En geld vindt ze totaal onbelangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het dubbel, ze pakt graag de slachtofferrol aan ook, trek je scheur open, dat kan ze wel, maar wordt ook laf
Welnee. 50 liter soep voor 200 man die niet allemaal soep komen etenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar is ie dan weer een beetje klein voor
Senna zijn teen gaat al een paar dagen niet omhoogquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:17 schreef MacDeMarco het volgende:
cemal: baldeeeeeur je zou mij helpen met de tafeeeeels
linda: die is zichzelf helemaal gek aan het maken, zijn teen wil niet omhoog.. beter zijn teen dan zijn leuter toch?(geen idee over wie)
Nee, want iedereen weet daar dat de febo dat bepaalt en die doen dat pas op het laatste momentquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Of ze heeft vandaag te horen gekregen dat Bas haar naar huis gaat sturen.
Even zien hoeveel dagen deze stemming blijft. Is het een paar dagen dan heeft ze die boodschap gekregen denk ik
heel stiekum, denk ik dat Jose een groot probleem heeft ook, haar leven in een caravan en rare plekken, en als je ziet hoe ze met ruimtes omgaat, is best, pffff hoe moet ik dat zeggen, schamel, en ik herken het, ze kan best veel, maar moet haar shit nog verwerkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En geld vindt ze totaal onbelangrijk.
Maar ze zat daarnet vrolijk te vertellen dat ze ¤ 12.000,- te laag vindt als dat de pot zou zijn voor de winnaar
Ze wilt minstens ¤ 60.000,-
Dan is het ook geen soep voor 200 manquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Welnee. 50 liter soep voor 200 man die niet allemaal soep komen eten
moet lukken. Daar zou je ongeveer 100 -120 kommetjes soep uit kunnen halen.
Ja, die heeft zichzelf altijd hoog op de troon gezet en nu flikkert ze keihard naar beneden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in haar hoofd gaat ze winnen, ze is best wel dom wat dat betreft
Dat besef begint nu in te dalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja, die heeft zichzelf altijd hoog op de troon gezet en nu flikkert ze keihard naar beneden.
En daarom is het eigenlijk enorm zonde dat ze de hele dag zit te vluchten in schilderen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel stiekum, denk ik dat Jose een groot probleem heeft ook, haar leven in een caravan en rare plekken, en als je ziet hoe ze met ruimtes omgaat, is best, pffff hoe moet ik dat zeggen, schamel, en ik herken het, ze kan best veel, maar moet haar shit nog verwerken
Nee hoor is al vaker gebeurt dat een inwoner ineens verdrietig is of chagrijnig een paar dagen. En later bleek dat ze zelf al wisten dat ze de poort uitgingenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want iedereen weet daar dat de febo dat bepaalt en die doen dat pas op het laatste moment
om juist de spanning er in te houden en dat proces zo natuurlijk mogelijk weer te geven.
Zeeuwse overjaarse mislukte vrouw ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeeuws meidje is zunig.... geen cent te veel hoorrr
DITquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:27 schreef a_b het volgende:
Billy wil niet mee doen aan de vieze speleltjes die er gespeeld worden,
Volgens mij is zij de enige die een spelletje speelt
quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:29 schreef MacDeMarco het volgende:
eerst zegt ze dat ze het spel gaat spelen omdat ze dat leuk vindt en nu huilie huilie
Ja, nu doet ze voorkomen dat ze zich niet evil evil wil laten zien, want als ze voor een ton moeten strijden dan gaat ze evil evil doenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat besef begint nu in te dalen.
tis niet normaal meer, ik ben verbijsterdquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
ze draait de boel gewoon helemaal om![]()
![]()
dus dat he...daarom zeg ik, nieuwe tactiek na dat akkefietje met reums gisteren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:29 schreef MacDeMarco het volgende:
eerst zegt ze dat ze het spel gaat spelen omdat ze dat leuk vindt en nu huilie huilie
Al is het maar om die grijns er vanaf te meppenquote:Op donderdag 1 februari 2018 16:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
en ik wil zo graag Beau voor der kop stompen
Ik dacht dat ze hem door en door kende ...quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
bas is ook een vijand van trol geworden
Zeker weten, zij manipuleert en bespeelt al vanaf dag 1quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:27 schreef a_b het volgende:
Billy wil niet mee doen aan de vieze speleltjes die er gespeeld worden,
Volgens mij is zij de enige die een spelletje speelt
ze kan niet tegen de waarheid en geloofd alleen nog maar in haar eigen wanen en psychotische waarhedenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:31 schreef MacDeMarco het volgende:
trol: dat bas dat tegen mij zegt joh.. wooo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |