quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je geen accreditatie hebt, dan is het logisch dat de security ingrijpt. De Belgen moeten dus niet zo janken.

Peter Selles @bosjepeterseliequote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal boze Belgjes weer in de reacties op de Sporza-tweettwitter:bosjepeterselie twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 18:56:28@sporza_koers Tja regels en Nederland dat is een dingetje reageer retweet
twitter:WimVerbree twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 19:29:57@sporza_koers Nederland heeft last van regelzucht, en handhaven zullen we de regels. reageer retweet

hopen dan maar dat zijn opa niet de kk geslagen wordt door beveiliging als hij Mathieu wil feliciteren op het podium.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:18 schreef Columbiafan het volgende:
God, wat kijk ik uit naar morgen. MathieuGOD mogen aanschouwen is telkens een plezier, eender welke cross, MTB-wedstrijd of wegkoers, altijd ultiem genot.

Die opa kennende, is die in het beste geval als 2e op het podium en die zal dan wel zien dat de man voor hem een dreun krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hopen dan maar dat zijn opa niet de kk geslagen wordt door beveiliging als hij Mathieu wil feliciteren op het podium.

quote:De bemiddelingspoging van Christoph Roodhooft, manager van de ploeg van Sanne Cant, had een averechts effect op de agressieve security. Hij werd hardhandig aangepakt door de veiligheidsmensen.
quote:Toen zijn broer Philip, die wel op de rechtmatige manier tot achter het podium was geraakt, dat zag gebeuren probeerde hij tussenbeide te komen. Waarop hij door één van de securitymensen vastgehouden werd en van een andere beveiligingsagent een vuistslag vol in het gezicht kreeg.
quote:Kevin en Dieter werden niet weggeleid, maar letterlijk over de grond weggesleurd. Zelfs bondscoach Sven Vanthourenhout en Peter Vandenabeele van de UCI werden stevig bejegend. Er was geen lievemoederen aan. Met de nodige lichamelijke schade te gevolg. Mijn lip is kapot, ik heb een blauw oog en mijn kaak is dik. Dit kon ik niet laten passeren, vandaar dat ik klacht heb ingediend bij de politie.”

Ik heb hem dit najaar in Gieten in real life aan het werk gezien. Hoe die man door bochten gaat is echt fenomenaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:18 schreef Columbiafan het volgende:
God, wat kijk ik uit naar morgen. MathieuGOD mogen aanschouwen is telkens een plezier, eender welke cross, MTB-wedstrijd of wegkoers, altijd ultiem genot.

Ik in Gavere, hij straalt nog meer klasse uit in het echt dan op televisie.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb hem dit najaar in Gieten in real life aan het werk gezien. Hoe die man door bochten gaat is echt fenomenaal.
En eerlijk is eerlijk. Woutje ook hoor.

Jep. Afgelopen twee jaar in Gieten geweest. Maar die hele uitstraling en die blik in de ogenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik in Gavere, hij straalt nog meer klasse uit in het echt dan op televisie.

Alles ten zuiden van de IJssel is België voor mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Peter Selles @bosjepeterselie
Utrechter
Wim Verbree @WimVerbree
Abcoude
Hahahahaha.

Roodhooft is ook manager van MvdP maar dat was de beveiliging even vergeten waarschijnlijk. Kan gebeuren natuurlijk.quote:

quote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles ten zuiden van Amsterdam is België voor mij.

Jij bent een entertainer?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:08 schreef Bugno het volgende:
Ik ga morgen een uur op de wc zitten tijdens de race. Ik sta namelijk op een kinderverjaardag

quote:
 nee hoor, gewoon als gast.
 nee hoor, gewoon als gast.

quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:08 schreef Bugno het volgende:
Ik ga morgen een uur op de wc zitten tijdens de race. Ik sta namelijk op een kinderverjaardag
 Ik zou me gewoon afmelden met een 1 of andere kutsmoes.
 Ik zou me gewoon afmelden met een 1 of andere kutsmoes.

Dan kan ik mijn dochters die er heel veel zin in hebben nooit meer in de ogen kijken ben ik bangquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Ik zou me gewoon afmelden met een 1 of andere kutsmoes.

Gewoon permanent je telefoon op streamstand en zeggen dat je foto’s aan het maken bentquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn dochters die er heel veel zin in hebben nooit meer in de ogen kijken ben ik bang

"Ik maak even een mooi lang filmpje, leuk toch"quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon permanent je telefoon op streamstand en zeggen dat je foto’s aan het maken bent

Exactly, en niet gaan lopen zuigen wie je dan wel niet bent. Je kunt het zo'n simple mind van een beveiligingsbeambte niet kwalijk nemen dat hij zijn taak uitvoert. Over het vervolg kun je discussieren. Maar Roodhoofd had ff moeten nadenken dat hij vandaag niet in België was.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je geen accreditatie hebt, dan is het logisch dat de security ingrijpt. De Belgen moeten dus niet zo janken.

Het zou kunnen, dat clubje van Eef Hoos bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 21:05 schreef Szura het volgende:
Was Jos Verstappen als beveiliger ingehuurd ofzo?

Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:00 schreef Gripper het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het dikke jongetje in levende lijve gezien.

Het was destijds voor mij hét hoogtepunt van m’n middagje cyclocross.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:00 schreef Gripper het volgende:
Ik heb trouwens vandaag het dikke jongetje in levende lijve gezien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |