Hij heeft geen tieten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Alsof haar tetten in dat mannenpak passen.
Ik dacht dat je best wel een feestbeest was?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind carnaval niet boeiend, maar als mensen dat willen vieren, have fun
Laten we zeggen dat ik carnaval geen feest vindquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:21 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je best wel een feestbeest was?
In zijn algemeenheid, of wat we er in Nederland tegenwoordig van hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik carnaval geen feest vind
Carnaval in Brabant is heel anders dan in Limburg, als je dat verschil niet eens weet kan je beter je mond erover houdenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:27 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid, of wat we er in Nederland tegenwoordig van hebben gemaakt?
Er wordt wel op meer plekken carnaval gevierd in Nederland, kankernoob sukkel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Carnaval in Brabant is heel anders dan in Limburg, als je dat verschil niet eens weet kan je beter je mond erover houden
Dom irritant trolletje.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:31 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Er wordt wel op meer plekken carnaval gevierd in Nederland, kankernoob sukkel.
'iedereen met een andere mening is dom'quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:44 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
'iedereen met een andere mening is dom'
'iedereen die het niet met mij eens is is irriant'
'iedereen die vervelend doet tegen mij is een trolletje'
Duidelijk joh.
Boven de rivieren zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:31 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Er wordt wel op meer plekken carnaval gevierd in Nederland, kankernoob sukkel.
Ja in de Achterhoek en in Twente bijvoorbeeld. Ook in bijvoorbeeld het Westland is het groot.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Boven de rivieren zekerKom daar niet over praten met carnaval...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |