Er zijn hier echt negatieve reacties over alles en iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mooi, kan je eindelijk eens stoppen met die achterlijke negatieve reacties over hem
Echt..?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:58 schreef Greys het volgende:
JEBENTOCHGEENMIETJE. Zei Ali dat nou echt tegen Klungel?
Dat valt me wel mee hier. Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn hier echt negatieve reacties over alles en iedereen volgens mijOver wie gaat het nu?
Over potjecreme die het nodig vindt om Airto elke uitzending 20keer voor Drol uit te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn hier echt negatieve reacties over alles en iedereen volgens mijOver wie gaat het nu?
Voornamelijk over Waylon dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat valt me wel mee hier. Gelukkig.
^^quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voornamelijk over Waylon dan.
En dat kan zelfs ík hebben
Nee maar negatieve reacties horen erbij toch? Ik vond Airto bv oprecht reteslecht vanavond en Tjindinges ook.
Gewoon langs scrollen joh.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over potjecreme die het nodig vindt om Airto elke uitzending 20keer voor Drol uit te maken.
Eens. Hij was bij mij eerst een zekere finalistquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon langs scrollen joh.ieder z'n voorkeur. Als ik als Waylon 'fan' me bv elke keer de inmiddels ietwat voorspelbare wekelijkse drugs/drank/bril/baard/lelijk/dik posts echt aan ging trekken zat ik nu neuriënd en wiebelend in een wit nachthemd met aan elkaar genaaide armen in een hoekje.
Af en toe een keer tegenspreken en verder ieder lekker z'n ding laten vinden.
En eerlijk is eerlijk, ik vond Airto bv ook nooit meer het niveau van z'n auditie halenVond jij wel?
Ik vond z'n auditie al niet overweldigend.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon langs scrollen joh.ieder z'n voorkeur. Als ik als Waylon 'fan' me bv elke keer de inmiddels ietwat voorspelbare wekelijkse drugs/drank/bril/baard/lelijk/dik posts echt aan ging trekken zat ik nu neuriënd en wiebelend in een wit nachthemd met aan elkaar genaaide armen in een hoekje.
Af en toe een keer tegenspreken en verder ieder lekker z'n ding laten vinden.
En eerlijk is eerlijk, ik vond Airto bv ook nooit meer het niveau van z'n auditie halenVond jij wel?
Dit. De uitstraling van een drol.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vond z'n auditie al niet overweldigend.
Ik ook niet heel erg maar wel beter dan de laatste weken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vond z'n auditie al niet overweldigend.
die zou toch de finale niet halenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer, Silayio eruit.
Nu heb ik nog maar 1 iemand over.
Weet ik niet, als ze had gezongen als eerder had ik het zomaar zien gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |