SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: AangenaamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 22:01:26 ]![]()
Tip smeer je voetzolen in en sokken aan en dan gaan slapen 2/3 nachten en jij voelt je stukken beter.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef vincenzo78 het volgende: [..] Ja en ook vicks of de goedkope variant ervan.
Wat ook helpt maar dat is vieze bende roomboter op je voorhoofd smeren met een beetje zout en dan een bandana oid erom vast binden wollen muts is het beste maar erg warm
Sweet but not that sweet !![]()
Leukquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind dat dit wel in OP hoortBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
Kun iedereen zijn postdiarree niet in de KLB SC houden?![]()
^ dit.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
Kun je je postdiarree niet in de KLB SC houden?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
goed genederlandsdquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
Kun iedereen zijn postdiarree niet in de KLB SC houden?Uw ADH vitamine Worst
Hey, laat mijn SC met rust jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
Kan iedereen zijn postdiarree niet in de KLB SC houden?![]()
Jouw sc?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:11 schreef LCMS het volgende:
sta ik weer op die vervelende 13de plaatsSweet but not that sweet !![]()
Of juist de SC in een SCquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
Kan iedereen zijn postdiarree niet in de KLB SC houden?![]()
![]()
![]()
Ik vind dit lied beter dan het Turkse volkslied. ALLEMAAL LUISTEREN DUS.
(En dat zegt veel)Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Aloa waarom ben je nog geen wkn mod?Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Ik heb nog geen smiley gepost in dit topicBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Alleen van jou mis ik nog een groet.quote:Wel elk topic over mij praten terwijl ik gebanned ben maar niet eens hoi zeggen als ik terug ben.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
Met SC krijgt ook niemand puntjesquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En alleen maar smiley posts hier? Dan krijgt niemand meer puntjes![]()
![]()
Misschien kan hij een assistant gebruiken.quote:
Heb je al veel gepost ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Alleen van jou mis ik nog een groet.Wel elk topic over mij praten terwijl ik gebanned ben maar niet eens hoi zeggen als ik terug ben.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ziet er niet uit dat er een mod nodig is in dat forum. In januari is er 1 topic dicht gegooid (op verzoek) omdat het dubbel wasquote:![]()
2003 als ik het goed hebquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vet nr... van wanneer welk jaar is dit?Uw ADH vitamine Worst
Volgens mij heb jij mij ook niet gegroet. En toch gebruik je nog mijn oude UIquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Alleen van jou mis ik nog een groet.Wel elk topic over mij praten terwijl ik gebanned ben maar niet eens hoi zeggen als ik terug ben.
![]()
Bijna 500 is nietveel voor joüBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Nog onbeschoft doen ook. Manmanman.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mij ook niet gegroet. En toch gebruik je nog mijn oude UI
OK maar erg actueel net als wat we vd week zeiden over FBquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Sexy_Lexy_83 op 01-02-2018 22:25:30 ]Sweet but not that sweet !![]()
Dat bedoel ik...loopt prima daar.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er niet uit dat er een mod nodig is in dat forum. In januari is er 1 topic dicht gegooid (op verzoek) omdat het dubbel was![]()
![]()
. Peace mannen !quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mij ook niet gegroet. En toch gebruik je nog mijn oude UISweet but not that sweet !![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ZusjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga weg met je sneeuw het is al februari laat de lente maar komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
OK? Welke sokken heb je aan ... nee grapje ik zou lief doen![]()
![]()
Eerst nog allesvernietigende sneeuwstorm aubquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je sneeuw het is al februari laat de lente maar komen.![]()
En temperaturen onder de -15![]()
Ik had je net een dmtje gestuurd was al bang dat ik je weg gepest hadquote:Sweet but not that sweet !![]()
Gewoon een paar dagen ijsdag, maar wel windstil en zonnig en strakblauwe lucht. Beter dan het 'warmere' weer van nu.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst nog allesvernietigende sneeuwstorm aub![]()
En temperaturen onder de -15Uw ADH vitamine Worst
idd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een paar dagen ijsdag, maar wel windstil en zonnig en strakblauwe lucht. Beter dan het 'warmere' weer van nu.![]()
Ik was weer eens Lucifer kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik had je net een dmtje gestuurd was al bang dat ik je weg gepest had![]()
Waarom joh mafkees ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst nog allesvernietigende sneeuwstorm aub![]()
En temperaturen onder de -15They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt toch geen excuus nodig om warme worst te eten?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een paar dagen ijsdag, maar wel windstil en zonnig en strakblauwe lucht. Beter dan het 'warmere' weer van nu.![]()
Ik vind vandaag met wind 5 graden en regenachtig veel zwaarder om te fietsen dan -5 en windstil en droog weer.quote:Uw ADH vitamine Worst
haha dat zei je (...) ookquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt toch geen excuus nodig om warme worst te eten?Uw ADH vitamine Worst
Prima serie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus omdat die Friezen een rondje willen schaatsen moet heel het land maar even kapotquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag van mij tot Friesland beperkt blijvenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus omdat die Friezen een rondje willen schaatsen moet heel het land maar even kapot![]()
![]()
Dan kijk ik wel in de warmte naar de 11steden tocht op tvquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Mag van mij tot Friesland beperkt blijven![]()
![]()
Ja gewoon lekker cerveza in je hand aan de Spaanse Costa daar naar kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel in de warmte naar de 11steden tocht op tv
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel het ideequote:Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker cerveza in je hand aan de Spaanse Costa daar naar kijken![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel in de warmte naar de 11steden tocht op tv![]()
Er staan altijd meer Hollanders dan Friezen langs de route![]()
![]()
Hoe kun jij het verschil tussen nederlanders en hollanders zien?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Er staan altijd meer Hollanders dan Friezen langs de route![]()
Ik ben waarschijnlijk niet Fries genoeg om het erg te vinden dat de Elfstedentocht al heel lang niet is geredenUw ADH vitamine Worst
Dat is een gavequote:Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun jij het verschil tussen nederlanders en hollanders zien?![]()
![]()
![]()
Foeiquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben waarschijnlijk niet Fries genoeg om het erg te vinden dat de Elfstedentocht al heel lang niet is gereden
maar het is niet een gave om een hollander te onderscheiden van een friesSweet but not that sweet !![]()
natuurlijk..quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar misschien staan ze er wel omdat ze het leuk vinden. Mag dat ook?![]()
![]()
vertel ons hoe?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
maar het is niet een gave om een hollander te onderscheiden van een friesUw ADH vitamine Worst
Friezen hebben en snor en lopen in een blauwe overal.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Oh ja en klompen, al zien Groningers er ook zo uit maar is toch een pot nat.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pas op je worden broekie!quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh ja en klompen, al zien Groningers er ook zo uit maar is toch een pot nat.Sweet but not that sweet !![]()
En er staat een koe in de achtertuinquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Friezen hebben en snor en lopen in een blauwe overal.![]()
![]()
afsteken en aan de zee voeren dat Noordenquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Psiesquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
En er staat een koe in de achtertuin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
afsteken en aan de zee voeren dat Noorden![]()
![]()
![]()
Nou heel simpel aan hun reactie op het zien van de Elfstedentocht en de hele aanloop ernaartoe wij friezen vind het prachtig... Hollanders zijn over hun theewater !quote:Sweet but not that sweet !![]()
Jij mag bij ons blijven hoor aloa.quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
idd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou heel simpel aan hun reactie op het zien van de Elfstedentocht en de hele aanloop ernaartoe wij friezen vind het prachtig... Hollanders zijn over hun theewater !![]()
![]()
Zonder Friezen waren jullie er nooit geweest ... ken de geschiedenis !quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
afsteken en aan de zee voeren dat NoordenSweet but not that sweet !![]()
Ik woon in het noorden hequote:Op donderdag 1 februari 2018 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij mag bij ons blijven hoor aloa.![]()
![]()
Mooiste provincie van Nederlandquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zonder Friezen waren jullie er nooit geweest ... ken de geschiedenis !![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zonder Friezen waren jullie er nooit geweest ... ken de geschiedenis !
haha ja I know.quote:
leg eens uit dan, ik weet wel waar jullie op doelen, maar toch.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee dat is echt waar.
Ken je geschiedenis...
ah ja dat dacht ik al, en mijn opa is de broer van Jezus.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
iedereen stamt af van Jezus toch...quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
ah ja dat dacht ik al, en mijn opa is de broer van Jezus.
Onze vader![]()
![]()
Helaas. Adam en Eva kwamen uit Goudaquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
iedereen stamt af van Jezus toch...
Onze vader![]()
nou in wezen zijn we allemaal chinezen
Maar plas je gele pies dan stam je af van een Fries !Sweet but not that sweet !![]()
Amen! maar nu stuur ik je even een DMquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:09 schreef aloa het volgende:
Alles is begonnen in Friesland...het land der landenSweet but not that sweet !![]()
meer water drinkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar plas je gele pies dan stam je af van een Fries !
jezus Christus of Jezus van Nazareth (betekenis naam: Jezus; Verlosser. Christus; Gezalfde) was een bijzondere Joodse man die ongeveer tweeduizend jaar geleden leefde. Volgens het christendom is Hij de Zoon van God, dat wil zeggen dat Hij aan God gelijk is. In de islam gelooft men dat Jezus (daar kennen ze hem ook wel als Isa) een profeet (boodschapper van God) was, maar wordt Hij niet als de Zoon van God gezien. In het jodendom wordt Hij helemaal niet genoemd, omdat dat al bestond voordat Jezus werd geboren. In het christelijk geloof vormen Jezus (de Zoon), God (de Vader) en de Heilige Geest een 'drie-eenheid', dat betekent ongeveer dat ze allemaal God zijn of vormen. Onder deskundigen bestaat geen serieuze twijfel over of Jezus bestaan heeft, alleen zijn identiteit en daden worden door iedereen anders geïnterpreteerd.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Als wikipedia het zegt dan is het zo.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Mijn pies is vooral bij mijn eerste plasje van de dag geel. Ben ik dan parttime Friesquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar plas je gele pies dan stam je af van een Fries !
Uw ADH vitamine Worst
Friesland was vroeger een beetje groter dan nu en besloeg onder andere wat men nu 'het midden oosten' noemt, maar wat toen nog gewoon de oosterlijke terp heette.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
jezus Christus of Jezus van Nazareth (betekenis naam: Jezus; Verlosser. Christus; Gezalfde) was een bijzondere Joodse man die ongeveer tweeduizend jaar geleden leefde. Volgens het christendom is Hij de Zoon van God, dat wil zeggen dat Hij aan God gelijk is. In de islam gelooft men dat Jezus (daar kennen ze hem ook wel als Isa) een profeet (boodschapper van God) was, maar wordt Hij niet als de Zoon van God gezien. In het jodendom wordt Hij helemaal niet genoemd, omdat dat al bestond voordat Jezus werd geboren. In het christelijk geloof vormen Jezus (de Zoon), God (de Vader) en de Heilige Geest een 'drie-eenheid', dat betekent ongeveer dat ze allemaal God zijn of vormen. Onder deskundigen bestaat geen serieuze twijfel over of Jezus bestaan heeft, alleen zijn identiteit en daden worden door iedereen anders geïnterpreteerd.![]()
weet je hier komen we niet uit denk ik... geschiedenis en de bijbel 2 controversen wat mij betreftSweet but not that sweet !![]()
Maar het verklaart wel hoe jezus over het water kon lopen: hij had schaatsen aan en het vroor!quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:15 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
weet je hier komen we niet uit denk ik... geschiedenis en de bijbel 2 controversen wat mij betreft![]()
We zijn wat gekrompen, maar dat komt goed.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Friesland was vroeger een beetje groter dan nu en besloeg onder andere wat men nu 'het midden oosten' noemt, maar wat toen nog gewoon de oosterlijke terp heette.
Eerst Groningen, Drenthe en daarna de rest van Nederland.![]()
Hehe, het kwartje valtquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het verklaart wel hoe jezus over het water kon lopen: hij had schaatsen aan en het vroor!![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hee, ik ben ook maar een stomme hollander en niet zo snel![]()
Geen probleemquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hee, ik ben ook maar een stomme hollander en niet zo snel![]()
![]()
wortelsquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hahaquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het verklaart wel hoe jezus over het water kon lopen: hij had schaatsen aan en het vroor!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
everything is nice with ice !!quote:
bedenk eens iets wat niet lekker is van of met ijsSweet but not that sweet !![]()
bier met ijsquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
everything is nice with ice !!
bedenk eens iets wat niet lekker is van of met ijs
ik trek nu nog een halve liter Veltins open, wat is het toch lekker spulUw ADH vitamine Worst
Ik ben spritsen, pure chocolade en Tony knetter chocola aan het eten.
Ben zwanger denk
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
wat heeft die met wortels?quote:
Sterktequote:Op donderdag 1 februari 2018 23:28 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben spritsen, pure chocolade en Tony knetter chocola aan het eten.
Ben zwanger denkBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je dat niet weet
karottequote:het is dat ik hem ooit gekregen heb anders had ik niet geweten dat het bestond
quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
jij bent echt een vreetkees haha
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
feyenoord halve finale tegen willen II Thuisquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:45 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-fc-twente~a0e0773e/Sweet but not that sweet !![]()
4 goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:51 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://wedstrijd.ad.nl/q(...)jij-in-de-beker.htmlSweet but not that sweet !![]()
Alleen schijdsrechter kloeg goedBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
2e ķamerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Kom stembiljetten tellen op 21 maart
Dat was vorig jaar, dit jaar zijn de gemeenteraadsverkiezingen en sleepnetreferendum. En ik ben dan aan de slag op stembureauquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, dit jaar zijn de gemeenteraadsverkiezingen en sleepnetreferendum. En ik ben dan aan de slag op stembureau
450quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Check dag cijfers en wat er onderaan de lijst staat.quote:
450 posts, dit is echt fantastisch!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
??quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:47 schreef markdeajaxfan het volgende:
450 posts, dit is echt fantastisch!Zonder wrijving geen glans![]()
ff over KLB als je mij white trash noemt prima maar quote me dan even en niet dat ik het per ongelijk moet lezen !quote:Sweet but not that sweet !![]()
que?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ff over KLB als je mij with trash noemt prima maar quote me dan even en niet dat ik het per ongelijk moet lezen !Zonder wrijving geen glans![]()
niet jij maar jij reageerde in KLB onder mijn post HUH... nou daarom dusquote:
beter blijft ze weg enzSweet but not that sweet !![]()
Dat zei ik niet van beter Blijft ze wegquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
niet jij maar jij reageerde in KLB onder mijn post HUH... nou daarom dus
beter blijft ze weg enzZonder wrijving geen glans![]()
nee dat zeg ik .... dat zei jij nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet van beter Blijft ze wegSweet but not that sweet !![]()
Nou nou drink er allemaal erns een biertje opI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Waarom zou je daar überhaupt willen posten lexy?![]()
Kan je nog beter op bokt gaan.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nou luister dat kwam door LCMSquote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou je daar überhaupt willen posten lexy?![]()
Kan je nog beter op bokt gaan.
maar wat ik niet snap ik post gewoon leuk mee en dan krijg ik ineens zulk soort reacties sorry hoor maar dat laat ik mij niet zeggen !Sweet but not that sweet !![]()
Ze haten daar ook Friesland en schaatsen en klompen hoorde ik.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ik kan best een grapje waarderen maar om achter mn rug om te zeggen dat ik white trash ben en beter weg kan blijven... Nou dan ken je mij nog niet !quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze haten daar ook Friesland en schaatsen en klompen hoorde ik.Sweet but not that sweet !![]()
Joh de helft van de mensen in KLB heeft het mentale vermogen van een deurstop laat gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou luister dat kwam door LCMS
maar wat ik niet snap ik post gewoon leuk mee en dan krijg ik ineens zulk soort reacties sorry hoor maar dat laat ik mij niet zeggen !
TrusteI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat zal maar ik niet... en ik heb dat even duidelijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Joh de helft van de mensen in KLB heeft het mentale vermogen van een deurstop laat gaan.Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat zal maar ik niet... en ik dat heb even duidelijk gezegd.
Hoe moet ik je post nu opvatten? sarcastisch want ik word hier echt chagerijnig van.quote:
Jullie zijn me allemaal even lief hier in het topic... maar ik kan verrekte slecht tegen als er iemand op mn kop kakt !Sweet but not that sweet !![]()
ja is liefquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hoe moet ik je post nu opvatten? sarcastisch want ik word hier echt chagerijnig van.
Jullie zijn me allemaal even lief hier in het topic... maar ik kan verrekte slecht tegen als er iemand op mn kop kakt !Zonder wrijving geen glans![]()
ordnung muss seinI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Met zwijgen kruist men de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |