Kramperenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leuke ervaring, lekker in de natuur.
Beetje zuurpruim.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:02 schreef DKUp het volgende:
Ze mist de gesprekjes over ongesteldheid.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:03 schreef tralalala het volgende:
In Dordrecht is geen Nederlander meer te vinden.
Waarschijnlijk leraar Engels ofzo.quote:
En Renate van der Gijp dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:03 schreef tralalala het volgende:
In Dordrecht is geen Nederlander meer te vinden.
Ah, en die praten geen Nederlands?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat het misschien de Engelsleraar is?
Die wordt binnenkort op de trein gezet als ik die reacties zo lees.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En Renate van der Gijp dan ?
Tweetalig onderwijs?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat het misschien de Engelsleraar is?
Vast wel, buiten de lessen om.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, en die praten geen Nederlands?
Teren liever op de erfenisquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:06 schreef Faux. het volgende:
Niet volgeboekt willen zittenLekkere ondernemers
Dag voorschot op de erfenis!quote:
Ongelofelijkquote:
Het eerste jaar zei hij nadrukkelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:06 schreef Faux. het volgende:
Niet volgeboekt willen zittenLekkere ondernemers
maar ze hebben toch een zelf afgebakken croissantje ?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:09 schreef Faux. het volgende:
Snap nooit waarom gasten als ze in Frankrijk zitten nog steeds zo'n oer-Hollands ontbijt willen
Ik niet, zeker in het eerste jaar is elke cent welkom. En gooi jezelf lekker in t diepe, daar leer je het meest van.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het eerste jaar zei hij nadrukkelijk.
Kan ik me eerlijk gezegd wel wat bij voorstellen in zo'n eerste jaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |