Ik ben altijd serieus, vraag maar aan mootie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:10 schreef mario390 het volgende:
soms is het fijn hier maar wann man mich verzoekt te verarschen is het niet zo mooi
Scrutinizer verarscht mij ook immer.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:10 schreef mario390 het volgende:
soms is het fijn hier maar wann man mich verzoekt te verarschen is het niet zo mooi
ja hij lernt ook niet wanner we stop zeggenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer verarscht mij ook immer.
Tuk ze!quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:15 schreef Joezi het volgende:
Ik ga tukken, aangezien je nooit met ruzie moet gaan slapen, moeten jullie het eerst goed maken.
Succes.
gaa nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:15 schreef Joezi het volgende:
Ik ga tukken, aangezien je nooit met ruzie moet gaan slapen, moeten jullie het eerst goed maken.
Succes.
Misschien weet hij zelf niet wanneer hij ons verarscht. Hij is wel altijd serieus.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hij lernt ook niet wanner we stop zeggen
ja solang het spaß is , is niks mis meequote:Op donderdag 1 februari 2018 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien weet hij zelf niet wanneer hij ons verarscht. Hij is wel altijd serieus.
Trustenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:15 schreef Joezi het volgende:
Succes.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:21 schreef Recce het volgende:
Ik ga ook slapen!Jullie moeten het nog wel even goedmaken voordat jullie gaan slapen hoor!
Trustenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:21 schreef Recce het volgende:
Ik ga ook slapen!Jullie moeten het nog wel even goedmaken voordat jullie gaan slapen hoor!
Huh?quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:38 schreef mootie het volgende:
Las ik nou in het vorige topic dat Scrut een kat heeft?
Hoe heet ie?
O jij spreekt Mario's. Ik had dat niet begrepenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef mootie het volgende:
Mario zei het, dus het is waar.
waarom praat je zo en onzin dat will ik niet je weet dat het live is maar nee je praat onzin,jou katze weet dat het live is
Ze vroegen zich hier nog af of ik naar de maan aan het kijken was gisteravond. Toen ik zei dat er hier niet zoveel bijzonders te zien was, maar dat er elders een maansverduistering was, vonden ze het maar gemakzuchtig dat ik niet was gaan reizen om die te zien. Toen antwoordde ik maar dat ik Prisha niet was.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:02 schreef Prisha het volgende:
Hier helaas de maansverduistering niet te zien, mijn broer in California had meer geluk, deze heeft hij gemaakt:
Partial:
[ afbeelding ]
Total:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze vroegen zich hier nog af of ik naar de maan aan het kijken was gisteravond. Toen ik zei dat er hier niet zoveel bijzonders te zien was, maar dat er elders een maansverduistering was, vonden ze het maar gemakzuchtig dat ik niet was gaan reizen om die te zien. Toen antwoordde ik maar dat ik Prisha niet was.Maar kennelijk wacht jij ook rustig af tot juli.
Mooie foto's. Die van de gedeeltelijke eclips is indrukwekkender dan die van de gehele. Een totale maansverduistering is altijd wel een raar gezicht, zo'n rood ding in de lucht.
Maansverduisteringen komen zo vaak voor dat je wel erg reislustig moet zijn om daarvoor speciaal het vliegtuig te nemen inderdaad.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik had het graag willen zien maar het is minder bijzonder dan de solar eclipse. Voor de lunar zou ik niet ver reizen. Twee jaar terug was het ook te zien, was toen prachtig. Wolken waren gelukkig op tijd verdwenen, ik heb genoten.
27 juli is het ook op een redelijke tijdstip. Hoef er niet voor om 3 uur snachts op te staan. Hoewel ik dat er wel graag voor over heb
Duration:3 hours, 56 minutes, 20 secondsquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:05 schreef Recce het volgende:
Op dit moment staat de Maan vlak bij Regulus, zag ik in Stellarium. Met de verrekijker was dat goed te zien hier. Op 27 juli komt-ie totaal verduisterd op rond zonsondergang.
Lol, wat een weer hebben we hier toch ook. 73% kans op bewolking midden in de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duration:3 hours, 56 minutes, 20 seconds
Duration of totality:1 hour, 40 minutes, 53 seconds
Penumbral begins:Moon below horizon
Partial begins:Moon below horizon
Full begins:Moon below horizon
Moonrise:27 jul 21:32:18
Maximum:27 jul 22:21:44
Full ends:27 jul 23:13:11
Partial ends:28 jul 00:19:00
Penumbral ends:28 jul 01:28:38
Times shown in local time (CEST)
This day was cloudy 73% of the time (since 2000) grrrrr
Hij gelooft het vast ook nog.twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 01-02-2018 om 19:20:10Trump claims Orrin Hatch told him he's "the greatest president in the history of our country"—which includes "Lincoln and Washington." (via ABC) https://t.co/Eg63zNgth3 reageer retweet
Wat dacht je van nu? Normaal kan ik i januari en februari geweldig sterren kijken. Het is dan wel koud, maar maar kraak helder. Heb het nu nog geen enkele keer kunnen doen. Echt geen een keer.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Lol, wat een weer hebben we hier toch ook. 73% kans op bewolking midden in de zomer.
Deze herfst/winter is het echt dramatisch met de hoeveelheid zon inderdaad. Waarschijnlijk is het volgende week wel helder, maar dan vriest het direct ook weer behoorlijk 's nachts.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat dacht je van nu? Normaal kan ik i januari en februari geweldig sterren kijken. Het is dan wel koud, maar maar kraak helder. Heb het nu nog geen enkele keer kunnen doen. Echt geen een keer.![]()
De komende maansverduistering zie je eigenlijk maar half. Hij is onder de horizon als het begint. Ook niet leuk, ik vind het juist zo leuk als je dat eerste hapje ziet.
ach ja. Er zullen toch wolken voor hangen. Zucht.
Jij houdt je hobby's angstvallig geheim. Waarschijnlijk zijn ze zo gewoontjes dat je je er voor schaamt.quote:
Ik heb toch helemaal geen hobby's gekkie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij houdt je hobby's angstvallig geheim. Waarschijnlijk zijn ze zo gewoontjes dat je je er voor schaamt.
Je hebt van je hobby je werk gemaakt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen hobby's gekkie.
ach ja. I like itquote:
God noquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van je hobby je werk gemaakt?
Nee. Ik vind het wel leuk en ik kijk wel 'ns maar een hobby zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Is voetballuh kijken geen hobby van je?
Ik vraag me altijd af wat Scrut hier doet. Die is toch wel erg gewoon vergeleken bij de rest.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weirdos zijn doorgaans ook wel de interessantste en leukste mensen, dus ook vooral doen.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weirdos zijn doorgaans ook wel de interessantste en leukste mensen, dus ook vooral doen.
Netflixen dan? Of is dat ook geen hobby?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het wel leuk en ik kijk wel 'ns maar een hobby zou ik het niet noemen.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar dat lasso werpen op de paard was dan dus weer een onwaarheid hier uit de SC? Ik vond dat nog best cool eigenlijk
Mja. De uitzondering dan maar. Wat 'm dan weer bijzonder maakt hier. In al zijn grijze gewoontjesheid.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat Scrut hier doet. Die is toch wel erg gewoon vergeleken bij de rest.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar dat lasso werpen op de paard was dan dus weer een onwaarheid hier uit de SC? Ik vond dat nog best cool eigenlijk
Ik vind dat geen hobby nee. Maarja, wanneer is iets een hobby ook, ik vind het hele woord kut.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Netflixen dan? Of is dat ook geen hobby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |