Volgens mij meen jij dit niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 13:26 schreef Symphonic het volgende:
Als Kimberley hetgene is dat de Voice voorstaat, is het nog erger failliet dan ik al dacht.
Godverdegodver wat was dat bizar slecht en dan 4 tienen scoren. Dat bestaat echt niet
uit de grond van mijn hart.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 15:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij meen jij dit niet.
Niemand is beter dan MJ zelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
Kimberly Jackson, zij was beter dan MJ zelf, Kimberly wordt de eerste wereldster van the voice of holland![]()
ik hoopte Tjindjara eruit, en Silayio nog een kans met haar originaliteitquote:Op donderdag 8 februari 2018 18:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niemand is beter dan MJ zelf.
Ik had gehoopt dat Tjindjara eruit zou vliegen met dr 1000 in een dozijn liedje, en dat Ronald nog een kans gegund was.
Ja echt he, ze ziet er echt véél ouder uit dan 31.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik las vandaag dat Samantha 31 is. Ik dacht echt ergens in de 40.
Ik kom er aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:44 schreef Greys het volgende:
Zelfgebakken kokosmakronen in m'n mik, ik ben er klaar voorrrr.
Ja hè. Mis ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Die goeie ouwe tijd dat er wekelijks maar 1 afviel
dit is echt zo vreselijk afgeraffeld. Geen tijd om te hechten aan kandidatenquote:
Ze moeten twee keer toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:46 schreef Cee het volgende:
Ah, Jim meteen, kan ik hierna andere dingen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |