Stormlooptopique
quote:
Op zondag 11 februari 2018 03:17 schreef ViviRAWRS het volgende:[..]

*lightbulb moment* Ik was een bezoekje aan de plaatselijke kinderboerderij aan het uitstellen tot ZZ mee mag op de fiets (vergeten te vragen aan haar fysio afgelopen keer), maar ik zie nu dat het ook goed te wandelen is, 35 minuten volgens Google maps.
ZZ is trouwens ziek.

Ze heeft koorts en geeft over, ongeveer alles wat ze eet of drinkt komt terug (soms uren later nog), even in de gaten houden dus qua uitdroging. Gek genoeg spuugt ze alleen als ze rechtop gehouden wordt en niet als ze in haar bedje ligt, ik ben vandaag 4 keer ondergespuugd en mijn man 2 keer.

Gaat het al wat beter? De lange wandelingen doe ik een beetje als vervanging van het sporten, nu dat niet kan

Maar zeker lekker. Ook nog eens fijn voor het slapen, want er wordt volop geslapen in de wagen. Ik heb ook het idee dat hij zijn verkoudheid dan sneller kwijt is, als hij lang en veel buiten is - goed ingepakt natuurlijk.
Vanmorgen werd Max om half negen wakker en besloot tijdens het verschonen, wassen, fles drinken zijn ogen dicht te houden

Zijn oogjes zijn dus een beetje ontstoken, zielig! Vanmorgen even lekker gefietst naar het kraambezoek. Wat een klein drolletje toch, zo'n pasgeborene!
Voor de dreumes des huizes was daar trouwens een streep met tape bevestigd voor de open keuken

Wow.
Max had alleen andere prioriteiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.