Echo gehad! We waren er om 8.30u, direct aan de beurt, en omdat ze al geschoren was kon direct de echo er op. En vrijwel direct heel mooi duidelijk de embryo's in beeld! Soms wel 2 of 3 tegelijk in beeld (daarmee direct de eerste hint, het zijn er meer dan 3

). DA heeft een paar fotootjes gemaakt die we als het goed is per mail krijgen. Ga daar vanmiddag even naar kijken als de peuter in bed ligt. Een specifiek aantal kon hij niet geven, is ook erg lastig omdat je snel dubbel telt omdat alles achter/naast elkaar ligt, en als de hond een keer diep ademhaalt of zo ben je weer kwijt welke je al geteld had en welke niet. Hij deed wel een grove schatting, maar die zal ik nog even voor me houden

Maar het lijkt er op dat ze in ieder geval redelijk vol zit, zogezegd
Needless to say, wij zijn er heel blij mee

uiteraard kan het nog steeds mis gaan, maar die kans is vrij klein en proberen we ook zo klein mogelijk te houden door bv contact met andere honden te vermijden en haar niet mee naar activiteiten buiten ons eigen erf te nemen. Vanmiddag ga ik de emailupdate sturen naar alle mensen op de emaillijst, en dan eens zien hoeveel daar van nog steeds interesse hebben en op kennismakingsgesprek gaan komen. Dan kunnen we ook vast de gesprekken in gaan plannen

En verder gaan we natuurlijk vol spanning afwachten tot de bevalling. Ik gok de laatste week van september, ik denk 27/28 of misschien zelfs een dagje eerder, voor de wachtenden houden we denk ik 30 september of 1 oktober aan. We willen uiteraard redelijk zeker weten dat alle pups het goed doen en goed groeien voordat we mensen gaan bellen dat er voor hen eentje bij zit.
Maar... Blij!!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!