Stijn had ooit elke week een tirade over Levchenkoquote:Op zondag 4 februari 2018 20:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Levchenko en Maduro zijn verder mijn favoriete analisten.
Goede teksten en analyses hebben die![]()
Mark van Rijswijk trouwens ook, goede vent
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Lekker camerawerk van de vrienden van Noord
Apart, viel me echt op hoeveel doordachte en zinnige teksten hij hadquote:Op zondag 4 februari 2018 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn had ooit elke week een tirade over Levchenko
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Sorloth is voor 10 miljoen verkocht ja?
Jup, dat is dan ook wat niet te geloven isquote:Op zondag 4 februari 2018 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach 10 miljoen is toch een zakcentje voor die clubs.
Voorzichtigquote:Op zondag 4 februari 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toto is wel lekker aan het sponsoren hè
Ik kan me voorstellen dat er voor andere spelers ook wel interesse komt en dat er wat spelers weg willen die al wat langer rondlopenquote:Op zondag 4 februari 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal wel meevallen met sterkhouders die vertrekken toch? Denk alleen Onana en Ziyech
Ja oké maar Veltman weg is al op voorgesorteerd en denk dat De Ligt nog wel blijft. Net als de voorhoedespelers, al blijft Kluivert een lastig verhaal.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er voor andere spelers ook wel interesse komt en dat er wat spelers weg willen die al wat langer rondlopen
Woensdag weer voldoende leesvoer dus
Kees is ook een prima tafelgast ja. Heb daar wel vaker spelers gezien die best sympathiek over kwamen. Vond het onderdeel 'maar waar speelt 'ie' ook vermakelijk.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit Kees Kwakgod er vaak (of ik kijk toevallig telkens als hij er is). Bevalt mij ook prima en zie je verder niet zoveel op tv
Volgens mij is de ongedwongen setting ook voor spelers een verademing, kunnen ze gewoon zichzelf zijn, en dan zijn het soms gewoon net mensen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Kees is ook een prima tafelgast ja. Heb daar wel vaker spelers gezien die best sympathiek over kwamen.
Dat zijn nou niet de meest aansprekende namenquote:
Ruud Boymans over zijn avonturen in de zandbakquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet de meest aansprekende namenWel een goede uitzending?
Heb het niet gezien maar Boymans is toch wel een prima kerelquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet de meest aansprekende namenWel een goede uitzending?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:20 schreef Wicky15 het volgende:
Goed topic.
FC Afkicken![]()
Vind alleen Neal niet zo leuk mrja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |