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:52 #198
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177162954
Als het een jongen was was het Jayden natuurlijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:56:56 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177162956
NEE NEE NEE NEE GODVERDOMME NEE
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:57:01 #200
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177162959
Sterre is dan wel een leuke naam
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:57:16 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177162971
Jezus die baby ken ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177162972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:56 schreef Protoplanet het volgende:
Baby ook geblurrd? :')
Anders zou je haar kunnen herkennen.
Tussen de andere gesmolten ET's.
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 20:57:27 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177162989
Waarom kind geblurd, over vijf jaar herken je dat toch niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:57:28 #204
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177162990
Waarom is dat kind geblurred?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177162995
Maar de combi met sterre ook :D
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:57:35 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177162999
Jaylin als roepnaam en op papier Sterre.... okay.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163025
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Anders zou je haar kunnen herkennen.
Tussen de andere gesmolten ET's.
_O-
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:58:12 #208
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:57 schreef Leandra het volgende:
Jaylin als roepnaam en op papier Sterre.... okay.
Intellectueel gezin _O_
pi_177163028
Baby geblurred vanwege oma die geblurred is?
pi_177163033
Ik dacht dat die kim ook zwanger is?
pi_177163035
Kind zal wel geblurred zijn omdat vader het niet mag zien
pi_177163040
Een baby blurren is toch echt COMPLEET NUTTELOOS.
pi_177163043
Wat heeft die Kim toch een hoop haar.
Tap tap tap
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:58:41 #214
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163058
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Mozy het volgende:
Een baby blurren is toch echt COMPLEET NUTTELOOS.
Wanneer ga jij een kind produceren?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:58:44 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163063
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Colafles63 het volgende:
Baby geblurred vanwege oma die geblurred is?
Misschien lijkt de baby op oma?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163075
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik dacht dat die kim ook zwanger is?
Ja, maar dat was tijdens de opnames nog geheim.
Tap tap tap
pi_177163081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wanneer ga jij een kind produceren?
ELKE WEEK WEER DIT. NIET.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:59:22 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163096
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

ELKE WEEK WEER DIT. NIET.
FOREVER ALONE?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:59:24 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
Kind zal wel geblurred zijn omdat vader het niet mag zien
Oh god, dat zou wel bizar zijn :o
Doe dan gewoon niet mee aan zo'n programma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien lijkt de baby op oma?
:D Ja, weet ik veel. Ze zullen er wel een goede reden voor hebben.
pi_177163116
Ja leuk, lachende baby. Fijn dat Kim even uitlegt wat er gebeurt WANT WIJ ZIEN ALLEEN EEN BABY DIE THE RING HEEFT GEKEKEN.
Tap tap tap
pi_177163118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Wat heeft die Kim toch een hoop haar.
ik denk dat ze extensions heeft

Ik dacht dat ze trouwens heel knap was!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:00:04 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177163132
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:58 schreef Mozy het volgende:
Een baby blurren is toch echt COMPLEET NUTTELOOS.
Misschien is die baby gewoon ontzettend lelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177163141
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:56 schreef Chai het volgende:
Geblurde baby _O-
Ja want baby's lijken totaal niet op elkaar of zo :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177163155
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

ik denk dat ze extensions heeft

Ik dacht dat ze trouwens heel knap was!
Zeg je nu dat ze lelijk is?
Tap tap tap
pi_177163165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh god, dat zou wel bizar zijn :o
Doe dan gewoon niet mee aan zo'n programma.
Jawel want dan kan hij zien hoe goed ze het voor elkaar heeft :+
pi_177163166
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

ik denk dat ze extensions heeft

Ik dacht dat ze trouwens heel knap was!
Ja, vind haar gewoontjes. Ze lijkt me wel erg gezellig.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:01:09 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163181
Vast samen met Menno.... een huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163195
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zeg je nu dat ze lelijk is?
whahahah nee, maar ik dacht heel knap maar dat is van dichtbij niet helemaal zo
pi_177163205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Misschien is die baby gewoon ontzettend lelijk.
Haha dacht ik ook gelijk. Ik heb mijn jongste pas laten schilderen toen hij 2.5 jaar was. Het was niet echt een plaatje zeg maar zacht uitgedrukt. Nu 26 jaar later is het de hunk van de buurt.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:02:05 #231
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163230
Wat een walgelijke roze jas
pi_177163243
Ik vind dit meisje wel lief O+
pi_177163257
Kim heeft haar make-up masker ook afgedaan
pi_177163284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

FOREVER ALONE?
hoezo nu ineens weer alone.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:03:16 #235
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177163292
Die geblurde foto's :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177163297
O ja, een paasei-baby. Nu herkennen we haar.
Tap tap tap
pi_177163298
Jongste geeft me daarin dan wel gelijk als hij foto's terugkijkt.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:03:28 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163304
Goeie blur wel ja
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:03:46 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163323
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef Mozy het volgende:

[..]

hoezo nu ineens weer alone.
Dacht dat Chai 4 kinderen wou
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:03:57 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163328
Oh, toch geen huis... niet geaccepteerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef praadje het volgende:
Jongste geeft me daarin dan wel gelijk als hij foto's terugkijkt.
:+
pi_177163358
Roy donders liep daaro!
pi_177163386
Geblurde handjes :')
pi_177163404
Ze is er erg enthousiast over
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:06:56 #245
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177163434
Ruben is wel een knipnicht hoor
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177163438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dacht dat Chai 4 kinderen wou
oh.
pi_177163467
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat deze hele jonge meisjes zo'n bevalling doen alsof het niks is. Zonder ruggeprik enzo. Dat vind ik best knap, ik ben 24 en ik zou echt helemaal in paniek zijn vanwege pijn etc. En dan zijn deze meiden 10 jaar jonger. :') deze meiden doen alles easy (lijkt het) en dan waarschijnlijk nog een paar keer zo'n bevalling. Brr.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:07:49 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177163468
Die kapper valt sowieso niet op mannen :P :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177163470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Ruben is wel een knipnicht hoor
Ooit een hetero mannelijke kapper ontmoet? :+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:08:02 #250
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177163475
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ooit een hetero mannelijke kapper ontmoet? :+
Ja!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177163500
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ooit een hetero mannelijke kapper ontmoet? :+
Nee die kozen op hun 14e toch voor een carrière als profvoetballer.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:06 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177163501
Ik denk dat die kapper homo is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 21:09:18 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177163511
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ooit een hetero mannelijke kapper ontmoet? :+
Bij m'n opa en oma kwam vroeger Geert. Geert was metselaar en vond het leuk om 's avonds oudjes te knippen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177163531
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij m'n opa en oma kwam vroeger Geert. Geert was metselaar en vond het leuk om 's avonds oudjes te knippen.
O+
pi_177163547
Luxe zeg.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:16 #256
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177163551
Meer lebensraum.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177163557
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Bij m'n opa en oma kwam vroeger Geert. Geert was metselaar en vond het leuk om 's avonds oudjes te knippen.
In m'n hoofd klink je als Jambers *)
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:38 #258
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177163562
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:10 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

In m'n hoofd klink je als Jambers *)
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:44 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163565
Dat zal tegenvallen als ze over een tijdje een woningbouwkeukentje heeft.... wat een gigantische keuken in die eigen leefruimte in het babyhuis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:10:46 #260
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163568
Dit is toch best groot voor een gezinnetje met één kostwinner

Oh dit is babyhuis :')
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:11:16 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163583
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:10 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

In m'n hoofd klink je als Jambers *)
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177163592
Niet echt dom meisje dit
pi_177163601
K vind haar best verstandig hoor mensen :+
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 21:12:07 #264
206731 Mortaxx
Doomer
pi_177163616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:06 schreef Protoplanet het volgende:
Ze is er erg enthousiast over
hee sgat alles goed?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:12:19 #265
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177163627
Op het gescheurde condoom / pilgebruik en de tokkienaam na was het niet echt een spectaculaire uitzending. Melissa heeft d'r zaakjes wel redelijk op orde
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:12:36 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163638
Fijn voor haar dat de therapie gewerkt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:12:54 #267
327807 Mariposas
יה&#14
pi_177163649
God wat een soft seizoen is dit zeg. :O
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_177163654
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hee sgat alles goed?
Hey mooie, lieve jongen

Altijd. Met jou ook hopelijk
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:13:21 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Mariposas het volgende:
God wat een soft seizoen is dit zeg. :O
pi_177163692
Is Menno nog in beeld? Ik heb hem al een hele tijd niet gezien...
Mon 'en!
pi_177163736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:13 schreef bloempjuh het volgende:
Is Menno nog in beeld? Ik heb hem al een hele tijd niet gezien...
Ja O+
Striving to be more than average.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 13 februari 2018 @ 21:14:59 #272
206731 Mortaxx
Doomer
pi_177163747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Hey mooie, lieve jongen

Altijd. Met jou ook hopelijk
zeker. Kom eens terug naar de sc
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:15:03 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177163751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:13 schreef bloempjuh het volgende:
Is Menno nog in beeld? Ik heb hem al een hele tijd niet gezien...
Hmmz... daar zeg je wat. Zou dat de reden zijn dat ze die woning toch niet geaccepteerd heeft in november?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:15:07 #274
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177163755
Ik wil volgende week een smerigdik kettingrokende wijf met psychische problemen en 10k schuld. Vriend weggelopen, geen werk, geen diploma.
pi_177163773
:W Op naar de dateabels.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:15:36 #276
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_177163776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Mariposas het volgende:
God wat een soft seizoen is dit zeg. :O
De megatokkies zijn er wel uit helaas.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_177163811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil volgende week een smerigdik kettingrokende wijf met psychische problemen en 10k schuld. Vriend weggelopen, geen werk, geen diploma.
Geen zin en alles is de schuld van een ander. Topshow moet dat worden dan.
pi_177163818
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zeker. Kom eens terug naar de sc
nee, enge kliekjes

tv topics zijn heerlijk
pi_177163830
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:14 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ja O+
^O^
pi_177164228
Wat zijn jullie weer gemeen zeg :N Meisje is hartstikke lief en kan zichzelf prima redden met 't kindje. En respect voor ''papa'' die het allemaal wel even fixed _O_

Ik ken iemand wiens kerel halverwege zwangerschap 3 uitnaaide en vrouw en twee andere kinderen achterliet. Na de bevalling ontmoette ze een haske leuke vent die vanaf dag 1 de vaderrol op zich nam binnen het gezien. _O_
pi_177164259
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:16 schreef Chai het volgende:

[..]

^O^
Facebook gevonden. Ze hebben inmiddels een woning :*.
Striving to be more than average.
pi_177164351
En Kim deed het leuk O+ Niet zo hortendenstotend en cringy als mvr Verbaan.
pi_177164407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil volgende week een smerigdik kettingrokende wijf met psychische problemen en 10k schuld. Vriend weggelopen, geen werk, geen diploma.
Ho.. dan krijg je dus ook een baby wiens moeder smerigdik, kettingrokend en psychisch koekkoek is. Moet je dat willen?
pi_177164438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil volgende week een smerigdik kettingrokende wijf met psychische problemen en 10k schuld. Vriend weggelopen, geen werk, geen diploma.
Wat voor schild :{
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:33:37 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177164521
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:31 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Wat voor schild :{
:?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:31 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ho.. dan krijg je dus ook een baby wiens moeder smerigdik, kettingrokend en psychisch koekkoek is. Moet je dat willen?
Veilig Thuis erbij enz
pi_177164669
Schuld*
  dinsdag 13 februari 2018 @ 21:38:26 #287
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177164705
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:27 schreef Daniane het volgende:

[..]

Facebook gevonden. Ze hebben inmiddels een woning :*.
linkje?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_177164724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:?

[..]

Veilig Thuis erbij enz
Ja dat willen we dus niet meer. Man, kan nog janken om die aflevering vorig seizoen ;( Komt vast omdat ik zelf een kind heb.
pi_177165041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

linkje?
Ik dm je wel even!
Striving to be more than average.
pi_177167411
Wat een feelgood aflevering O+
En die Menno, topgozer hoor ^O^
Alleen dat ze die baby ook blurren :')
Gezicht van een baby verandert om de 3 dagen.
Fijn dat ze nu een huisje hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 13-02-2018 22:58:03 ]
  dinsdag 13 februari 2018 @ 23:06:12 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177167874
  woensdag 14 februari 2018 @ 07:43:19 #292
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177170977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat deze hele jonge meisjes zo'n bevalling doen alsof het niks is. Zonder ruggeprik enzo. Dat vind ik best knap, ik ben 24 en ik zou echt helemaal in paniek zijn vanwege pijn etc. En dan zijn deze meiden 10 jaar jonger. :') deze meiden doen alles easy (lijkt het) en dan waarschijnlijk nog een paar keer zo'n bevalling. Brr.
Niet iedereen is een mietje
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177171020
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 07:43 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Niet iedereen is een mietje
Plus dat de ene bevalling de ander niet is.
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:30:51 #294
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_177171918
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:07 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat ik altijd zo bijzonder vind is dat deze hele jonge meisjes zo'n bevalling doen alsof het niks is. Zonder ruggeprik enzo. Dat vind ik best knap, ik ben 24 en ik zou echt helemaal in paniek zijn vanwege pijn etc. En dan zijn deze meiden 10 jaar jonger. :') deze meiden doen alles easy (lijkt het) en dan waarschijnlijk nog een paar keer zo'n bevalling. Brr.
Omdat wij onder de < 20 als jong bestempelen. Het is biologisch gewoon heel goed mogelijk om rond die tijd een kind te krijgen en dus niet 'te jong'. Naar mijn idee is dat 12 a 13 jaar. In de geschiedenis zie je dan ook volkeren die trouwden op die leeftijd, en misschien zijn er zelfs nog volkeren die dat nog steeds doen.

Het probleem ligt echter niet in het kind krijgen op jonge leeftijd maar in de maatschappij die wij hebben ingericht om het kind te onderhouden. Als je jonger ben dan 20 is er vaak geen financiële / stabiele basis en dat is ook waarin deze show zich verdiept. De situatie waarin de aanstaande moeder zich bevindt. De bevallingen gaan bijna allemaal volgens 't boekje.

[ Bericht 2% gewijzigd door xzaz op 14-02-2018 09:36:46 ]
pi_177172512
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:39 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ik gok Rotterdam en Almere
Nee ik neem aan Breda. Toen ze gingen bellen voor een huis toen vroeg ze naar iets in de fellenoordstraat. En die straat ken ik en die is in het centrum van Breda. En zover ik zie is er maar een fellenoordstraat in NL.
pi_177172890
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:13 schreef dennissch het volgende:

[..]

Nee ik neem aan Breda. Toen ze gingen bellen voor een huis toen vroeg ze naar iets in de fellenoordstraat. En die straat ken ik en die is in het centrum van Breda. En zover ik zie is er maar een fellenoordstraat in NL.
Nee dat ging over waar tienermoeders het meeste voorkomen (Zuid-Holland en Flevoland)
Ze beviel in het Albert Schweitzer ziekenhuis, dat is in Dordrecht.
pi_177173110
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:29 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee dat ging over waar tienermoeders het meeste voorkomen (Zuid-Holland en Flevoland)
Ze beviel in het Albert Schweitzer ziekenhuis, dat is in Dordrecht.
Oo dan heb ik niet goed opgelet. :p
pi_177182575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Mariposas het volgende:
God wat een soft seizoen is dit zeg. :O
Gaan we nou klagen dat het te goed gaat met de meiden? }:|
Somebody that I used to know
pi_177182638
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:53 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gaan we nou klagen dat het te goed gaat met de meiden? }:|
Niet weer deze discussieee
pi_177183263
wellicht abortus?!
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:30:47 #301
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177183307
quote:
2s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:53 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gaan we nou klagen dat het te goed gaat met de meiden? }:|
Nee, dat het programma te weinig amusementswaarde biedt met te normale gezinnetjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')