abonnement Unibet Coolblue
pi_176953588


Welkom hier in dit topic, voor weer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. Na het unaniem belachelijk grote succes van de eerste editie stomen wij ongenadig hard door naar een tweede jaargang, alwaar the best of the best van het wielrengebeuren op dit altijd sympathieke forum zich kan onderscheiden van de goegemeente van het gepeupel, van de dagjesmensen.

De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen op een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert. Maar een goed team is op zich toch ook wel handig. Ik zou de managers dan ook willen adviseren om uren, zoniet dagen, te investeren in het samenstellen van het ultieme team, dat elke week iedereen helemaal de moeder kan fietsen!

Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van eigenlijk elke andere wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale. Dit wordt nog eens versterkt door het invoeren van transfers voor het komende seizoen, maar hierover verderop meer.

De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?

NIEUW ten opzichte van vorig seizoen:
• Transfers
• Strafpunten bij een dopinggeval
• Een koers (van .1 en hoger) die toegevoegd wordt aan de kalender wordt toegevoegd aan de speelronde waar deze in valt
• Een koers die verplaatst wordt naar een andere datum wordt toegevoegd aan de speelronde waar deze dan in valt en telt niet mee voor speelronde waar deze oorspronkelijk onder viel
• Ook op renners uit continentale teams mag geboden worden
• Ook nationale kampioenschappen tellen mee
• Bij gelijke stand in de totale tussenstand is het doelsaldo niet meer de doorslaggevende factor, maar het aantal zelf gescoorde punten in alle rondes

De eindstand van vorig jaar:


Hoe werkt het spel?
• Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen. Anders dan vorig jaar zijn er ook transferperiodes gedurende het seizoen, waarbij renners verkocht kunnen worden en vervangers aangetrokken kunnen worden.
• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen (niet meer, niet minder) om verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vorig jaar: SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
• De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen.
• Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot.
• Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee, voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender.
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan.
• Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het benodigde aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.

Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelschema:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puntentelling:


De teams:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen en opmerkingen zijn uiteraard altijd welkom :)
  zondag 4 februari 2018 @ 18:25:06 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176953627
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Op een halve minuut achter Chavanel ja.
En nu is Laporte een jaar verder in z'n ontwikkeling en Chavanel een jaar verder in z'n aftakeling
  zondag 4 februari 2018 @ 18:25:40 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176953638
Volgende ronde kan ik niet verliezen. Colbrelli, Raim, Narvaez, Finetto en ..

UNLEASH THE SHILOV

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176953650
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En nu is Laporte een jaar verder in z'n ontwikkeling en Chavanel een jaar verder in z'n aftakeling
Maar Chavanel werd vorig jaar vijfde en nu derde.
  zondag 4 februari 2018 @ 18:36:17 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176953872
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar Chavanel werd vorig jaar vijfde en nu derde.
De nummer 3 en 4 van vorig jaar deden nu niet mee. Tot zover mijn scorebordjournalistiekanalyse
pi_176955099
Zo en afsluiten met een zege van Sergio in Colombia. De eerste ritzege van het jaar _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176955626
Speelronde 5
franklop – Ajacied422

Dubai Tour 2.HC
- vs Navarro

Colombia Oro y Paz 2.1
Henao – Ciccone, Uran

3ème Tour Cycliste International La Provence 2.1
Lietaer, ?? vs Gautier, ??

Kan spannend worden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_176957772
Gougeard pakt nog de nodige punten in Bessèges, maar het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn om Ajacied422 te verslaan.
pi_176959254
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:13 schreef Chiappucci het volgende:
Gougeard pakt nog de nodige punten in Bessèges, maar het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn om Ajacied422 te verslaan.
Uran ruim in de punten op het WK, Baptiste Planckaert scoorde nog in Valenciana.
pi_176961757
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Volgende ronde kan ik niet verliezen. Colbrelli, Raim, Narvaez, Finetto en ..

UNLEASH THE SHILOV

[ afbeelding ]
Waar gaat die bandenpomper rijden?
pi_176962014
De uitslagen van speelronde 4:

pi_176962025
Stand:

pi_176965162
Doe het licht maar uit, weg die league.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:38:04 #15
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176966012
Het gaat echt uitstekend, ruim boven alle verwachtingen vooraf *O*
  Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 09:40:36 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176966048
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat echt uitstekend, ruim boven alle verwachtingen vooraf *O*
De volgende ronde kun je ook al opschrijven met Kalme Jan tegen ja, niemand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 5 februari 2018 @ 09:41:53 #17
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176966064
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De volgende ronde kun je ook al opschrijven met Kalme Jan tegen ja, niemand
Peyskens, zag ik in de gauwigheid, maar de startlijsten zijn nog niet volledig natuurlijk. Ik zal morgen even een overzichtje neergooien. :)

Demare en Swift lijken niet in actie te komen volgende ronde dus ik zie het rooskleurig in, gezien ik ook nog Mareczko en Bole heb in Dubai.

MVPs:

Ronde 1: Domenico Pozzovivo
Ronde 2: Jakub Mareczko
Ronde 3: Lilian Calmejane
Ronde 4: Jakob Fuglsang
  maandag 5 februari 2018 @ 10:01:42 #18
14505 OProg
A Life in Music
pi_176966390
Tegen Bernal en Superman. Terwijl mijn team nog op gang moet komen. Feest.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 10:13:11 #19
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176966553
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:03 schreef Wuwwa het volgende:
Doe het licht maar uit, weg die league.
pi_176967509
Mijn seizoensstart is ook niet echt om over naar huis te schrijven :{
  maandag 5 februari 2018 @ 11:38:06 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176967732
Is het al crisis in huize Columbiafan?
pi_176967872
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het al crisis in huize Columbiafan?
Als ik deze week opnieuw verlies zou het wel erg treurig zijn. Al m'n mannetjes starten in Dubai, dus daar moet ik écht wel het verschil maken. M'n tegenstander heeft ook renners in Colombia en Frankrijk.

Kittel, Politt, Schachmann en McNulty, ik weet niet of ik het daar mee red. Hopen dat McNulty gaat schroeien op de Hatta Dam de rest gaat op Kittel na geen punten pakken.
  maandag 5 februari 2018 @ 12:05:30 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_176968295
Ik ga er vanuit dat Rudy Barbier weer gaat schroeien daar in Frankrijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 5 februari 2018 @ 12:10:15 #24
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176968381
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Waar gaat die bandenpomper rijden?
Colombia, met een Russisch gelegenheidsteam.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176968724
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Colombia, met een Russisch gelegenheidsteam.
Ik zie hem niet ouwe reus.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:02:05 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176972967
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik zie hem niet ouwe reus.
Je hebt gelijk, hij staat niet meer op de startlijst, eergisteren nog wel. Hopelijk krijg ik binnenkort geen belletje van de UCI.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176978368
Volgens mij niemand aan start deze ronde :{ .
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_176979086
Max23 - wuwwa

Dubai Tour:
M.Kreder, Cort Nielsen en Terpstra vs Drucker en Roche

Colombia Oro y Paz
Carapaz vs

Tour Cycliste International La Provence
Laporte vs
(Startlijst nog niet compleet)
pi_176984438
quote:
COSTA WILL NOT RETURN TO HAGENS BERMAN AXEON CYCLING TEAM FOR 2018 SEASON; BENNETT SIGNS IN HIS ABSENCE

Blog red
By Chad Childers 05 FEB 18
Young American talent took a break from racing in 2017 to focus on personal development, but has now decided to give up his place on the team. Sean Bennett signs with the team as the sixteenth and final rider for 2018.



Golden, CO, Tuesday February 5 2018 – Hagens Berman Axeon Cycling Team announced today that Adrien Costa will not be returning for the 2018 season.

The California native cited fatigue as the reason behind him leaving the team on hiatus in July 2017. While he is considered to be one of American cycling's brightest young talents, he had concerns that training and racing had taken over his life to an unhealthy degree.

Costa, the first American to win the prestigious Tour de Bretagne, took time off to travel, work outside of cycling, and consider his education options. Despite originally planning to be back in the peloton for 2018, he has now decided to stay away from racing.

The 20-year-old concluded it unfair to remain on the team without being certain that he could give 100% to himself and to fellow teammates and staff, and as such, will be relinquishing his spot on the team.

“I’m just not ready to come back yet,” said Costa. “The more I thought about it, the more I realized I didn’t want to hold a spot on the team when that meant denying someone else of the opportunity.

“Since I stopped racing in April 2017, I've learned a lot about myself and realized how big, and unbalanced, of a part of me was cycling.

“I knew that if I was going to race again, it'd be in a much different, more relaxed way. I wasn't able anymore to have the single-minded, razor-sharp focus for training and racing that I once woke up with daily. I knew I had to lean on other things in life to provide me more balance and more happiness overall.

“After some time back in the US, I've been travelling and working in France, allowing myself to explore my other interests while also getting back to the basic joy of riding a bike for pleasure.

“When it came to thinking about racing, however, I could tell my heart was not 100% in it. And cycling is such a hard sport that there's no faking it when that's the case. So as our Axeon team camp draws near, I realized that the team deserved more than a half-assed version of me. I decided that I didn't want to take a much more deserving, much more motivated individual's place in the team, and that I didn't want to be paid to race mediocrely in just a few events in 2018.

“This upcoming year I'm extremely excited for what's ahead. I will return to Oregon State University to finish my studies in Outdoor Leadership and Tourism, perhaps minoring in psychology along the way. I will always love being outside; hiking, skiing, rock climbing, and cycling- road and mountain- and I don't want that pure passion and love for it to get spoiled.

“I'm also looking forward to seeing what kind of amazing races the Axeon boys will have this year. The group is as dynamic, motivated, and strong as ever, and I've no doubt of their successes this season.

“I really want to take a moment to thank Axel and the rest of the staff on Axeon from the bottom of my heart. Truly, I do not feel deserving of their generosity, their understanding, and their flexibility in this period, and for that I'm forever grateful and hope to someday be able to give back to this amazing program.

“I look forward to still spending some time on my bike, catching up with friends new and old, and keeping it fun. Who knows that the future will hold; as I've come to learn, anything is possible.”

Hagens Berman Axeon fully respects Costa in his decision and remains focused on preparing for the 2018 season.

In Costa’s absence, Hagens Berman Axeon is pleased to announce the signing of Sean Bennett. Bennett joins Axeon after signing with the CCB Foundation-Sicleri Cycling Team. After Costa’s decision, Axeon was left with an open roster spot just weeks before team camp. With both Axeon and CCB wholly committed to doing what’s in the best interests of their riders, CCB graciously worked with Axeon to allow them to fill the empty spot.

“I’ve had Sean on my radar for some time,” said team director Axel Merckx. “When I got a message from Neilson [Powless] after l’Avenir about how good and strong Sean was riding, I wanted to get him on the team. But we didn’t have a spot left.

“After I spoke with Adrian, Sean was first guy I thought about. I knew he had already committed to CCB, but I got in contact with Tim Mitchell to see if we could work something out. We had a good discussion and luckily for us, Tim was kind enough to release Sean of his contract and allow him to come to us immediately.”

The 21-year-old from El Cerrito, CA stormed to the top of the Mountains Classification in the 2017 Tour of Bretagne, the seven-day stage held annually in Brittany, France. Bennett earned the polka-dot, KOM jersey by nearly double the points of second place finisher, Kristoffer Skjerping (Team Joker Icopal). The following month, Bennett rode well to place fourth at Stage 3b of the Tour de Beauce.

“I’m really looking forward to this year; it's the next step in turning my passion into something more,” said Bennett. “Getting that email from Axel meant the next chapter in my life had begun. It has given me the opportunity to pursue this thing I love so much. It’s an unexplainable feeling to be able to live my dream.”

Bennett becomes the eighth and final signee to join the 2018 Hagens Berman Axeon Cycling Team.
Jammer voor degene met Costa in z'n team.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:16:49 #30
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176986687
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:16 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jammer voor degene met Costa in z'n team.
Mooi klaar mee. Zit ik in ieder geval tot de transferperiode met 13 man.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:02 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176986791
Nick Carter - AMGEN Tour of Frass
Dubai Tour
Colbrelli - Renshaw

Oro y Paz
Raim - Carthy

La Provence
? - ?

Spannend...
pi_176986845
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:16 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Mooi klaar mee. Zit ik in ieder geval tot de transferperiode met 13 man.
Vervelend inderdaad, maar andere teams zullen ook nog wel te maken krijgen met blessures en schorsingen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:27:08 #33
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176986867
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:26 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Vervelend inderdaad, maar andere teams zullen ook nog wel te maken krijgen met blessures en schorsingen.
Da's waar. En tot nu toe heb ik weinig te klagen over de prestaties van mijn team, eerlijk is eerlijk.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:29:02 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176986912
Wmb ook minpunten voor een silent ban.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:39:58 #35
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176987060
Lowlands Paradise-Dominion powered by Aleimon Thimble vs. Dwars door het skoekeloen

Dubai Tour
Jakub Mareczko & Grega Bole vs. -

Colombia Oro y Paz
- vs. -

Tour Cycliste International La Provence (startlijst nog niet volledig)
Lilian Calmejane & Benoit Cosnefroy vs. Dimitri Peyskens
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:10:21 #36
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176987474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nick Carter - AMGEN Tour of Frass
Dubai Tour
Colbrelli - Renshaw

Oro y Paz
Raim - Carthy

La Provence
? - ?

Spannend...
Justin Jules heb ik nog in Frankrijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176989672
Ik ben vervloekt, zelfs Kittel zorgt niet eens voor een top 3.
pi_176989727
Kittel (mechanische problemen) niet eens top 10, ik ben er wel klaar mee.
pi_176989863
katushacycling twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 12:26:24 Seems that @marcelkittel had a mechanical problem in the last meters. Boys took him in one of the best positions for the sprint. More infos to come. @GroenewegenD wins stage 1 #dubaitour https://t.co/0BzulJMG50 reageer retweet
Zoveel werk van Katusha, in het bijzonder van Mathis, en dan op zo'n manier de overwinning verliezen. Heel zuur.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:38:26 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176989880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef Columbiafan het volgende:
katushacycling twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 12:26:24 Seems that @marcelkittel had a mechanical problem in the last meters. Boys took him in one of the best positions for the sprint. More infos to come. @GroenewegenD wins stage 1 #dubaitour https://t.co/0BzulJMG50 reageer retweet
Zoveel werk van Katusha, in het bijzonder van Mathis, en dan op zo'n manier de overwinning verliezen. Heel zuur.
De overwinning :?
pi_176989914
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
Kittel (mechanische problemen) niet eens top 10, ik ben er wel klaar mee.
Ik had Kittel vorig jaar, maar zo'n dingen heeft ie super vaak. Of hij wint, of hij sprint niet eens top 10 door verschillende oorzaken.
pi_176989925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De overwinning :?
Kittel zat in het wiel van Cort Nielsen toen ie mechanische pech kreeg. Dan durf ik wel te stellen dat hij de rit zou gewonnen hebben zonder die problemen met z'n fiets. Nielsen is geen Cavendish.
pi_176990409
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:39 schreef Max23 het volgende:
Max23 - wuwwa

Dubai Tour:
M.Kreder, Cort Nielsen en Terpstra vs Drucker en Roche

Colombia Oro y Paz
Carapaz vs

Tour Cycliste International La Provence
Laporte vs
(Startlijst nog niet compleet)
Dat is dus nu al weer verloren door Cort
pi_176991478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:42 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Kittel zat in het wiel van Cort Nielsen toen ie mechanische pech kreeg. Dan durf ik wel te stellen dat hij de rit zou gewonnen hebben zonder die problemen met z'n fiets. Nielsen is geen Cavendish.
Hij zat klaar om er op z'n Kittels overheen te komen inderdaad.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:16:24 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176991595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:22 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben vervloekt, zelfs Kittel zorgt niet eens voor een top 3.
Nog 4 ritten te gaan joh.

Ik heb eindelijk een volledig startlijstje:
Dubai: Minali, Van Lerberghe, Carpenter
Oro y Paz: Alaphilippe, Avila
Provence: Reguigui

Genoeg opties, maar 5 van de 6 komen niet verder dan sprokkelen waarschijnlijk
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:18:07 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176991622
Overigens zag ik de CT ploeg van Nicolas Marini eindelijk ergens starten (Laigueglia), staat ie zelf niet op de startlijst :D

André Looij is ook nog nergens te bekennen, dus de eerste twee maanden heb ik praktisch een team van 12
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:27:30 #47
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176993004
Bah, Grega Bole voorlaatste geëindigd vandaag, die zal dus wel gevallen zijn. Denk dat ik daar weinig van hoef te verwachten.

Mareczko zat helemaal aan de staart van het peloton, ook geen idee wat die aan het doen was.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:30:09 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176993066
Blythe naar een keurige 11e plaats gesprint.
pi_176993325
Eerste 30 punten binnen voor deze ronde. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_176993398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Overigens zag ik de CT ploeg van Nicolas Marini eindelijk ergens starten (Laigueglia), staat ie zelf niet op de startlijst :D

André Looij is ook nog nergens te bekennen, dus de eerste twee maanden heb ik praktisch een team van 12
Marini gaat zijn punten nog wel pakken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:56:13 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176993514
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Marini gaat zijn punten nog wel pakken.
Als de ploeg consequent wordt uitgenodigd in het Italiaanse circuit blijft er wel het één en ander over inderdaad. Verder hebben ze alleen de Sibiu Tour en misschien wat Balkan koersjes.
pi_176994190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als de ploeg consequent wordt uitgenodigd in het Italiaanse circuit blijft er wel het één en ander over inderdaad. Verder hebben ze alleen de Sibiu Tour en misschien wat Balkan koersjes.
Moet goed komen met de Italiaanse achtergrond.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_176995121
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:08 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dat is dus nu al weer verloren door Cort
Misschien rijdt Roche wel een goed klassement. Ik juich nog niet.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 18:21:02 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176996191
Richeze 3e in Colombia, dankzij de Quick Step overmacht.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 23:00:29 #55
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177003957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, Grega Bole voorlaatste geëindigd vandaag, die zal dus wel gevallen zijn. Denk dat ik daar weinig van hoef te verwachten.

Mareczko zat helemaal aan de staart van het peloton, ook geen idee wat die aan het doen was.
Net in de herhaling even gekeken, Bole zat inderdaad bij die valpartij op 8km voor de streep en Mareczko werd ingesloten in de laatste km, botste nog half met iemand en liet het toen lopen. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. :)
pi_177007532
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Richeze 3e in Colombia, dankzij de Quick Step overmacht.
daar komt mijn 5e nederlaag op rij aan
pi_177008406
Bole heeft vorig jaar alleen in ronde van Guangxi top-15 gereden en een verdwaalde rit in Dauphine (wat geen massasprint was). Ik zou niet weten waarom je nu wel iets van hem mag verwachten.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:36:23 #58
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177010373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bole heeft vorig jaar alleen in ronde van Guangxi top-15 gereden en een verdwaalde rit in Dauphine (wat geen massasprint was). Ik zou niet weten waarom je nu wel iets van hem mag verwachten.
Hij staat nu eenmaal aan de start, dat is meer dan je van de meeste renners kan zeggen. Ik houd graag in de gaten wat mijn mannen uitvoeren :)
pi_177010852
Met Guardini en Sevilla in mijn team moet ik deze ronde normaal gesproken wel kunnen winnen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_177011262
Kittel, weer geen punten, dit verzin je niet. ;(
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:27:11 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177011349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:21 schreef Columbiafan het volgende:
Kittel, weer geen punten, dit verzin je niet. ;(
En Minali 3e :D

Zo gaat het wel erg makkelijk.
pi_177011357
Columbiafan gaat stijf onderaan eindigen
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:29:56 #63
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177011390
Hopend dat Mareczko nog net 15e is geworden voor een schamel puntje ofzo.

Zou wel een schande zijn als ik deze ronde niet win.
pi_177011482
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Columbiafan gaat stijf onderaan eindigen
Het is bijzonder treurig ja, ik begin me stilaan oprecht te schamen.
pi_177011517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Hopend dat Mareczko nog net 15e is geworden voor een schamel puntje ofzo.

Zou wel een schande zijn als ik deze ronde niet win.
moet ie toch 10e zijn?

Ah nee is 2.HC
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:37:08 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177011535
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:36 schreef franklop het volgende:

[..]

moet ie toch 10e zijn?
Dubai is 2.HC
pi_177011565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:00 schreef Aguero het volgende:
Met Guardini en Sevilla in mijn team moet ik deze ronde normaal gesproken wel kunnen winnen.
Ik heb de handdoek al geworpen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177011625
20 puntjes weer, gaat de goede kant op. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:05:54 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177012914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Hopend dat Mareczko nog net 15e is geworden voor een schamel puntje ofzo.

Zou wel een schande zijn als ik deze ronde niet win.
Jaaaa 15e. 1-0. _O-
pi_177020300
In welke ronde zit eig het nk van Zuid Afrika?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177020346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:58 schreef Steven184 het volgende:
In welke ronde zit eig het nk van Zuid Afrika?
Telt die überhaupt mee?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_177020606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 19:59 schreef Felagund het volgende:

[..]

Telt die überhaupt mee?
Waarom zou die niet meetellen als een nk van een land als Colombia wel meetelt?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:09:01 #73
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177020689
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Waarom zou die niet meetellen als een nk van een land als Colombia wel meetelt?
Omdat Zuid-Afrika geen top 10 land is en Colombia wel.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_177020705
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Waarom zou die niet meetellen als een nk van een land als Colombia wel meetelt?
SPT / FOK! Premier Cycling League 2018 #1

Wat Koffieplanter zegt dus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_177020770
Dat is goed kut
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177020803
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:11 schreef Steven184 het volgende:
Dat is goed kut
Gezien de tijdrit had Impey je wel makkelijk punten opgeleverd _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177020970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:12 schreef franklop het volgende:

[..]

Gezien de tijdrit had Impey je wel makkelijk punten opgeleverd _O-
Ik heb Gibbons die 2e eindigde
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177020991
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:16 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik heb Gibbons die 2e eindigde
Die had ook een kleine voorsprong op #3

Al staat hij op CQ juist weer op #3
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=33926
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177021150
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:16 schreef franklop het volgende:

[..]

Die had ook een kleine voorsprong op #3

Al staat hij op CQ juist weer op #3
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=33926
Ach, boeit uiteindelijk geen reet of hij 2e of 27e was geworden
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177021221
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 20:20 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ach, boeit uiteindelijk geen reet of hij 2e of 27e was geworden
True that
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:20:50 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177031960
Blythegod 4e in Dubai. _O_
pi_177032721
Cav _O_

6 van de 14 afgezanten al zien JUICHEN dit jaar ^)
pi_177034848
https://www.nu.nl/metoo/5(...)ns-verkrachting.html

quote:
Melissa Schuman heeft woensdag een officiële aanklacht tegen Nick Carter ingediend wegens verkrachting.
Dit lijkt me genoeg reden om team 'Nick Carter Forever <3' uit de competitie te halen.
pi_177034934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:11 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.nu.nl/metoo/5(...)ns-verkrachting.html

[..]

Dit lijkt me genoeg reden om team 'Nick Carter Forever <3' uit de competitie te halen.
Ik stem voor
pi_177038049
Chavanel nu uiteraard wel sneller dan Laporte, terwijl dit hem veel minder ligt dan de tijdrit van vorige week.

Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt, alleen er zijn geen bewijzen.
pi_177038115
quote:
9s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:53 schreef wimderon het volgende:
Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt, alleen er zijn geen bewijzen.
Lucht je hart.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:01:21 #87
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:11 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.nu.nl/metoo/5(...)ns-verkrachting.html

[..]

Dit lijkt me genoeg reden om team 'Nick Carter Forever <3' uit de competitie te halen.
Verkrachtingen passen prima binnen het profiel van onze ploeg. Wij blijven volledig achter Nick staan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177038183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Verkrachtingen passen prima binnen het profiel van onze ploeg. Wij blijven volledig achter Nick staan.
#creatingmemories
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:03:43 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038202
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:02 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

#creatingmemories
#vanishingmemories #ghb
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:04:05 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038209
Oh jongens, komend weekend de Trofeo Laigueglia (1.HC) waar ik start met de heilige 4-eenheid Gavazzi, Cattaneo, Finetto en Vendrame. Er is werkelijk 0 concurrentie voor mijn mannen. Ik heb medelijden met mijn opponent.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:05:50 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038238
Ik dacht altijd dat Nick anders geaard was.
pi_177038250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht altijd dat Nick anders geaard was.
Dat was Brian toch?
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 18:06:43 #93
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177038255
quote:
9s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:53 schreef wimderon het volgende:
Chavanel nu uiteraard wel sneller dan Laporte, terwijl dit hem veel minder ligt dan de tijdrit van vorige week.

Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt, alleen er zijn geen bewijzen.
Vooralsnog lijk je genoeg te hebben aan deze 2e plek. Of Hardy moet ineens gaan schroeien.
pi_177038270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 17:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Lucht je hart.
Moment, eerst even de aangifte doen.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:08:13 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038276
quote:
11s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat was Brian toch?
Brian is gelukkig getrouwd en heeft een zoon. Geen fakenews verspreiden over mijn mannetjes graag.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:08:49 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038288
Geniez met alweer de tweede overwinning van dit seizoen, die gaat ongekend schroeien dit jaar. _O_
pi_177038296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Brian is gelukkig getrouwd en heeft een zoon. Geen fakenews verspreiden over mijn mannetjes graag.
Kevin dan? Ik heb het verdrongen.
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 18:09:33 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177038306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Geniez met alweer de tweede overwinning van dit seizoen, die gaat ongekend schroeien dit jaar. _O_
Blijft frustrerend hoe goedkoop je die mee hebt gepakt.
pi_177038307
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Brian is gelukkig getrouwd en heeft een zoon. Geen fakenews verspreiden over mijn mannetjes graag.
Dat is niet raar hoor, dat die zoon twee vaders heeft. Wel heel bijzonder.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:11:41 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038335
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Blijft frustrerend hoe goedkoop je die mee hebt gepakt.
Ach ja, aan de andere kant heb ik 11 miljoen gespendeerd aan Rowe voordat ik er achter kwam dat die half gehandicapt is geraakt.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:00 #101
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef showtimer het volgende:

[..]

Kevin dan? Ik heb het verdrongen.
Ze zijn allemaal gelukkig getrouwd met kinderen. Kappen nu.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:49 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ach ja, aan de andere kant heb ik 11 miljoen gespendeerd aan Rowe voordat ik er achter kwam dat die half gehandicapt is geraakt.
Ook zonder handicap was hij niet meer dan 0,5 miljoen waard.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177038395
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
Geniez met alweer de tweede overwinning van dit seizoen, die gaat ongekend schroeien dit jaar. _O_
wil je een beetje rustig aan doen. Mijn mannen beginnen al om medische hulp te vragen omdat ze zo ingemaakt worden :@
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:11 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal gelukkig getrouwd met kinderen. Kappen nu.
Je maakt mij niet wijs dat van dit stelletje er niemand van de herenliefde is.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:26 #105
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038420
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ook zonder handicap was hij niet meer dan 0,5 miljoen waard.
Dat maakt het bod dan nog dommer.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:40 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dan van dit stelletje er niemand van de herenliefde is.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je nog een onzekere puberjongen bent die niet weet hoe echte broederliefde eruit ziet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:59 #107
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Blijft frustrerend hoe goedkoop je die mee hebt gepakt.
Voor die 2 koersen in het jaar dat hij een top 10 uitslag rijdt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:17:40 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177038472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Voor die 2 koersen in het jaar dat hij een top 10 uitslag rijdt?
Dus daar hoef ik de rest van het jaar niks meer van te verwachten?
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:19:12 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177038493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dus daar hoef ik de rest van het jaar niks meer van te verwachten?
Meestal neemt hij nu een winsterslaap voordat hij in augustus weer ontwaakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177038847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Moment, eerst even de aangifte doen.
Oh, het is een Marcel Blaakje?
pi_177038870
quote:
9s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:35 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oh, het is een Marcel Blaakje?
pi_177038907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hè verdomme, ik keek al uit naar een nieuwe wimderon scoop. -O-
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 18:39:36 #113
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177038929
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:15 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Voor die 2 koersen in het jaar dat hij een top 10 uitslag rijdt?
Wel als het alternatief Iuri Filosi of Van 't Schip is ja.
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:41 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177039108
Iedere keer dat Geniez iets wint ga ik een klein beetje dood van binnen ;(
  donderdag 8 februari 2018 @ 18:58:40 #115
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177039329
Dat heb ik met Boudat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177053321
Het zit me ook wel echt niet mee, McNulty ;(
pi_177053387
Ajacied en ik verwachten beiden veel in Colombia van Uran (hij) en Henao (ik)

Beloofd een mooie strijd te worden,.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:16:37 #118
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177053577
Dit wordt een ronde waarvan je later zou wensen dat je hem iets meer zou kunnen verspreiden over andere speelrondes. #overkill

Desalniettemin.

SonnyGod. Colibrigenot.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:34:05 #119
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177055740
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik met 1-0 ga winnen deze ronde. _O-

Winst is winst, zeggen we dan.

Ik kan trouwens nergens de etappeprofielen van de Tour Cycliste International La Provence vinden, is dat nog een beetje heuvelachtig of zijn het biljartlakens?
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 13:37:31 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177055826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Het begint er steeds meer op te lijken dat ik met 1-0 ga winnen deze ronde. _O-

Winst is winst, zeggen we dan.

Ik kan trouwens nergens de etappeprofielen van de Tour Cycliste International La Provence vinden, is dat nog een beetje heuvelachtig of zijn het biljartlakens?
Calmejane zal nog wel wat punten pakken toch? Anders is dat wel een beetje jammer. :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:42:30 #121
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177055923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Calmejane zal nog wel wat punten pakken toch? Anders is dat wel een beetje jammer. :{
Calmejane lijkt nog niet zo in vorm, slechts 15e in de openingstijdrit. Ik vind het ook jammer ja.

Wat kan die Peyskens van jou eigenlijk? Ik ken die hele gast amper. :')
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 13:43:32 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177055950
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Calmejane lijkt nog niet zo in vorm, slechts 15e in de openingstijdrit. Ik vind het ook jammer ja.

Wat kan die Peyskens van jou eigenlijk? Ik ken die hele gast amper. :')
schroeien in kleine eendagskoersen, meer niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:45:41 #123
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177056013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

schroeien in kleine eendagskoersen, meer niet.
Dit is geen eendagskoers dus ik denk dat ik veilig zit. Maar het zint me eerlijk gezegd niks dat Mareczko en Calmejane het zo laten afweten deze ronde, die heb ik juist gekocht voor dit soort kutrondjes in het voor- en naseizoen. Misschien sta ik na deze ronde 1e maar ik ga nog wel flink wegzakken als dat niet verandert.
pi_177058917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ga hem terugroepen naar Europa. De overwinning voor deze speelronde is toch al binnen.
mihkelraim twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 15:44:42 Didn’t want to risk today because of my wrist and not starting today’s @ColOroyPaz reageer retweet
Leuk, eng of allebei? :D
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:03:53 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177059229
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:49 schreef showtimer het volgende:

[..]

mihkelraim twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 15:44:42 Didn’t want to risk today because of my wrist and not starting today’s @ColOroyPaz reageer retweet
Leuk, eng of allebei? :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177060882
LaporteGod wint in Provence.

Cort Nielsen tweede in woestijn
pi_177062938
franklop - johannes_vermeer

Speelronde 6

Vuelta Ciclista a la Región de Murcia Costa Calida 1.1
Vanspeybrouck, Van Gestel vs Senechal, Prades

Clasica de Almeria 1.HC
Vanspeybrouck vs Prades

Trofeo Laigueglia 1.HC
Dillier vs -

Dit kan alle kanten op
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:19:46 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177063039
Alaphilippe bewijst voor de eerste keer waarom ik hem zo graag wilde hebben _O_

Eerste echte overwinning ook van een renner uit mijn equipe. Hoop dat het genoeg is om Kittel en co. te verslaan.
pi_177063085
Tweede plek voor Henao geeft mij een voorsprong op Ajacied
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177063300
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Alaphilippe bewijst voor de eerste keer waarom ik hem zo graag wilde hebben _O_

Eerste echte overwinning ook van een renner uit mijn equipe. Hoop dat het genoeg is om Kittel en co. te verslaan.
Jij hebt vandaag een partij geluk gehad dat McNulty 200 meter te kort kwam. _O- Maar goed ik ben dus op weg naar een zeer beschamende 0 op 15, dat lijkt me de slechtste seizoensstart ooit.

Daarnaast ook balen van die mechanische pech van Kittel in rit 1.
pi_177063365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jij hebt vandaag een partij geluk gehad dat McNulty 200 meter te kort kwam. _O- Maar goed ik ben dus op weg naar een zeer beschamende 0 op 15, dat lijkt me de slechtste seizoensstart ooit.

Daarnaast ook balen van die mechanische pech van Kittel in rit 1.


Aangezien Ambro zelfs al een 0-0 had gehad vorig jaar zou dat kloppen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 19:50:57 #132
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 19:51:34 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177063760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:33 schreef franklop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aangezien Ambro zelfs al een 0-0 had gehad vorig jaar zou dat kloppen
Mooie tijden ;(.
pi_177067319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:11 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ach ja, aan de andere kant heb ik 11 miljoen gespendeerd aan Rowe voordat ik er achter kwam dat die half gehandicapt is geraakt.
Cyclingnewsfeed twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 21:53:18 Rowe will return to racing with Team Sky at Abu Dhabi Tourhttps://t.co/qPYQXP4ieQ https://t.co/r4c2zgaqUA reageer retweet
Niets aan het handje, komt goed.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 22:14:20 #135
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177067843
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mooie tijden ;(.
12-0-1 zelfs toch op een gegeven moment?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 00:22:11 #137
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177070970
Hopen dat Fonseca iets kan in Laigueglia, want van Würtz Schmidt hoef ik niets te verwachten. Gelukkig is de tegenstand ook niet je van het met Postlberger, Fuglsang en Kruijswijk.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 02:08:16 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177072645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 21:54 schreef showtimer het volgende:

[..]

Cyclingnewsfeed twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 21:53:18 Rowe will return to racing with Team Sky at Abu Dhabi Tourhttps://t.co/qPYQXP4ieQ https://t.co/r4c2zgaqUA reageer retweet
Niets aan het handje, komt goed.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 04:15:15 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_177073185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:33 schreef franklop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aangezien Ambro zelfs al een 0-0 had gehad vorig jaar zou dat kloppen
Van 28 naar 1. #NeverGiveUp
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:46:15 #140
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177076921
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Hopen dat Fonseca iets kan in Laigueglia, want van Würtz Schmidt hoef ik niets te verwachten. Gelukkig is de tegenstand ook niet je van het met Postlberger, Fuglsang en Kruijswijk.
Fuglsang gaat schroeien hoor.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:33:49 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177078374
Blythe 3e en Zabel 5e. Deze 3 punten ga ik wel kunnen bijschrijven. Schroeiweek voor de wolfpack.
pi_177086460
5e ronde in de pocket :)
pi_177087482
Gaudu sprokkelt wat puntjes voor ronde 5 maar veel te weinig om iets klaar te maken tegen maximus
pi_177087819
Vanspeybrouck sprokkelt mijn eerste puntjes voor ronde 6 binnen _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177088963
Het gevecht tussen mij en Ajacied422 houdt aan in Colombia, waar laatstgenoemde een voorschot neemt op zege
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 19:50:51 #146
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177090470
Ik denk dat ratjetoe al vernietigd is in ronde 6 door Lulu en Piti
pi_177091466
Ronde 6 kan ik ook wel inpakken tegen Baptiste
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177091728
Oscar Sevilla is vandaag 22 plaatsen gestegen naar de 23e plek en morgen is er weer bergop aankomst dus dat kan niet meer misgaan.
Citius, Altius, Fortius.
pi_177093326
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:34 schreef Aguero het volgende:
Oscar Sevilla is vandaag 22 plaatsen gestegen naar de 23e plek en morgen is er weer bergop aankomst dus dat kan niet meer misgaan.
Ik ga geen punten pakken, dus het kan sowieso niet meer misgaan voor je.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177110869
Moser vorig jaar geen punt gepakt, begint ie opeens weer te winnen :{
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 11 februari 2018 @ 16:59:55 #151
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177112100
Ik noteer een 5de plek in de Trofeo Laigueglia voor Gavazzi. Dat valt smerig tegen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 11 februari 2018 @ 17:04:48 #152
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_177112232
Hoppa, Ewan wint de Clasica Almere. Mijn FPCL-goden worden langzaamaan weer wakker.
pi_177112340
Hoppa, weer een nederlaag
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177112763
Dillier 14e in Italie ook nog, dus ronde 6 lijkt me in de knip.

*edit* o nee ik verlies alsnog want Florian Senechal of all places wordt 5e in de sprint in Almeria

[ Bericht 17% gewijzigd door franklop op 11-02-2018 17:36:35 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 11 februari 2018 @ 17:52:13 #155
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177113304
Nog een 12de plek voor Finetto en een 10de plek voor Aberasturi bij elkaar geschraapt. Geen idee of Van_Poppel in de prijzen is gevallen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 11 februari 2018 @ 17:58:10 #156
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_177113436
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Nog een 12de plek voor Finetto en een 10de plek voor Aberasturi bij elkaar geschraapt. Geen idee of Van_Poppel in de prijzen is gevallen.
Ik zag nog ergens een 11e plaats van Boudat voorbij komen
pi_177114041
Eerste ronde met 0 punten, walgelijk slecht.
pi_177114165
Volgens mij heb ik de zege tegen Steven184 wel binnen met een derde plek van Dupont vandaag. Nu nog de oorlog tegen Franklop winnen voor een ongeslagen reeks.
pi_177114301
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik de zege tegen Steven184 wel binnen met een derde plek van Dupont vandaag. Nu nog de oorlog tegen Franklop winnen voor een ongeslagen reeks.
Dat is ronduit indrukwekkend
pi_177114387
quote:
14s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:43 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat is ronduit indrukwekkend
Volgens mij komende week met de Ruta del Salbutamol, Tour of Oman en Algarve tegen andere raket GotenSSJ. Volgens mij moet ik wel hopen op Navarro (Oman), Battaglin (Sol) en Dupont/De Buyst (Algarve). Geen idee of dat succesvol gaat zijn tegen het akelige schroeielftal van GotenSSJ.
pi_177115466
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik de zege tegen Steven184 wel binnen met een derde plek van Dupont vandaag. Nu nog de oorlog tegen Franklop winnen voor een ongeslagen reeks.
77 vs 80 punten :'(

Tweede keer dat ik in de speelronde top 10 sta en met dit verschil verlies.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 20:06:13 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177116344
Dani Martinez maakt het toch nog spannend maar geen idee of het genoeg is.
  zondag 11 februari 2018 @ 20:09:46 #163
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177116430
Volgende ronde tegen Nibali in Oman terwijl ik zelf dun bezaaid ben. Grutjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177116552
Ook met Uran in Colombia gewonnen. Feest.
  zondag 11 februari 2018 @ 23:27:06 #165
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_177120446
Moser snoert even de mondjes van alle haters. Hopelijk houdt die dat een seizoen vol :+
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 11 februari 2018 @ 23:28:27 #166
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_177120482
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgens mij komende week met de Ruta del Salbutamol, Tour of Oman en Algarve tegen andere raket GotenSSJ. Volgens mij moet ik wel hopen op Navarro (Oman), Battaglin (Sol) en Dupont/De Buyst (Algarve). Geen idee of dat succesvol gaat zijn tegen het akelige schroeielftal van GotenSSJ.
Dat gaat een kraker worden. Maar tot nu toe zit alles ook wel mee in mijn geval (Moser die ineens iets wint, Opa Gerrans die besluit mee te sprinten etc.). Dus stiekem verwacht ik dat het hele zooitje in elkaar valt op een gegeven moment :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_177121515
Speelronde 5:
pi_177121522
Speelronde 6:
pi_177121544
  maandag 12 februari 2018 @ 01:06:35 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177121562
2 overwinningen erbij *O*
pi_177122177
Slecht/matig.

Had beide rondes gewonnen kunnen hebben
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177122232
Tegen heywoodu en ik zie nog geen Viviani op de startlijsten.

Ik zie kansjes
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 07:10:58 #174
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177122587
Mooi, in ronde 6 gewonnen en met een respectabel punten aantal

Van Poppel _O_ Ook leuk dat Hofstetter even naar een vierde plaats schroeide
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 februari 2018 @ 08:55:53 #175
14505 OProg
A Life in Music
pi_177123468
quote:
Nipt verloren constateer ik. Anders zeggen is scorebordjournalistiek,
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_177123739
32ste en laatste met 0 op 18 _O- _O-
pi_177123817
KUDUS, Politt, Herklotz, Martin, Oomen, McNulty, De La Cruz, Kemna en de Schach. Met deze ploeg kan ik bijna niet verliezen in deze ronde, wat dus betekent dat ik natuurlijk wel ga verliezen.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 09:33:43 #178
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177123920
GotenSSJ tegen Ajacied, een KRAKER van jewelste, een echte TOPPER.
pi_177124048
10/14 worden opgesteld, dit wordt de opmaat naar een inhaalslag met het voorjaar in het vooruitzicht. HUP HELLEPIE HULLEPIE.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wuwwa op 12-02-2018 10:49:26 ]
  maandag 12 februari 2018 @ 09:49:19 #180
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177124088
De eerste verliespartij. Huilen met het licht uit. ;(

Straks eens even kijken hoe ronde 7 eruit gaat zien.
pi_177125406
Dramatische seizoensstart van team Paniagua. Dit wordt straftraining. De degradatiezorgen beginnen al vroeg dit jaar.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:19:21 #182
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177125508
Lowlands Paradise - Dominion powered by Aleimon Thimble vs. Schubbekutteveen Cycling Team
(startlijsten onder voorbehoud)

Tour of Oman
Pim Ligthart vs. -

Vuelta a Andalucia
Jakob Fuglsang, Lukas Postlberger & Steven Kruijswijk vs. Michael Valgren, Tom van Asbroeck & Koen Bouwman

Volta ao Algarve
- vs. Michal Kwiatkowski, Daniel Martin & Dylan Teuns

Tour du Haut Var
Jakub Mareczko & Zakkari Dempster vs. -

Dit kon ook weleens lastig worden, vooral die Algarve zint me niks. Ik kan het winnen als (en alleen als) Kwiatkowski en Teuns meer als knechten dan als kopmannen fungeren voor respectievelijk Thomas en Porte.

[ Bericht 5% gewijzigd door DecoAoreste op 12-02-2018 11:47:16 ]
  maandag 12 februari 2018 @ 11:47:56 #183
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_177126203
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Lowlands Paradise - Dominion powered by Aleimon Thimble vs. Schubbekutteveen Cycling Team
(startlijsten onder voorbehoud)

Tour of Oman
Pim Ligthart vs. -

Vuelta a Andalucia
Jakob Fuglsang, Lukas Postlberger & Steven Kruijswijk vs. Michael Valgren, Tom van Asbroeck & Koen Bouwman

Volta ao Algarve
- vs. Michal Kwiatkowski, Daniel Martin & Dylan Teuns

Tour du Haut Var
Jakub Mareczko & Zakkari Dempster vs. -

Dit kon ook weleens lastig worden, vooral die Algarve zint me niks.
Dit wordt een interessante ronde. Ik heb er vertrouwen in :P
Wat doe ik hier?
  maandag 12 februari 2018 @ 11:49:26 #184
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177126240
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:47 schreef tdrone het volgende:

[..]

Dit wordt een interessante ronde. Ik heb er vertrouwen in :P
Daniel Martin gaat me heel veel tegenpunten opleveren, maar ik kan misschien compenseren met Fuglsang, die lijkt al heel behoorlijk in vorm in het voorseizoen. Verder is Kruijswijk nog een vraagteken, dit wordt zijn eerste koers dit jaar. Voor je drietal in Andalucia ben ik niet erg bang, en van Ligthart en Postlberger verwacht ik ook weinig, dus dan hangt het af van de status van Kwiat en Teuns binnen hun team.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:56:48 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177126401
Tour of Oman (2.HC)
Bert van Lerberghe
Fabio Felline (seizoensdebuut *O* )
Amaury Capiot
Robin Carpenter

Haut-Var (2.1)
Yevginiy Gidich

Niemand in de Vuelta en Volta :{
  maandag 12 februari 2018 @ 12:04:39 #186
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177126595
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Tour of Oman (2.HC)
Bert van Lerberghe
Fabio Felline (seizoensdebuut *O* )
Amaury Capiot
Robin Carpenter

Haut-Var (2.1)
Yevginiy Gidich

Niemand in de Vuelta en Volta :{
Jammer dat ik niet deze ronde tegen jou moet ipv vorige ronde, wat een bende kneuzen. :P
  maandag 12 februari 2018 @ 12:06:28 #187
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177126638
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:04 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet deze ronde tegen jou moet ipv vorige ronde, wat een bende kneuzen. :P
Onderschat Capiot en Gidich niet :(
En natuurlijk Felline die het hele jaar gaat schroeien.

Vond m'n ploeg voor de ronde tegen jou zelfs slechter denk ik. Zeker gezien de uiteindelijke prestaties.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:12:46 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177126805
Geen Benoot in de Algarve is wel een flinke teleurstelling.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:13:36 #189
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177126836
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Onderschat Capiot en Gidich niet :(
En natuurlijk Felline die het hele jaar gaat schroeien.

Vond m'n ploeg voor de ronde tegen jou zelfs slechter denk ik. Zeker gezien de uiteindelijke prestaties.
Die ronde is een beetje langs me heen gegaan eigenlijk. Waarschijnlijk heb ik daarom verloren. :P

Met wie heb je nu uiteindelijk gescoord? Ik alleen een paar puntjes met Fuglsang geloof ik.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:16:30 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177126899
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Die ronde is een beetje langs me heen gegaan eigenlijk. Waarschijnlijk heb ik daarom verloren. :P

Met wie heb je nu uiteindelijk gescoord? Ik alleen een paar puntjes met Fuglsang geloof ik.
7e plek in Almeria met Würtz Schmidt.

Ik zat zelf aan ronde 5 te denken, in ronde 6 was m'n ploeg helemaal matig :P
  maandag 12 februari 2018 @ 12:18:19 #191
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177126945
Die seizoensstart van Geniez doet echt pijn. Hij heeft me in de steek gelaten vorig jaar.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:20:52 #192
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177126992
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

7e plek in Almeria met Würtz Schmidt.

Ik zat zelf aan ronde 5 te denken, in ronde 6 was m'n ploeg helemaal matig :P
Fuglsang was 6e in Murcia. Conclusie: ik heb verloren omdat Murcia een .1-koers is en Almeria een HC-koers. Wat een kutmanier om te verliezen. :')
pi_177127013
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Fuglsang was 6e in Murcia. Conclusie: ik heb verloren omdat Murcia een .1-koers is en Almeria een HC-koers. Wat een kutmanier om te verliezen. :')
Ach, ik versloeg Steven184 ook puur omdat Dupont derde werd in zo'n 1HC koers..
  maandag 12 februari 2018 @ 12:23:04 #194
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177127032
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, ik versloeg Steven184 ook puur omdat Dupont derde werd in zo'n 1HC koers..
Murcia is een zwaardere koers met een sterker deelnemersveld dan Almeria, dus ik voel me wel een beetje genaaid. Maar goed, hier kan niemand iets aan doen, zoals Wimderon ook al eens had gezegd kun je moeilijk op eigen houtje alle koersen gaan categoriseren.
pi_177127854
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Murcia is een zwaardere koers met een sterker deelnemersveld dan Almeria, dus ik voel me wel een beetje genaaid. Maar goed, hier kan niemand iets aan doen, zoals Wimderon ook al eens had gezegd kun je moeilijk op eigen houtje alle koersen gaan categoriseren.
Heeft dit nog te maken met mijn opmerking over de race van Cadel? Zoja, bij de CT is dat puur een kwestie van geld, paar duizend euro meer naar de UCI en Murcia is ook 1HC. Binnen de WT daarentegen bepaalt de UCI zelf dat je in de Omloop minder punten kunt halen dan in de Ronde van Vlaanderen.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:04:59 #196
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177128036
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Heeft dit nog te maken met mijn opmerking over de race van Cadel? Zoja, bij de CT is dat puur een kwestie van geld, paar duizend euro meer naar de UCI en Murcia is ook 1HC. Binnen de WT daarentegen bepaalt de UCI zelf dat je in de Omloop minder punten kunt halen dan in de Ronde van Vlaanderen.
Ik herinner me niet meer wie er de vorige keer over begon, kan best zijn dat jij dat was. Ik sta er wel achter dat voor dit spel de categorieën van koersen als gegeven worden beschouwd, voornamelijk omdat er niet echt een goed alternatief is. Het is inderdaad wel raar dat je een HC-status zo gemakkelijk kan kopen, maar dat is weer een andere discussie.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:05:47 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177128049
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:57 schreef showtimer het volgende:

[..]

Heeft dit nog te maken met mijn opmerking over de race van Cadel? Zoja, bij de CT is dat puur een kwestie van geld, paar duizend euro meer naar de UCI en Murcia is ook 1HC. Binnen de WT daarentegen bepaalt de UCI zelf dat je in de Omloop minder punten kunt halen dan in de Ronde van Vlaanderen.
Is de stap van .HC naar .UWT ook puur een kwestie van geld?
pi_177128213
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Is de stap van .HC naar .UWT ook puur een kwestie van geld?
95% :P Komen nog wel wat meer zaken bij kijken, maar met een grote zak geld kan bij de UCI veel.
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 15:55:24 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177132691
Nou, tegen Momo de volgende ronde:

Oman (2.HC)
Kuznetsov, Perichon, Vachon vs. -

Andalucia (2.HC)
Venturini vs. -

Algarve (2.HC)
Veloso, Lampaert, Herrada vs. Demare, Swift, Hofstetter, Spilak, Breschel, Backaert, Kiryienka, Kuss

Haut-Var (2.1)
Venturini, Pozzato vs. Peyskens

Kan een interessante strijd worden. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 februari 2018 @ 16:00:22 #200
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177132786
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, tegen Momo de volgende ronde:

Oman (2.HC)
Kuznetsov, Perichon, Vachon vs. -

Andalucia (2.HC)
Venturini vs. -

Algarve (2.HC)
Veloso, Lampaert, Herrada vs. Demare, Swift, Hofstetter, Spilak, Breschel, Backaert, Kiryienka, Kuss

Haut-Var (2.1)
Venturini, Pozzato vs. Peyskens

Kan een interessante strijd worden. :)
Ik denk niet dat Venturini in beide koersen start :P
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 16:00:54 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177132798
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Venturini in beide koersen start :P
Lijkt mij ook niet, maar ik beschrijf slechts wat ik lees.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 februari 2018 @ 16:05:36 #202
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177132893
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, tegen Momo de volgende ronde:

Oman (2.HC)
Kuznetsov, Perichon, Vachon vs. -

Andalucia (2.HC)
Venturini vs. -

Algarve (2.HC)
Veloso, Lampaert, Herrada vs. Demare, Swift, Hofstetter, Spilak, Breschel, Backaert, Kiryienka, Kuss

Haut-Var (2.1)
Venturini, Pozzato vs. Peyskens

Kan een interessante strijd worden. :)
8 man in de Algarve :D Gewoon meer dan een compleet team.
pi_177133074
Nog een aantal statistiekjes t/m ronde 6 met de ranking per speelronde, aantal keer top 10 in de ranking en aantal renners dat punten heeft gepakt.

GotenSSJ en Mani89 hebben allebei 11 renners met punten, terwijl Noodgang en Lekkerweertje er nog maar 3 hebben. Daarnaast wist Showtimer 5 van de 6 keer in de top 10 te eindigen en er zijn er genoeg die dat nog helemaal niet gelukt is.



Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177133259
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:13 schreef Steven184 het volgende:
Nog een aantal statistiekjes t/m ronde 6
^O^

Kun je met je data ook een zegestand genereren? :9

Dus zeg maar zoiets
http://cqranking.com/men/asp/gen/VictoryRankingTeam.asp?year=2018
https://www.procyclingstats.com/rankings/me/wins/teams
  maandag 12 februari 2018 @ 16:35:16 #205
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177133458
Uiteindelijk is het totaal aantal punten van ondergeschikt belang hè :P
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 16:38:07 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177133511
Toch leuk dat mijn team zodra er eens een paar aan de start staan gelijk vieshard schroeit. #hope
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 februari 2018 @ 16:46:35 #207
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_177133677
Typisch... Tot nu toe hebben alleen Ewan, Geeeeeesink en Kristoff punten gepakt. Van de rest van mijn team hebben alleen Brent Bookwalter, Jan Tratnik en Colin Stüssi nog gereden. Meer dan de helft van mijn team heeft de fiets nog niet eens aangeraakt. Volgens mij start Ian Boswell zijn seizoen pas in Parijs tegen Nice.
pi_177133709
quote:
Je bedoelt per speelronde right?

Dat is geen probleem, zal ik vanavond even doen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177133756
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Uiteindelijk is het totaal aantal punten van ondergeschikt belang hè :P
Ja en nee. Ik zie dat ik 4 van de 6 keer bij de beste 15 heb gezeten, maar daarvan heb ik er maar 1 gewonnen (van de keren in top 10 heb ik er zelfs 0 gewonnen).

Veel punten pakken je vooral in klassementen, maar genoeg speelrondes die niet daardoor beslist worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177133770
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:47 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Je bedoelt per speelronde right?

Dat is geen probleem, zal ik vanavond even doen
Nee, gewoon van het kalenderjaar. Zoals Koffieplanter nu al voorspelt dat Viviani de zegekoning van 2018 gaat worden. :P
pi_177133877
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nee, gewoon van het kalenderjaar. Zoals Koffieplanter nu al voorspelt dat Viviani de zegekoning van 2018 gaat worden. :P
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 17:03:35 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177133988
Ja jongens, als we allemaal onze informatie open gaan gooien is het volgend jaar al duidelijk op wie we moeten bieden :(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177133999
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja jongens, als we allemaal onze informatie open gaan gooien is het volgend jaar al duidelijk op wie we moeten bieden :(
Ik ga geen informatie van renners beschikbaar stellen hoor
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177134246
Wielrenner Majka genoemd in dopingzaak in Italië

Hopen dat dit niet tot een schorsing gaat leiden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177135007
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:13 schreef Steven184 het volgende:
Nog een aantal statistiekjes t/m ronde 6 met de ranking per speelronde, aantal keer top 10 in de ranking en aantal renners dat punten heeft gepakt.

GotenSSJ en Mani89 hebben allebei 11 renners met punten, terwijl Noodgang en Lekkerweertje er nog maar 3 hebben. Daarnaast wist Showtimer 5 van de 6 keer in de top 10 te eindigen en er zijn er genoeg die dat nog helemaal niet gelukt is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die had ik wel van vorig jaar willen zien #stillhurts
pi_177136644
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nee, gewoon van het kalenderjaar. Zoals Koffieplanter nu al voorspelt dat Viviani de zegekoning van 2018 gaat worden. :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177137127
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:30 schreef Steven184 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedoelen we toch niet hetzelfde. ;) Ik had het over de winnende renners die je team vertegenwoordigen.
pi_177137295
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Bedoelen we toch niet hetzelfde. ;) Ik had het over de winnende renners die je team vertegenwoordigen.
Dat is wat anders dan het linkje naar CQranking ;)

Maar nee, die heb ik niet. Want ik heb de speelrondes er niet in staan (enkel die van mezelf), aangezien Wimderon Tdrone zijn sheet gebruikt. Iets teveel werk om alles toe te voegen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177137949
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:55 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan het linkje naar CQranking ;)
Hoe bedoel je? Quickstep staat daar op 1 omdat Gaviria en Viviani er beide al 4 hebben.
pi_177138941
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook met Uran in Colombia gewonnen. Feest.

_O_ _O- _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_177153354
Bam!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177153518
Eerste drie punten binnen deze topper met Baptiste Planckaert. Op naar de sterren en dan de maan.
pi_177171036
Speelronde 7 – franklop vs heywoodu ‘the battle of FOK!sport’

Tour of Oman 2.HC
Fraile, Le Bon vs Weening

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.HC
Dillier, Van Gestel vs -

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.HC
Boasson Hagen, Vanspeybrouck vs Pelucchi

50ème Tour Cycliste International du Haut Var Matin 2.1
Lietaer vs Vantomme, Busato
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 februari 2018 @ 07:54:06 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_177171044
Viviani luie hond
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:31:02 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177171336
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:13 schreef Steven184 het volgende:

GotenSSJ en Mani89 hebben allebei 11 renners met punten, terwijl Noodgang en Lekkerweertje er nog maar 3 hebben. Daarnaast wist Showtimer 5 van de 6 keer in de top 10 te eindigen en er zijn er genoeg die dat nog helemaal niet gelukt is.
Mijn puntensprokkelaars. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 08:40:05 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177171428
Hmm, een kleine achterstand. Dat moet Demare vandaag even goedmaken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177177179
D'n Greg harkt eindelijk wat punten voor me binnen. P2 in Oman.
pi_177181723
Gezellig punten sprokkelen deze ronde.

Gisteren Baptiste Planckaert 3 punten, vandaag Lutsenko 16 punten en Navarro 5 plus Battaglin 7.

Sprokelgenot.
pi_177181748
Een 12e plek voor Van Gestel geeft mij een voorsprong tegen heywoodu
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:08:50 #230
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_177181783
Jan Tratnik eindigt op een keurige 10e plaats in Andalusië en wordt derhalve mijn vierde renner met punten. :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:13:37 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177181854
Blythe gister 6e en Pasqualon vandaag 4e. C-Sprinters genot. en de Busschere nog 12e in de Algarve als lead-out man. _O_

[ Bericht 56% gewijzigd door maxi-mus op 14-02-2018 19:09:58 ]
pi_177182921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezellig punten sprokkelen deze ronde.

Gisteren Baptiste Planckaert 3 punten, vandaag Lutsenko 16 punten en Navarro 5 plus Battaglin 7.

Sprokelgenot.
Dupont 4e in Algarve _O_
pi_177182928
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:06 schreef franklop het volgende:
Een 12e plek voor Van Gestel geeft mij een voorsprong tegen heywoodu
Andddddddd it's gone
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177182960
En dan mag ik ook nog tegen de schroeiende mannen van Columbiafan in de volgende ronde met Ackermann, Kittel en Sutterlin in Abu Dhabi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 18:11:42 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177182992
HofstetterGod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177183114
quote:
9s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:10 schreef franklop het volgende:
En dan mag ik ook nog tegen de schroeiende mannen van Columbiafan in de volgende ronde met Ackermann, Kittel en Sutterlin in Abu Dhabi
Mijn schroeiende mannen hebben wel 0 op 18 gescoord, er is dus nog hoop voor je. :D
pi_177183122
Lenny al een minuut verloren door een val, begint weer lekker deze speelronde. Sam zat er wel nog bij.
pi_177183124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:18 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Mijn schroeiende mannen hebben wel 0 op 18 gescoord, er is dus nog hoop voor je. :D
Geloof me, kittel pakt daar 3 etappes. En hadden ze ook niet een tijdrit daar tegenwoordig?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177183147
SKA bij zijn seizoensdebuut meteen 2 keer op zijn plaat. Flopshow.
pi_177185652
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Tour of Oman (2.HC)
Bert van Lerberghe
Fabio Felline (seizoensdebuut *O* )
Amaury Capiot
Robin Carpenter

Haut-Var (2.1)
Yevginiy Gidich

Niemand in de Vuelta en Volta :{
Dat moet te doen zijn, al heb ik niemand in Oman volgens mij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:15:49 #241
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_177189461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dupont 4e in Algarve _O_
Deze ronde heb je wel binnen, gefeliciteerd!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_177195315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Deze ronde heb je wel binnen, gefeliciteerd!
Wow, wat negatief :{.

Heb je zo weinig renners?
pi_177210010
Dit gaat niet goed.
pi_177210214
Zo heb je het één na laatste puntenaantal, zo win je twee etappes op één dag #VanAvermaet&PoelsGoden
pi_177216382
quote:
9s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:17 schreef showtimer het volgende:
Dit gaat niet goed.
heb nog geen uitslagen gezien maar de squadra geeft vandaag gepresteerd?
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:00:17 #246
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_177216441
Kwiatkowski en martin in top 5 vandaag, lekker dagje
Wat doe ik hier?
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:05:23 #247
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_177216571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wow, wat negatief :{.

Heb je zo weinig renners?
Niet per se, maar geen kleppers die 50 punten gaan scoren. De enige die ik eventueel iets zie winnen is Vuillermoz, maar dat lijkt me ook stug.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_177216764
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 21:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

heb nog geen uitslagen gezien maar de squadra geeft vandaag gepresteerd?
Zelfs Lowietje scoort al in februari.
pi_177217040
Hermans doet vooralsnog ook niet waarvoor die gehaald is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 15 februari 2018 @ 22:31:12 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177217277
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:11 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat moet te doen zijn, al heb ik niemand in Oman volgens mij.
Ik zie nu pas dat ik Porte in de Algarve heb :o

Dat verandert de zaken.
pi_177217713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:12 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zelfs Lowietje scoort al in februari.
en Gorka en Konrad. Werd ook wel tijd na 5 nederlagen op een rij. Wie heb jij deze week rijden?
pi_177218341
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:45 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

en Gorka en Konrad. Werd ook wel tijd na 5 nederlagen op een rij. Wie heb jij deze week rijden?
Vreemde Eiking (met een gebroken middenvoetsbeentje 8)7 _O- ) weert zich kranig. Verder nog dagpuntjes in de sprints, maar dat gaat niet genoeg zijn tegen met name deze Gorka.
pi_177218351
Trots op Lulu O+
  vrijdag 16 februari 2018 @ 09:38:11 #254
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177224258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:00 schreef tdrone het volgende:
Kwiatkowski en martin in top 5 vandaag, lekker dagje
Mja dit is wel klaar.

Jammer dat ik mijn goede begin geen vervolg kan geven. Nu strijden om het linkerrijtje vast te houden.
pi_177227934
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trots op Lulu O+
Dat is een koopje gebleken. Ik heb hem ook nog overwogen, maar meer dan 5 mln vond ik Lulu niet waard...
pi_177229834
Weer een goede uitslag van een renner in Oman. Bettiol.

Uw koploper spreekt.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 13:22:31 #257
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:25:09 #258
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177230209
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:22 schreef Slobeend het volgende:
Gefeliciteerd Koffieplanter
Waarmee?
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:37 #259
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177230252
O speel ik tegen jou joh. Ik dacht dat ik tegen Belonna moest en liep me al druk te maken om Molkema.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:32:15 #260
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177230422
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Uw koploper spreekt.
_O-
  vrijdag 16 februari 2018 @ 13:32:35 #261
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177230434
Felline matig tot nu toe trouwens
  Redactie Sport vrijdag 16 februari 2018 @ 14:01:53 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177231276
Vandaag de dag van de waarheid waarop Kiry en Spilak zich even moeten tonen als het aan mij ligt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177231752
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een goede uitslag van een renner in Oman. Bettiol.

Uw koploper spreekt.
Bettiol had gewoon lekker z'n werk moeten doen in plaats van punten te pakken.

quote:
Uiteindelijk sprintten ik en mijn ploegmakker Alberto Bettiol vanaf de tweede lijn naar de derde en de vierde plaats. Dat is niet echt de bedoeling, geen goed resultaat. Dat is een beetje ambetant, maar voor hem is het nieuw om de sprint voor iemand anders aan te trekken. Hij moet dat nog leren.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 14:26:01 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177231936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
O speel ik tegen jou joh. Ik dacht dat ik tegen Belonna moest en liep me al druk te maken om Molkema.
Tegen mij hoef je je om niemand druk te maken.
pi_177232033
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 13:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

_O-
Ik ben wel trots na lang indekken. 24 uit 8, oh oh oh
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:32:22 #266
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177232053
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben wel trots na lang indekken. 24 uit 8, oh oh oh
Oh grote leider, wat is je geheim?
pi_177232124
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oh grote leider, wat is je geheim?
Gewoon geluk hebben met de loting.

Binnenkort wordt het zwaarderderder. Ik ril al voor de confrontatie met showtimer.
pi_177232288
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben wel trots na lang indekken. 24 uit 8, oh oh oh
We zitten toch pas in 7?
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gewoon geluk hebben met de loting.

Binnenkort wordt het zwaarderderder. Ik ril al voor de confrontatie met showtimer.
Ik gun je een ongeslagen status tot dan. :)
  vrijdag 16 februari 2018 @ 14:59:09 #269
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177232636
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
Ik gun je een ongeslagen status tot dan. :)
Ik niet, die gozer begint enorm te zweven met zijn gehandicaptenploeg. Die mazzel is nu wel afgelopen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_177233495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik niet, die gozer begint enorm te zweven met zijn gehandicaptenploeg. Die mazzel is nu wel afgelopen.
Boos.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:48:22 #271
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177233646
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boos.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, des te meer ik ga juichen als ik niet stijf onderaan eindig met mijn namen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_177233681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]


[..]

Ik was al bijna vergeten dat ik Lutsenko en Betsjol in mijn elftal had.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:53:13 #273
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_177233772
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik was al bijna vergeten dat ik Lutsenko en Betsjol in mijn elftal had.
Nah, je zag het destijds goed: een gehandicaptenploeg. Je scoort nauwelijks beter dan de nummer 29 hahaha.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_177233782
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik was al bijna vergeten dat ik Lutsenko en Betsjol in mijn elftal had.
Maar is het nou 21 uit 7 of 24 uit 8?
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:54:30 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177233805
Ik kijk tegen een bijna zeker nederlaag aan. Of JJ en Mauro moeten nog schandalig hard gaan knallen in de Hoot Vaar en Nibali in drijfzand eindigen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 16:00:47 #276
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177233981
Ik pak wel weer een mooie 6de plek met Aberasturi. Ik zou beter even bellen dat hij het rustig aan mag doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177234310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat ik Porte in de Algarve heb :o

Dat verandert de zaken.
Ik had gehoopt op een overwinning weer deze ronde, maar dat wordt dan nog lastig. -O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_177234540
Ben benieuwd wat Oliveira kan doen binnen dit TTveld.
pi_177235883
Boom mist vlaams openingsweekend, Boasson Hagen maakt nu pas zijn eerste meters in de Algarve.

Ik vrees voor mijn punten in Vlaanderen en omstreken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_177236908
Amaro, ach jongen toch.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 19:04:13 #281
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177237222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 16:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op een overwinning weer deze ronde, maar dat wordt dan nog lastig. -O-
Hij presteert tot nu toe nog niks, vandaag 46e in de tijdrit _O-
  vrijdag 16 februari 2018 @ 22:52:49 #282
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_177243259
Thomas Geraint is al lekker aan zijn seizoen begonnen. Deze speelronde moet wel binnen zijn denk ik, ondanks dat Ian Boswell een ronduit matige seizoensstart beleeft.
pi_177254322
Gorka is toch wel prima renner, denk soms dat hij eigenlijk beter is dan broer Ion
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:49:54 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177254337
Nibali zakt door het ijs. Ik heb nog een kans!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177259260
Dit wordt nog spannender dan ik had gehoopt..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_177259271
Vandaag ook weer een hoop punten gesprokkeld. Benieuwd naar mijn eindaantal.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:05:24 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177259331
Mijn boys worden 21ste en 26ste in de Oot Vaar. Dat moet morgen beter anders is het boeken toe.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:06:35 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177259356
Ik hoop op een schroeitijdrit van Lulu morgen
pi_177259844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 19:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij presteert tot nu toe nog niks, vandaag 46e in de tijdrit _O-
Vandaag weer een overwinning van Groenewegen, de vierde van mijn mannen dit seizoen (als ik er niet 1 over het hoofd heb gezien). Hopelijk 3 punten weer in de pocket, die ik goed kan gebruiken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport zaterdag 17 februari 2018 @ 19:43:19 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177261050
Lamzak die demare
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177281327
Dagsucces *O*
  zondag 18 februari 2018 @ 17:18:09 #292
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177281444
Finetto vindt eindelijk zijn benen en wordt 4de in de etappe en ik denk 6de in het klassement van de Oot Vaar. Geen idee of het genoeg zal zijn voor winst.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177282687
Het onfortuinlijke uitvallen van Amaro gaat me de overwinning kosten. Flopshow.
  Redactie Sport zondag 18 februari 2018 @ 18:09:30 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177282688
Deze is wel binnen lijkt mij toch. Mijn jongens hebben goed gestreden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177283041
Ik heb geen idee hoe mijn team er voor staat in deze ronde :@
  zondag 18 februari 2018 @ 19:14:32 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177283939
Klassement van Lulu en Clarke zal toch wel genoeg zijn hopelijk
pi_177284513
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:28 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb geen idee hoe mijn team er voor staat in deze ronde :@
Gorka heeft helaas een wereldprestatie geleverd tegen het Kazakse geweld.
pi_177285063
pi_177285084
  Redactie Sport zondag 18 februari 2018 @ 20:13:35 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177285127
Gunstige loting gehad achteraf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')