). Hoogtepunt was mogen slaan op een grote trommel (en dieptepunt je broer keihard met die stok slaan omdat je m niet wil afgeven
). Hoogtepunt was mogen slaan op een grote trommel (en dieptepunt je broer keihard met die stok slaan omdat je m niet wil afgeven  )
)

vond hij niet erg. Dus: mocht iemand nog een idee voor een cadeau nodig hebben: simpele bordjes van de action en edding porseleinstiften.
 vond hij niet erg. Dus: mocht iemand nog een idee voor een cadeau nodig hebben: simpele bordjes van de action en edding porseleinstiften.

Vervelend dat je nooit weet wat er dan precies is he. Maar het opbeurende deel: het gaat over.... ooit
 Vervelend dat je nooit weet wat er dan precies is he. Maar het opbeurende deel: het gaat over.... ooit  Hier slaapt ze nog steeds niet door (het gaat over.... ooit
 Hier slaapt ze nog steeds niet door (het gaat over.... ooit  )
 ) Misschien dat ik zoiets wel met Amelie wil gaan doen als Lucas naar school gaat na de zomer
 Misschien dat ik zoiets wel met Amelie wil gaan doen als Lucas naar school gaat na de zomer  Denk dat ze dat echt fantastisch zou vinden.
 Denk dat ze dat echt fantastisch zou vinden. 
  heb je ineens tijd over
 heb je ineens tijd over 
 beste en mooiste woordje dat ze ooit gaan zeggen (en waarvan je soms wenst dat ze het nooit hadden geleerd
 beste en mooiste woordje dat ze ooit gaan zeggen (en waarvan je soms wenst dat ze het nooit hadden geleerd  ).
 ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

stiften zijn prijzig (7 euro voor 5 bij de kruidvat dus bij een boekhandel vast nog duurder) maar bordjes kosten niks. Dus alle opa's en oma's krijgen zoiets voor hun verjaardag dit jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:21 schreef Chanty het volgende:
Oh Nazil wat is hij groot al! En een pretbekkie
Die bordjes zijn echt gaaf. Zat alweer met mijn handen in het haar omdat ik weer een cadeau moet verzinnen maar dit is erg tof.

.
. .
.  
  .
.

Wat ik ook bang voor maar ze zijn op waterbasis (en dus met wat water ook van de handen en mond af te vegen) en ik bleef erachter staan waken dat hij die stift bij het bord hield. En het scheelt dat hij enigszins snapt als ik zeg dat het alleen op het bordje mag.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:18 schreef Unihipili het volgende:
Wow wat een boel bakken Chanty.
En een groot meisje.
En lachende L.
Bordjes leuk! Ik durfde dat niet aan met kind die alles in de mond steekt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |