Ach, mij eigenlijk ook niet.quote:
Leuk in de zin van een geslaagde bondage/foliesessie?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:05 schreef bondage het volgende:
Heb verder ook niet zoveel te melden eigenlijk. Maar wel weer leuke avond achter de rug
Hahaquote:Op maandag 5 februari 2018 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe klok aangeschaft?
Jup. Ze was nog nooit eerder vastgebonden geweest en dus maar meteen volledig gemummificeerdquote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuk in de zin van een geslaagde bondage/foliesessie?
Truste sabinequote:
Ik kan niet luisteren nu lig al in bed... maar heeft hij zn excuses aangeboden ??quote:
Jij ook trustequote:
Het isnook wel raar dat je geen grappen mag maken over dit hoor. Ook al vond ik het een kut grap, het zou gewoon moeten kunnen.quote:
Ja ergens ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het isnook wel raar dat je geen grappen mag maken over dit hoor. Ook al vond ik het een kut grap, het zou gewoon moeten kunnen.
Ja en misschien is het voor die persoon ook wel positief, wat luchtigheid in het onderwerp.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ergens ben ik het wel met je eens.
Vroeger noemden ze dat satire.. kijk eens programma’s van pak’m beetje ‘80-‘98 dat was erg grof vergeleken met nu. Nu voelt alles en iedereen zich beledigt. We zijn ook niks meer gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |