Overigens zou dit topic kunnen dienen om een lijst met flipperdiscs smaen te stellen.
maar ik heb gister The Pledge gekeken, stond ook alleen hoofdfilm en scene selection op
quote:Vergeet pearl harbour niet, als je dat soort films flippers wil noemen.
Op zondag 22 december 2002 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
Flippers zijn DVD's die voornamelijk stammen uit het Pre-Dubbellaags DVD tijdperk. Toen was het zo dat je een film spreelde, halverwege floepte hij eruit en moest je hem omdraaien, want de rest van de film stond op de andere kant. Tegenwoordig zijn alle films dubbellaags en bieden ze genoeg ruimte voor een film en een redelijke portie extra's. De enigste "flipper" die recent is uitgebracht is de LOTR Extended edition. De film is namelijk verspreid over 2 schijven (dus je hoeft hem halverwege niet om te draaien, maar disc 2 er in te pleuren) Wel irri want dan moet je weer de taalkeuze en zo instellen.
Ik heb de goodfellas dvd met blauw voorkant. Das idd een flipper, het blauwe staat voor movie gold collection ofzo. In het begin was goodfellas gewoon uitgebracht zonder het blauwe, dacht ik. Blijkbaar hebben ze dat nu weer terug verandert.
Op flipper staan wel gewoon extra's en ondertiteling kan ook wel uit. De extra's die jij opnoemt staan ook op de mijne, dus nee ik denk niet dat het een enkelzijdige is.
quote:Tja, ik zal er nog eens naar kijken, wellicht schaf ik hem tochgewoon aan... dan post ik mijn bevindingen hier wel
Op zondag 22 december 2002 13:08 schreef Tweek het volgende:[..]
Vergeet pearl harbour niet, als je dat soort films flippers wil noemen.
Ik heb de goodfellas dvd met blauw voorkant. Das idd een flipper, het blauwe staat voor movie gold collection ofzo. In het begin was goodfellas gewoon uitgebracht zonder het blauwe, dacht ik. Blijkbaar hebben ze dat nu weer terug verandert.
Op flipper staan wel gewoon extra's en ondertiteling kan ook wel uit. De extra's die jij opnoemt staan ook op de mijne, dus nee ik denk niet dat het een enkelzijdige is.
Dat krijg je als je in de beginperiode van de dvd wat gekocht hebt.
Edit: en er staan wel extras op hoor.
quote:Ik zou nog even geduld hebben, Warner is al een tijdje bezig aan een Goodfellas SE voor ergens in 2003.
Op maandag 23 december 2002 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
Tja, ik zal er nog eens naar kijken, wellicht schaf ik hem tochgewoon aan...
Later is die nog dubbellaags uitgegeven... nadat iedereen en z'n moeder erover geklaagd had.
quote:tis idd een "flipper"
Op maandag 23 december 2002 11:26 schreef Doopy-X- het volgende:
heb hem ook gekocht, nog niet gekeken.
quote:Mijn Southpark heeft ook zoiets dan, daar staat op kant a de 16:9 versie en op kant b de 4:3 versie. Maar dan heb je niet het irritante halverwege omdraaien/verwisselen van de schijf, dus zijn het geen flippers.
Op dinsdag 31 december 2002 15:04 schreef mvt het volgende:
Ik heb Pokemon3 (verjaardagscadeau)
Staan op kant A Engels, Frans en Nederlands en op kant B Italiaans, Grieks en Hebreeuws.
quote:Geen wonder dat ik opeens breedbeeld had op mijn monitor
Op woensdag 1 januari 2003 10:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mijn Southpark heeft ook zoiets dan
quote:Beetje late reactie, maar die moeten idd geprezen worden, die zijn idd erg makkelijk.
Op woensdag 1 januari 2003 10:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Mijn Southpark heeft ook zoiets dan, daar staat op kant a de 16:9 versie en op kant b de 4:3 versie. Maar dan heb je niet het irritante halverwege omdraaien/verwisselen van de schijf, dus zijn het geen flippers.
Sterker nog: de dubbelzijdige dvd's die gebruikt worden voor dit soort meerwaarde functies moeten juist aangeprezen worden :-)
Ik heb 2 van die dingen, Murder at 1600 met wesley snipes en nog één.....
Maar wat je dan niet hebt is zo'n mooi gekleurd plaatje op de dvd....dat dan weer niet!
quote:Tja, dat maakt ook niet echt uit, het gaat puur om de films waarvan de ene helft van de speelduur op kant a staat en de andere helft op kant b zodat je verplicht ben om te draaien halverwege
Op zondag 9 maart 2003 13:40 schreef Gorro het volgende:
Ik heb 1 flipperdisc, namelijk Desperado/El Mariachi, maar daar staat op elke kant gewoon een aparte film, met een paar extra's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |